Friday, 3 August 2012

Edisi Terbakar !!!! Lagu Asal "janji Dicapati" Yang Kutuk Pakatan

Oleh: Tukang Lawan

Woo hati sakit dengar lagu ni. sapa yang buat lirik dia?.. rais yatim jugak ke, kalau rais yatim tu jugak yang buat.. aku harap kita sumpah dia tak jadi Yb dah lepas ni..


Dengar baik-baik lagu ni ye bukan tengok jantan-jantan lembik yang diupah untuk joget macam pondan sambil pakai baju love PM tu.. konon cool, tapi macam sakai bukit beb.

Antara bait-bait lagu haramjadah nei yang dipercayai didendangkan dengan bangganya oleh anak-anak muda dah ilang akal ni mengutuk dan memfitnah Pakatan.

Dengar beb, kalau tak panas ati tak tau la...

Ni lirik yang asal lagu tu yang cuba meracuni pemikiran budak-budak malah orang tua yang tak pernah mahu nilai, fitnah kepada pakatan rakyat dilagukan, dengan harapan budak baju biru yang berjoget macam pondan selepas dibayar Rm20 itu percaya. memang dasar hati busuk siapa yang menulis lirik ni, mengungkitx2 jasa yang sebenarnya satu tanggungjawab, 

Orang sana pandai cakap
Tapi tak boleh buat
Orang sana pandai janji
pada yang tak peduli
Orang sana pandai auta
Tapi budi tak ada.
Tak malu kah? mahu apa lagi?, mahu dijadikan apa negara ni?, Pakatan rakyat kuat buat najib takut, tabur duit macam rosmah terlalu banyak duit disana sini, tak cukup dengan tu, mana ada pilihanraya rasuah diberikan.. masih ingat kah kau najib..


"U help me I help U" ini bukan janji... ini jelas rasuah untuk menang, menang supaya boleh terus kikis kekayaan negara yang sepatutnya jadi hak bersama rakyat. supaya boleh terus berkuasa dan kebal dari undang-undang. dan supaya politik kotor umno boleh diteruskan lagi.

 Alo... yang hanya pandai berjanji dan bercakap tu umno, mana dia hospital dekat Rembau? bila nak siap,  macam mana pulak dengan perjanjian royalti, bila najib nak bagi royalti pada terengganu dan kelantan, Wang ehsan bukan royalti... najib tak berani pun guna istilah royalti... pengecut sungguh.

Selangor janji nak beri 20 liter padu air percuma.. beri tak?, zaman BN ada tak? zaman BN takde, yang ada khir toyo rembat duit buat rumah adalah. kelantan janji akan bantu rakyat, susah takde duit yg kerajaan najib bagi pun diorang usaha buat lebuhraya... najib ada buat lebuh raya dekat pahang tak masa jadi menteri besar tanpa guna duit kerajaan pusat?.. jawapannya najib tak mampu.

Sudah-sudah la umno... cerita banyak tarak... selamat mampus.... umno sudah pasti dikafankan... puiiii umno itu perangai memang macam BANGKAI yang NAJIS.

Sila sebarkan artikel ni, supaya semua orang tau umno tu busuk dan perlu cepat dihumban dalam kolam najis.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)