Monday, 23 April 2012

SHAFIE APDAL BERBELANJA BESAR UNTUK ZAHIDA RAFIK

SHAFIE BERBELANJA BESAR UNTUK 'ARTIS PLASTIK'

Oleh : PAPARAZZI SABAHKINI.NET
SELAIN belanja bulanan lebih RM500,00 sebulan, Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW) Datuk Shafie Apdal terpaksa berbelanja lebih untuk menyediakan sebuah rumah mewah kepada 'Artis Plastik', gelaran untuk Zahida Rafik, yang telah menjalani Pembedahan Plastik beberapa kali untuk merubah wajahnya di London.

Setelah menjalankan siasatan rapi, Paparazzi berjaya mengekori Zahida dan mengenalpasti rumah mewah bernilai lebih RM 4.5 juta yang dibelikan Shafie sebagai tanda kasihnya; yang terletak di No 18, The Valley, Jalan TTDI 3, Taman Bukit Indah, Ampang, Kuala Lumpur.

Rumah ini adalah rumah kedua, selain rumahnya di London yang bernilai lebih RM10 juta yang dibeli ketika mereka dikhabarkan bernikah di London menjelang Hari raya Aidil Fitri tahun lalu.

Pernikahan ini pada mulanya tidak diketahui oleh isteri Shafie, Datin Shuryani binti Shuaib, anak kepada salah seorang 'Datuk T' (Shuaib Lazim) yang mendedahkan Video Seks yang didakwa melibatkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
 
Paparazzi mendapat tahu daripada sumber terdekat Jabatan Perdana Menteri bahawa Shafie mengakui di hadapan Perdana Menteri bahawa beliau telah menikahi Zahida selepas Noor Azman Azemi membuat laporan polis; namun terpaksa merahsiakan pernikahannya bagi menjaga hati isteri dan enam orang anaknya; malah turut dinafikan Zahida.

Agak aneh, Shafie yang tidak mempunyai rumah di Semporna (rumah peninggalan arwah bapanya) sanggup membelikan Zahida rumah dan kereta mewah, serta belanja bulanan yang cukup lumayan bagi membolehkan Zahida menaiktaraf wajah Melayu-Pakistan kepada Arab-India.

PLASTIK.....Mampukah Wajah Plastik Zahida bertahan lama sedangkan Michael Jackson gagal menjaga bentuk hidung dan wajahnya sehingga ke akhir hayat.
 
Paparazzi juga agak terkejut kerana Ketua Pemuda UMNO Semporna yang Pro-Shafie selama ini bagaikan melempar batu ke kolam yang tenang kerana Facebooknya menyiarkan posting Habbal Min Sampulna yang dilinkkan dengan posting Nescafeais yang menyatakan;


 "Endsini ma hilling apotek na etih sab hilling Melayu atau nih tulis mareom bahasa Melayu....Nih Harap Shafie anganjawab hal etih okok ambbal abuhuk onnah."
 
(Sebelum ini cakap orang putih, nah ini pula cakap Melayu atau ditulis Bahasa Melayu. Diharap Shafie dapat menjawab perkara ini supaya namanya tidak busuk.)

Percubaan Paparazzi menghubungi Zahida gagal dan SMS yang dihantar ke telefon Zahida 0122087497 dan 0192052330 juga tidak berbalas; manakala Shafie masih diam seribu bahasa sekalipun marah-marah sayang kerana nama 'isteri' keduanya sering menjadi perbualan rakyat setiap majlis yang dihadirinya.
Paparazzi akan mendedahkan lebih banyak lagi rahsia Zahida; terutama 'Pesta Seks' dan kehidupan liarnya; tetapi direstui Shafie dalam waktu terdekat. Kenapakah Datin Suryani mendiamkan diri jika benar Zahid hanya Gundik atau Isteri kedua tanpa poligami?

-Sumber

15 comments:

  1. Replies
    1. pondan siam lagi cantik...kah kah kah

      Delete
  2. Tahniah diucapkan kepada Paparazzi kerana berjaya menyebar kan berita yang tidak diketahui umum..teruskan usaha murni paparazzi ini kerana selama ini BN/UMNO hanya mengatakan ahli2 mereka adalah yang terbaik...singkap kan segalanya agar mereka tunduk melihat bumi...jangan asyik mendongak langit sahaja..

