Thursday, 3 May 2012

Polis Ini Bangga Pukul Peserta BERSIH 3.0: Ikuti Pengakuannya di FB

Sila klik pada imej untuk baca
Bukti printscreen kaki pukul berlesen. 

Polis ini berbangga dapat menibai peserta BERSIH 3.0 sehingga pecah kepala. Malah beliau seronok jika BERSIH diadakan setiap tahun. Bacalah kat wall polis ini...
Jom terjah FB Polis ini untuk sebarang pertanyaan mengenai pengalaman beliau pada BERSIH 3.0.


 Foto: JKKK FanClub

17 comments:

  1. takperlah kalau dia nak berbangga pun...setakat sampai mana jer...esok2 Allah balas balik mungkin anak bini dia ker mak bapak dia ker adik beradik dia ker pulak yang kena pukul kannnnnn...so lantak pi dia laaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn la doa mak bapak adik beradik die kene. Dieorg xbersalah. Aku nak die yang kene sampai pecah kepala plak.

      Delete
    2. adik beradik dia boleh letak tepi tapi mak pak mesti bertanggung jawab kerana gagal mendidik tak kira agama apa depa anuti.

      Delete
    3. dia tau ka yg duit gaji yang dia bg anak bini dia metekedarah tu duit rakyat yg dia pukul tu?macam sial!!!!

      Delete
  2. Aku yakin polis celaka ini akan MENYEMBAH bila
    bertemu 'one by one'.Inilah 'standard' polis
    Malaysia yang dibentuk oleh UMNOYAHUDI!!!!

    ReplyDelete
  3. ye ke? muka mereka pun macam samseng. Suatu hari kelak mereka ini akan kena buku dengan ruas. Mereka akan dibelasah pula dihadapan anak bini mereka ketika pergi bershopping. Jangan ingat boleh berselindung di dalam kuarters polis selama-lamanya,

    Muka mereka telah tersebar luas di warta maya, hanya tunggu masa dan ketika sahaja. Entahkan esok, entahkan lusa mereka mati katak dilnggar lori. Mari kita ramai-ramai doakannya.

    ReplyDelete
  4. apa kata andai orang yang mereka aniaya tu..berdoa kepada ALLAH....kita tahu doa orang yang di aniaya ni ALLAH makbul.....

    ReplyDelete
  5. Ini menunjukkan mentality manusia itu rendah. Pasti tahap pendidikan merekapun sekedar menengah rendah aje kalau tidak fail PMR. Itu sebab jadi FRU. Kerana FRU tak perlu pendidikan tinggi. Pendidikan rendah utk mudah di arah........kah2, tak berapa cerdik.

    ReplyDelete
  6. Jgn macam Polis Fedayen Iraq yg jaga Saddam, salah sikit potong telinga, jari rakyat.. kuat le konon.. tentera US masuk Iraq depa yg lari dulu.. Kita tak bermusuh dgn Polis, tapi jgn sampai rakyat memusuhi kamu.. setahu aku polis bersih belah Jln Raja Laut ke Stesen LRT Sogo lintang pukang lari kena hambat peserta Bersih... rakyat masih sayangkan Polis agar tak diperkudakan oleh pemimpin rakus.. Pray d best for Abg2 Polis..

    ReplyDelete
  7. jangan nak tunjuk samseng lah ,,,,, nanti lu tunggu lah di saat malaikat maut pukul lu,,, lu baruu tahuuuu broooo,,, baru jadi polis dah berlagak samseng,,, ingat org malu keeeee...

    ReplyDelete
  8. Alaaaa...
    Anjing2 ni kalau ramai ja dia berani.
    Cuba tengok kalau sekor ja...
    Tak pecah kepala kena hentam.

    Muka dah keluar...
    Apa lagi....
    Kita cari sampai lubang cacing la anjing2 ni.
    Dia ingat dia sekor ja ada tangan nak balun orang.
    Dia ingat dia sekor ja ada kaki nak terajang orang.

    Jom, kita cari anjing2 kurap ni....
    Dapat kita balun ramai2 pulak anjing ni.
    Atau ada sena pang tembak ja anjing2 kurap ni.
    Darah anjing kurap ni dah halal dah.

    ReplyDelete
  9. Geng tu mabuk kot...Suka-suka belasah orang yang tak bersenjata. Mereka ada senapang, pistol dll....P.T.U.ii!!!

    ReplyDelete
  10. jgn panas nanti meletoppp!

    ReplyDelete
  11. aku nk brtumbuk dgn diaorang 1 by 1 La

    ReplyDelete
  12. ingat bro 3 ekor bangsat.....muke org sudah cam bro

    ....siap sedia la....

    ReplyDelete
  13. dua orng polis tu semua dari ipd padang besar. baru kawin baru dapat anak... semoga Allah membalasnya kalau bukan kepada empunya badan...kpd isterinya..klu tak pun kepada anaknya..insyallah...tiada hijab doa orang yang dinyinyaya....moga Allah membalas segala perbuatannya yang jahat itu... Ya Allah tunjukkanlah kepada mereka yang tidak mempercayai Mu Ya Allah....

    ReplyDelete
  14. mintak anak die jd anjing mcm bapak die

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)