Sunday, 27 May 2012

Ceramah PKR dan UMNO kecoh [Full] ...saksikan kehebatan Umi Hafilda

12 comments:

  1. buruknya tengok anak dara tua terjerit jerit... pompuan ke betina nih?

    ReplyDelete
  2. lihatlah perbezaan antara UMNO dengan pakatan,
    pilihan ditangan anda..

    ReplyDelete
  3. nasib baik penyokong PR bertamadun... kalau tidak huru-hara negara yang tercinta ini..

    ReplyDelete
  4. ummi memang hebat.wanita umno contoh.terus berjuang demi bangsa,ugama dan negara.kami bersamamu..

    ReplyDelete
  5. ummi memang hebat... orang lain dok khusuk aminkan doa, dia masih terpekik terlolong macam masuk hantu... teruskan perjuangan ummi hafilda.. kami tetap bersamamu..

    ReplyDelete
  6. Yg bestnye, polis belah pagar PR tadah tgn baca doa. Polis belah pagar umgok tak. Hehehe. Polis polis. Harap2 abg2 polis ni buka mata lah. Ada otak nak pikir mana baik mana buruk

    ReplyDelete
  7. kenapalah buat ceramah sebelah menyebelah, kan dah gaduh...
    kepada ahli umno, aku nasihatkan keluarlah dari parti samseng ini..
    sokonglah PAS atau PKR...hidup melayu!

    ReplyDelete
  8. pasti keluar umno terus masuk pas kalau pas seperti 10-15 tahun dulu.skrg teringat wajah nik aziz tergambar muka karpal,muka LGE.ambiga..eee seram.

    ReplyDelete
  9. pasti keluar umno terus masuk pas kalau pas seperti 10-15 tahun dulu.skrg teringat wajah nik aziz tergambar muka karpal,muka LGE.ambiga..eee seram.masuk pkr jauh sekalilah.

    ReplyDelete
  10. Marilah ramai2 masuk PKR. ?krn DSAI had more advantage. Pandai putar belit...tibai jubuq pun halal,tibai bini org pun halal,yg haram org UMNO???

    ReplyDelete
  11. Anwar cakap nie ada juga betulnya tetapi aku x suka lihat sikap dia seperti ada tanda "TAKBUR & RIAK"..

    ReplyDelete
  12. Anwar & PKR akan berkubur dlm PRU 13 ni, percayalah geng pakatan akan tersungkur kerana fitnah dan nista politik kotor mereka cipta sendiri

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)