Tuesday, 24 July 2012

Kisah Benar Perkahwinan Rosmah Mansor Dengan Farid Ismeth


Adakah Farid Ismeth termasuk dalam senarai madu tiga Rosmah seperti yang  terdapat dalam satu blog... baca petikan di bawah:-


Aku Yang Cantik
Aku Yang Manis
Aku Yang Manja
Selalu Tersipu
Rawan Sikapku
Di Balik Kemelutku
Di Remang Kabutku
Di Tabir Mega-megaku
Ku Lihat Dua Tangan
Di Balik Punggungku
Madu Di Tangan Kananku
 Racun Di Tangan Kiriku

  Aku Dah Tahu Racun Yang Akan Kuberikan Padamu

MADU TIGA
DSRM-Datin Seri Rosmah Mansor bukan nama asing bagi bumi Malaysia. Sebut DSRM membuatkan semua rakyat serba ghairah dibuatnya untuk mendengar, melihat apakah cerita sebenarnya atau tak kurang juga yang dah bersiap sedia untuk mengata DSRM. Apakah dosa yang membuat dia teraniaya sebegini rupa? Dimanakah Silapnya? Apakah "Misteri" yang menghantui dirinya..

Lirik lagu diatas cukup sinonim untuk ditujukan khas pada beliau. Harap adalah si pintar Permata Seni akan mendendangkan lagu ini untuknya.Terlalu banyak sejarah hitam yag menghantui DSRM dan tidak juga kita lupa cerita puaka dan bomoh yang tidak kesudahan. Kita lihat mangsa korban antara madu dan racun yang diperdendangkan oleh DSRM yang mengaibkan tiga (3) lelaki dan bukannya dua (2) yang banyak blog melaporkan sebelum ini. Kita akan bongkar identiti sebenar cerita MADU TIGA..


Baca SINI untuk cerita selanjutnya ...


Berikut pula video pengakuan Farid Ismeth berkaitan isu tersebut

55 comments:

  1. Dh lama tau,Aziz Nong Chik ada lh suami pertama RM dn Azreen Soraya ada lh anak mereka.

    ReplyDelete
  2. isteri fazli mastder chef tu ke?

    ReplyDelete
  3. Yalah, itu anak DSRM, tapi dia tidak mengaku. Janda nak mengaku anak dara, belilah jel untuk tampal semula luka tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pkai gam cap gjh je,blh?

      Delete
  4. haha anak farid ismeth kata malulah dgn rosmah mansur....pompuan puaka

    ReplyDelete
  5. ada hantu d raut wajahnya pandang
    dan baca surah kursyi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abang...mana ada surah kursyi..ayat kursi ada la...

      Delete
    2. sori abang silap tulis,, hihihi

      Delete
    3. Aban ni gopoh....

      Delete
  6. bongok sial korang ni..mampos dia la nak kahwin siapa pun sebelum ni..dosa ke pun? masalah betul lah..hal peribadi camni pun nak kecoh?...berpolitiklah dengan matang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yela...pi mampos la nak kawin berapa kali pun....
      Tapi ngaku la kalau kawen boh...jgn ngaku anak dare...
      Takut timbul fitnah la boh....

      Delete
    2. ko yang bodoh dan mak ko nak mampus. lantak dia la nak kawin dgn sapa pun, dia nak ngongkekk dgn sapa pun memang la dia punya hal.. tapi yang duk menipu tu apa hal.. bapak ko tak ajar ker ??kerr ko sedih rosmah tak jadi mak ko?? kesiaannnnn!! wakakakakaka

      Delete
    3. mana ada nipu boh, ngaku je lah pekedehal nye boh pe susah boh, dah nama pon org ternama boh mesti lah jadi gossip cerita ceriti boh kalo tak takkan lah si farid terpaksa ke depan boh.. org dah tau lah boh,anak dah banyak dah booh.. tp buka mulut cerita ngaku je lah booh, pe susah nye boh, pekene teh dulu sehirup booohh..

      Delete
    4. yelah anon 24 july...lantak dialah nak kawin dgn sape...dgn kambing ke ape ke...hehehe..yg ptg kita sbg rakyat nk tahu akhlak pemimpin..

      Delete
    5. bodoh punya orang...tolol punya anon...mesti kau dah sontot rosmah...dok sokong rosmah tolol..

      Delete
  7. ni mesti rosmah yg komen ni,tak pun anak dia...hahahah....

    ReplyDelete
  8. cerita bini nick aziz takda ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak ceritalah dulu tang bini awak....

