Wednesday, 2 May 2012

Gambar Lucah Azmin Untuk Hancur PKR | Ulasan Mohd Sayuti Omar

Sekali lagi akhbar penyambung lidah syaitan yang juga terdesak kerana jangka hayatnya semakin menirus dan bakal hangus kerana bapak tirinya juga sedang nazak, menyambung agenda fitnah mereka dengan mendedahkan foto skandal sex melibatkan pemimpin parti pembangkang.

Kali ini yang jadi mangsanya Timbalan Presiden PKR Mohamaed Azmin Ali.

Laporan ini (fitnah) adalah kerja cemar dan kotor mereka dari kalangan anak cucu Firaun, Abu Lahad dan Abu Jahal. Kali ini digambarkan Azmin berfoya-foya dengan seorang gadis di dalam jambatan tahi. Nampaknya pemiftnah ini sudah kehabisan sampai sanggup masuk melakukan adigen itu sampai ke jambtan tahi. Semua orang boleh nilai sejauh mana cerdik atau bersihnya orang yang melakonkannya.

Beberapa keping gambar memaparkan 'wajah' Azmin. Tetapi malangnya gambar itu dalam bentuk mering (kabur) dan tidak menjelaskan muka sebenarnya.

Kalau gambar lelaki itu Azmin kenapa ianya tidak memaparkan muka secara jelas, kenapa harus dimiring dan dikaburkan. Tektik ini tektik lama yang kambing tiada akal pun sukar untuk mempercayai, apa lagi orang yang waras dan bermoral akan menolaknya.

Berita itu dipetik dari blog upahan Umno. Kepada akhbar itu pendedahan skandal itu tidak akan berjaya mempengaruhi kepercayaan rakyat kepada Pakatan Rakyat yang semakin mendapat sambutan. Sebaliknya pendedahan bersifat fitnah itu menjadikan PKR dan Pakatan Rakyat akan mendapat simpati. Pendedahan gambar itu samalah nilainya dengan penyeksaan pihak polis ke atas peserta Bersih menyebabkan ia memberi simpati kepada PKR dan kebencian kepada Umno. Ianya huduh.

Wajah Azmin di dalam kedua-dua gambar itu tidak jelas dan kabur. Hanya warna baju dipakai Azmin saja dijadikan bukti kononnya lelaki itu Azmin. Bukti dan cara pembikinannya tidak profesional langsung.

Naif sangat bukti yang dinyatakan atau ditunjukkan oleh individu yang berniat hendak menghancurkan kerjaya politik Azmin.

Percayalah apa saja ditonjolkan itu tidak menjadi butir gatal pun kepada Azmin dan juga penyokong Pakatan Rakyat. Perkara fitnah seperti itu sudah pun biasa dan menjadi mainan yang tidak sedikitpun dirasakan bersalah oleh orang melakukannya. Saya juga percaya fitnah itu tidak mengugatkan dan mengendurkan semangat Azmin malah ia semakin tambah menyemarakkan jihadnya. Simpati dan sokongan juga akan bertambah. Di sini tidak bijak askar upahan atau ahli propagada Umno dalam melancarkan sesuatu fitnah ke atas pimpinan PKR kerana dapat dibaca awal oleh orang raamai.

Kalau yang mendedah (fitnah) itu dan juga yang menyambungnya muslim dan beragam (tidak kira agama apa) mereka tidak akan sanggup berbuat demikian. Tetapi kerana mereka tidak beragama, atau pun agama hanya dengan kata-kata bukan iktikad di hati... dia boleh melakukan apa saja asalkan cita-citanya tercapai. Jadi pendedahan itu hanya sia-sia saja kerana orang sudah tahu siapa mereka.

Kepada Azmin janganlah cemas kerana tujuan mereka berbuat begitu ingin menganggui fokos anda kepada perjuangan untuk menumbangkan Umno. Mereka (si pembuat fitnah itu) tahu kekuatan Pakatan Rakyat khasnya PKR kini terletak ditangan anda sebagai timbalan presiden. Walhal banyak lagi skandal benar mengenai pemimpin Umno tetapi kenapa mereka tidak menyentuhnya?

Selepas mereka gagal menghancurkan kejaya politik Anwar, kini mereka akan beralih kepada Azmin pula. Mereka akan melanyak dan moraliskan Azmin. Tidak mustahil selepas pemimpin tertinggi PKR termasuk Nurul Izzah, Shamsul Iskandar Md Akin dan lain-laian akan difitnah dan diperlakukan seperti biasa dengan niat dan tujuan sama.

Saranan yang disuruh oleh perempuan bermuka bulat dahi tinggi dan mulut luas juga agar Azmin bersumpah dan bertaubat, tidak perlu dan jangan dipedulikan. Tidak ada guna kalau pun Azmin bersumah kerana sumpah hanya untuk orang beriman saja. Kalau seseorang itu tidak beriman, mereka tidak akan mempercayai dan akur dengan sumpah.

Tentang perempuan bermuka bulat dan dahi laus itu sepatutnya dia dulu membuat pengakuan ikhlas menafikan yang dia pernah ditiduri lelaki di luar negara beberapa kali dengan sedikit upah.  Penafian yang dibuat perempuan itu kononnya dia tidak ditidur tidak begitu kuat. Mungkin kalau keadaan memerlukan gambar perempuan itu sedang ditiduri akan dipublishkan dengan izin.

Jikalau pihak di sebelah sini hendak bermain jahat gambar perempuan yang lagak Islam dan solehah itu gambar beliau dengan lelaki yang menidurinya juga boleh direkacipta untuk memburukkan dirinya. Tetapi di sebelah sini tidak akan berbuat kerja-kerja politik jahat, kotor dan cemar serta tidak bermaruah begitu kerana itu bukan budaya dan stail mereka. Pemimpin PKR masih mempunyai integriti dan yang busuk semuanya sudah melompat keluar dan mereka kini bersekongkol dengan wanita berdahi luas dan mulut besar yang belenja itu../merahtintaMSO

4 comments:

  1. Klu tok guru depa sebar buat keja gila ni aku tetap pngkah pr demi negara dan agama dr golongan munafik yg akn gadai negara kpd warga asing.

    ReplyDelete
  2. betoi. isu warga asing buat wa tambah menyampah dengan umno

    ReplyDelete
  3. NI NAMANYE POLITIK SELAK KAIN. HANG SELAK KAIN AKU, AKU SELAK KAIN HANG. DUA-DUA TERBOGER.

    ReplyDelete
  4. papagomo tu patut dikenakan tindakan..dam jadi dajjal suka buat fitnah.kasi hukuman hudud jer..

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...