Monday, 28 May 2012

Rugi kalau tak tengok : Video pompuan apabila klimaks...



Baca ulasannya kat sini

15 comments:

  1. ini bukan perempuan tapi betina...bilalah nak bertaubat..

    ReplyDelete
  2. memalukan, terpekik terlolong,mencarut, sumpah seranah...pandai pulak bersumpah..masih dara ke lagi betina ni?

    ReplyDelete
  3. Dara hilang yang tinggal ********

    ReplyDelete
  4. Malang sekali bila nampak betina ni 'tamby kecik'aku pun sentot!!!!

    ReplyDelete
  5. Apabila Pelacur Politik ini klimaks... hilang segala nilai dan akhlak seorang perempuan. lantas menyerlahkan akhlak sebenar seekor Betina.... hahahaha...!!!!

    Apa bezanya Perempuan dengan Betina..???

    "Perempuan menjaga maruah, tetapi Betina menjualnya."

    Maka tidak hairanlah jika Betina ini mendapat gelaran "Ketua Pelacur Wanita Umno Cawangan Lorong Haji Taib".... muakakakakaaaaa....: ISA

    ReplyDelete
  6. berapa agaknya upah betina ni dapat semalaman menjerit?

    ReplyDelete
  7. nak buat macam mana dah ditarbiah umenongok be end cakap macam tu.tu la orag hilag akal namanya.akai kat bawah tapak kaki.orang waras akai atas kepala.

    ReplyDelete
  8. Tu dia betina ni dah pakai pakaian hijau dan tudung hijau.

    ReplyDelete
  9. Betina ini sanggup memburuk dan memfitnah darah daging sendiri.... tak dapat dibayangkan bagaimana kejinya betina yang bernama umi hafilda ini... masih ada yang percaya pada kata2 pelacur politik ini... jawapannya ada.. iaitu geng2 bongok iaitu umpornongok...wakaka

    ReplyDelete
  10. Nilaikan sendirilah wahai BANGSA MELAYU!
    Jangan salahkan kaum lain kelak sekiranya
    bangsa MELAYU masih ditakuk lama pada tahun
    2020 nanti.

    ReplyDelete
  11. Aku percaya satu hari nanti matinya dalam keadaan yang mengaibkan...

    ReplyDelete
  12. Kita sama2 berdoa mungkin tak lama lagi dia nak pi ke bulan kerana dan berminat dengan warna hijau, baju hijau, tudung hijau.Sama2 kita doakan semoga Allah membuka pintu hatinya agar kembali kejalan yang benar. Amin.

    ReplyDelete
  13. eeei...geli aku tengok betina puaka nih!!!

    ReplyDelete
  14. siapa yang jadi laki betina ni, nanti sumpah jadi katak.

    ReplyDelete
  15. tak ada yg sanggup jadi laki betina ni bro!,buat malu saja nanti terpekik trelolong tengah2 malam

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)