      Delete
    2. ko cerita tentang bini ko dulu .. virgin ker tak masa ko dapat dulu .. wakakakakak

      Delete
    3. alah dol cerita jer dol ttg bini ko dol virgin ke tak dol.. cerita la tang bini ko dol

      Delete
    4. anon 1351 haha..cerita nenek ko ada ke??

      Delete
    5. Nik aziz kategorii vintage

      Delete
  9. aperahhhhhh benda sedap pun nak kecohhhh.lainlah kalau sakittttttt.

    ReplyDelete
  10. PLEASE ALL MCA MEMBERS FAR FROM YIP KUM FOOK!
    请远离马华党员 叶金福!

    敬爱的马华公会中央领导層,
    现在世界各先进国都盡力保存佛教的文化和保护佛教的僧侶,但马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman) 却反其道而行, 帶一般流垊到佛教埾地(SAMNAK SAMBODHI THAI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA)試圄摧毁佛教文化, 挑衅和打架, 并电招警方人員要扣留佛寺沙彌, 这种不按佛教條规, 軽视佛教精神的行动, 对世界佛教信徒实有侮辱之举, 的确令人不敢恭维.

    除此之马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak)也利用杖势, 連众人朝拜的印度廟TAMAN DAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR 放火燒毁把土地佔为已有, 马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman)这种冒犯宗教的不良行为, 已引起廣大的大马人民愤怒而不满, 所以, 在耒屇的大选, 希望马华公会的中央领神, 能深明大義, 对此娄党员, 最好疏薳距离, 以免影响选票, 造成马华公会大大的败北, 遗恨江山此致, 并祝安康, 工作快乐.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gilaa apa nih tak paham!

      Delete
    2. SILA SEMUA AHLI MCA FAR DARI YIP KUM FOOK!
      Sila menjauhkan diri dari ahli MCA Yejin Fu!

      Dear MCA pusat kepimpinan
      Sekarang negara-negara maju di dunia mempunyai dalam memelihara budaya Buddha dan pemeliharaan sami-sami Buddha, tetapi Pengerusi Daerah Gombak MCA peguam Fu Yejin (Yip Kum Fook, Pengerusi MCA Gombak) melakukan tepat sebaliknya, dengan Min aliran umum ke tanah Ju Buddha itu (SAMNAK SAMBODHI THAI BUDDHA tOKONG, NO: 19 JALAN 38-TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA) ujian memenjarakan memusnahkan budaya Buddha, provokasi dan pegawai polis berjuang dan doktor atas panggilan untuk akan ditahan orang baru kuil Buddha, yang tidak tidak mengikuti Buddha peraturan dan peraturan-peraturan, Buddha 軽 rohani, sebagai tindakan menghina penganut Buddha Dunia sebenar untuk bergerak, tidak mencari perkataan yang baik untuk mengatakan tentang.

      MCA lain Daerah Gombak Pengerusi Ye Jinfu peguam (Yip Kum Fook, MCA Gombak) juga menggunakan Zhangshi malah semua orang menyembah Kuil Hindu TAMAN SUMBER, KEPONG, KUALA LUMPUR dibakar tanah menyumbang sudah, MCA Pengerusi Daerah Gombak Ye Jinfu peguam (Yip Kum Fook, MCA Gombak Pengerusi) tingkah laku buruk menyinggung perasaan kepada agama, telah menyebabkan majoriti kemarahan dan rasa tidak puas hati yang Orang Malaysia ini, jadi, Lei yang Banning dan Menghapuskan ini pilihan raya umum, saya berharap yang dewa pusat MCA , soleh, ini ahli Parti Lou Shu terbaik Wei jarak, supaya tidak menjejaskan undi, yang disebabkan oleh kekalahan dendam Jiangshan Yours MCA dan Zhu Ankang, kerja gembira

      Delete
    3. Mereka ini tak belajar Dari Dato Omar Ong Yok Lin,yang di makam di Makam Pahlawan yang meninggal dalam iman.

      Delete
    4. Beb bahasa kamu terabur lah dan apa yang kamu nak cakap .Memang apa pun kami tak sokong MCA lah ,jangan buang masa orang cina .Orang Cina pilih PAS kali ini.

      Delete
  11. paling best pantun pak ngah yg last tu...ala ala dunia jam 10..he he he cayalah pakngah ismeth..

    ReplyDelete
  12. sama je pengacara tu puuuun!

