Monday, 4 June 2012

Apakah Muhyiddin yang 'Ketuk Kepala' Najib atau Muhyiddin yang akan 'Ditukul' Kepalanya?



Apakah Muhyiddin sudah mula 'ketuk kepala' Najib? 

Oleh: accudo

 

Nampaknya Muhyiddin Mat Yasin sudah mula hilang kesabaran. Perlahan-lahan dia sudah mula 'mengetuk' kepala Najib! Sama ada Najib faham atau tidak, payah hendak diduga kerana Najib memang seorang yang susah hendak faham apa yang orang lain kata kepadanya. 
Suara anak Yasin itu semakin jelas apabila mengakui hidup atau  mati parti Umno ditentukan PRU 13. Tak kan Najib tak faham kerana sewaktu Umno akan menempuh Pilihan raya ke 13 Presiden Umno adalah Najib! Maka peringatan itu  boleh jadi untuk Najib fikir-fikirkan! Maksudnya mungkin sebelum terlambat buatlah sesuatu Najib, 'aku dah bersedia'!

Muhyiddin juga mengingatkan bahawa zaman mewah BN dahulu sudah berlalu. Hakikatnya tiada siapa yang mampu menafikan bahawa perkataan 'mewah' itu begitu sinonim dengan orang 'sebelah' Najib itu. Dah...dahlah bermewah-mewah itu, kawallah sedikit, rakyat dah mula marah! Mungkin itu antara mesej yang ingin disampaikan!

Kata Muhyiddin lagi, "jika pembangkang melakukan sesuatu kebaikan dan rakyat menyokong mereka, itu adalah masalah bagi kita". Hah tak kan Najib tak faham?

Kini Muhyiddin yang dulu pernah 'mengetuk' kepala Pak Lah hingga 'benjol' lantas mengundur diri, kini dia hanya menunggu hujah sokongan dari memanda tua sahaja untuk terus mengetuk-ngetuk kepala Najib. Mungkin dengan sokongan memanda tua, Muhyiddin akan ketuk Najib lebih KAU lagi!

Atau selepas ini Muhyiddin yang akan diketuk dengan sanggul besar?/~garamlada
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)