.

Sunday 24 June 2012

Anwar cari wanita misteri


KUALA LUMPUR - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dipercayai berusaha mengesan wanita misteri yang dikaitkan dengan bukti baru bagi menyokong tuduhan beliau memiliki akaun luar biasa berjumlah RM3 bilion sejak mereka terputus hubungan beberapa tahun lalu.

Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali (gambar) berkata, Anwar mempunyai hubungan rapat dengan wanita terbabit dan banyak kisah di sebalik tabir berlaku antara mereka berdua.

Menurut beliau, wanita berkenaan hidup diselubungi kemewahan semasa masih rapat dengan Anwar, namun, beliau sentiasa dalam ketakutan selepas hubungan itu berakhir.

‘‘Saya difahamkan Anwar mahu menuntut semula semua harta yang telah diberikannya kepada wanita misteri itu.

-Utusan

P/S- Umi Hafilda mahu klimaks lagi... kih kih kih

6 comments:

  1. misteri ny smua pd dia je,org lain tk melihat sbgai misteri.Misteri bukti yg brlambak lambak tntang salah laku DSAI yg dia ada pun ntah kmana di letak ny.

    ReplyDelete
  2. betina yang tidak kenal dosa dan pahala...biarkan dia bersama labu2nya. Dia sangat pasti akan terima azab yang dahsyat sebagai balasan atas sikap dan perbuatannya....
    Din kuboq panjang kedah

    ReplyDelete
  3. BIARKAN LABU TERJUN DENGAN LABU NYA ;) ABU SAJA JAWAPAN NYA !

    ReplyDelete
  4. haaa... tu dia pelacur pilihanraya sudah mariiiiii.......

    ReplyDelete
  5. Bila jalang politik ini mula bersuara dan berceramah bertambah-tambahlah simpati rakyat pada Anwar.14tahun dicerca dan dihina tapi Ptg.Pauh tetap kental..ceria dan dipandang mulia..rasa cinta dan sayang mencurah kepada Pakatan.Kesian.. amNO-habih duit kat jalang.Jalang kawtim ngan bapak ayam boleh buat duit.Ahli aMno dapat siplis jenuh garhu.Pemuda dan ahli amNo demi perjuangan.JATI,KITA Perkasan Tibai duit demi Kewangan..Selamatkan maruah anda...

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist