Wednesday, 30 May 2012

Ummi Hafilda Klimaks Lagi... Uuuuhuuu...Ooo..Uuuh..Uuuh (Saksikan)

Betina tak tahu malu.... nilakan sendiri..


14 comments:

  1. bwtina keesayangan umno... tokoh wanita umno, mentor puteri umno..
    calon menteri penerangan umno..
    hidup UMNO!!!

    ReplyDelete
  2. DASAR BETINA JALANG

    ReplyDelete
  3. astaga apa nak jadi pompuan ni ? mana maruah & harga diri ? moga sedara kita semua dijauhi orang yang perangai macam ini nauzubillah !

    ReplyDelete
  4. Wallahi... wabillahi.. watallahi...

    astaghfirullah.. sumpah dibuat main-main

    ReplyDelete
  5. ade rupe mona fandey siot , seram aku tgk stare minah nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kata kalau kau aje yang kawin dengan dia... ok ker

      Delete
  6. takut la gua tgk dia klimaks bro. uhuuu.

    ReplyDelete
  7. Astaghfirullah...nafsu menguasai diri...

    ReplyDelete
  8. kalo nak mengawan tu, pergi cari tempat lain.. bukan di khalayak ramai.. malulah sikit

    ReplyDelete
  9. betina jalang ni sapa nak,kepala keretapi pun bolih masuk!!....itu lah kerja dia maki hamun sana sini...duit lendir bro,tak pajajni rtc n najib tibai tak pa!hahahah

    ReplyDelete
  10. keeeesiannn dgn saudari kita ni...bantu2la pulihkan dia...dulu hidupnya berpindah randah kat kawasan bukit antarabangsa...

    ReplyDelete
  11. tulah perangai orang yg tak dak iman .

    ReplyDelete
  12. Kalau org pusing jangan la bising-siapa yang caci keluarga anuar?

    ReplyDelete
  13. u yai takut denga dia menyalak dgn lirik mata setan dgn kata2 yg sgt kesat dn menjijikkan ini bukan prempuan ni, ini dah serupa macam perempuan jalang yg suka duduk tepi2 jalan buat apa panggil dia bagi ceramah tak mndatangkan hasil tak da kebaikan tuk puak2 umno pun menjatuhkan lagi maruah puak2 umno lagi adalh..tapi bila pikir2 yg taja dan yg datang tu pun samaje ..

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)