    ReplyDelete
  13. ish ko ni, bukanlah.
    Fitnah la ko ni.
    Jgn memandai...tengok balik gambar anak dia kawin kat masjid tu....ada pak syed tu tp bukan Farid Istmeth ni.

    ReplyDelete
  14. sibuk2 hal kawin, laki dia tadbir malaysia la ni penuh dimana mana orang asing dari serata dunia ada kat malaysia siap jadi usahawan buka business macam2. takut tengok, mereka sapu ekonomi negara, apa akan jadi pada kita rakyat malaysia. mampuslah kita dan keturunan kata nanti. tumbangkan kerajaan yg ada ni, mungkin masih sempat baiki kerosakan yg dah berlaku.

    ReplyDelete
  15. HIDUP ROSMAH !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hidup selama2nya...HIDUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP SAMPAI DUNIA NI XDE LG...

      Delete
  16. hidup nak sampai kat maneaaaaa!cuba ckp MATI Rosmah!kan dtg keinsafan!

    ReplyDelete
  17. Kak rosmah pnh wt pmbdhn hidung ?teeet!

    ReplyDelete
  18. Dok ungkit fasal Ismeth Ulam Raja tu buat apa.Itu kisah cinta lama.Sekarang dia dah kawin lain biar lah. Dok kacau buat apa.Walaupun Najib pencen besok pencen lebih banyak dari Ismeth. kira ok lah. Masa tu boleh dah pergi Mekah selalu. Ini kan banyak tugas di samping suami.

    ReplyDelete
  19. asyik mengata orang, diri sendiri tidak sempurna.. baik lagi ubah diri, capai masa depan yang baik

    ReplyDelete
  20. hebat discussing kat sini, isu dia hal isteri PM. ..saya keliru dah, sebagai rakyat biasa..apa sebenar kehidupan para pemimpin negara tersohor. saya tak tahu..cuma yang saya faham, apapun milik kita takkan kita bawa ke akhirat sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YUP BETUL BETUL BETUL..SEMUA NI MILIK ALLAH..TAK PAYAH PENING2 PIKIR MASALAH ORANG...

      Delete
  21. Gua ni kekadang pon tak bape berkenan ngan dsrm nih...tapi gua rasa lah,agak tak bagus kalau kita nak aib kan dia..aper yang dia wat pon,bukan kita yang boleh menilainye...allah swt yang maha kuasa segala nyer..dsrm ader hak untuk tidak wat penjelasan sekiranyer boleh mengaibkan diri dia dan keluarga..komen Gua Ni Bukan Nak Berbalah Ngan korang Tau...tapi Hanya Pendapat Gua Jer...terpulang lah Kalau korang Tak Suka Pon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenar nama suami pertama DSRM ialah Abdul Aziz Bin Nong Chik...dulu jiran saya..sbb tu anak yg kawin dgn Mastercher Fadzley namanya Azrene Soraya Abdul Aziz..anak no 2 DSRM dgn Abdul Aziz..Anak pertama Reza Abdul Aziz..menetap di UK.

      Delete
  22. tq kak ros kerana jasa mu membantu menjatuhkan umno dan bn yg dh lama jahat tu.

    kau akan dikenang sebagai serikandi yg menghumban umno dr pemerintahan dengan cara menyusup dlm seluar najib.

    kak ros pahlawan Negara.

    ReplyDelete
  23. fuck u umno

    ReplyDelete
  24. kta doakan smoga umno jatuh sejatuh-jatuhnya..aku bncikan pimpinan orang keparat cam n-negara -
    a-akan j-jatuh i-ikut b-bini......

    ReplyDelete
  25. Ada jodoh kawin tak dak jodoh cerai...ikut suka la kalau mak pak depa nak suruh anak depa kawin berpa pun ikut mana sedap la... kalu tk mampu jgn kawin ...keras pele je la

    ReplyDelete
  26. mcm ni kah seorang islam sejati yg megaibkan sesama saudara...tunggu la mungkin balasan akan kena terhadap keluarga anda sendiri masa tu tahu la kamu

    ReplyDelete
  27. Biasalah orang Melayu, nampak semut diheboh kata Gajah..

    ReplyDelete
  28. Kesah apa aku! huhu...

    ReplyDelete
  29. ada hantu d raut wajahnya pandang
    dan baca surah kursyi
    """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    BETULLLAH BANG SAYA BACA BANYAK KALI AYAT KURSI ADA PERUBAHAN CUBA KORANG CUBA SERAMLAH

    ReplyDelete
  30. http://stayreward.com/index.php?share=13318

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)