    ReplyDelete
  3. Cuma kawan tak gemar bila Admin siarkan nombor telefon. Kita kena lah jaga privacy seseorang. Perlu ingat, jika kita aibkan org, suatu hari nanti aib kita akan di buka pula. Kawan ni Penyokong PR, dan dah banyak kali kawan tegur Blogger2 yang menyiarkan data2 peribadi seseorang yang mana tak sepatutnya diberlaku. Diharap Admin dapat membuang no telefon tersebut. Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rocky Mambo 201223 April 2012 at 19:42

      halo Super Saiyan.... apa la awak ni.... no telefon pun kira ada privacy ko... awak tengok tak dada si zahida tu... nak cakap kat awak, kalau dada pun tersembul keluar tanpa privacy, setakat no hp boleh ditukar on the spot, apa kisah... apa la awak ni.... misai je tebal nampak.... fikir la sikit mana privacy, antara DADA MONTOK dengan no hp.... ha ha ha ha... privacy apa ke jadahnya setakat no hp tu.......

      Delete
    2. Halo BRO Super Saiyan.... nak tanya, mana privacy antara DADA MONTOK yang dipertontonkan oleh diri sendiri kepada khalayak ramai dengan no hp yang entah siapa punya dan kalau dia punya pun dia poleh terminate dalam masa sesaat.... girl friend Minister katakan... artis glamour lak tu... jadi, apa la awak heran sangat dengan nombor hp tu.... apa la awak ni... mana tiada ayat lain nak cover kawan tu.... fikir fikirkanlah... kalau diri sendiri tak sayang pada batang tubuh dok tayang merata, awak nak tolong sayangkan lak... ada line keee????

      Delete
  4. kalau dah nikah elok la...

    ReplyDelete
  5. Ingat lagi kisah Megat Junit di Perak.
    Bukan main sorok bini dia yg pelakon tu.
    Siap nafikan di akhbar dan di tv.
    Tapi akhirnya bile dah meninggal, terbongkar jugak yg mereka tu telah berkahwin

    ReplyDelete
  6. macammana YB DS.. kenapa diam sahaja!!!! Kan YB DS seorang yang gentleman dalam membuat sidang akhbar.. terutama apabila menghentam pembangkang.... jadi kalau YB DS seorang jantan, YB DS kena jawablah.... rakyat tengah tunggu penafian dari YB DS ni... kalau boleh bawa Datuk Shuaib Lazim sekali... pergi mana-mana MASJID DALAM NEGARA MALAYSIA ini, buatlah sumpah ya... jangan lupa bawa Rahim TC sekali.... jawab YB DS... jawab... jangan tak jawab... malu kita YB DS kalau tak jawab... nampak sangat kita ni BAPAK PEMBOHONG lak.... boleh ya YB DS... tolong jawab.... teruk UMNO YB DS... cerita Kak Zat pun tak reda lagi....

    ReplyDelete
  7. YB DS tak payah malu la... Zahida tu bukan hodoh sangat... tak kira la buat pembedahan plastik atau apa... janji ada selera kan YB DS... YB DS tolong jawab ya... YB DS tolong kita, kita akan tolong YB DS... kelas gitu YB DS....

    ReplyDelete
  8. I malu laaaaaa.....
    Nanti bini I yg no 1 tu mare.
    Nanti dia cemburu camna?

    I bukannya x mau ngaku
    Tapi....
    Tak molek la heboh2
    Kan dia ni bini no-2 I.

    Kalau I istiharkan kat media nanti kalau ada keraiyan atau majlis2 besar takkan I nak bawa kedua2 isteri I. Malu la I. Kalau tak bawa salah sorang nakti penyapu naik kat kepala I. Malu la I kalau rakyat dengar.
    So, tak payah la heboh2 kan.

    I cuma nafikan kenyataan pemberian wang tu ja dan tidak menafikan yang I ni dah kawin dgn pelakon tu. You orang kena faham.

    Anyway, kau orang kecoh2, aku jugan yang sedap. ha..ha..ha..

    From Shafie Bedal

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya datuk!... saya dah faham, hebatnya datok.

      Delete
  9. Bedal....jangan tak Bedal datok!
    Kedudukan ada...
    Duit ada....
    Gunakanlah secukup2nya...

    Orang pompuan ni kalau kena dgn duit, ketiak kita yg masam ni pun dia orang sanggup cium.

    ha..ha..ha...

    ReplyDelete
  10. inilah rupa pemimpin agama,bangsa n negara..perabis harta rakyat..tolak umno dan bn dalam PRU-13..

    ReplyDelete
  11. aku sokong selamat menyambut tahun baru cina & lepas tu kita sambut tahun baru untuk (pr) KE PUTERAJAYA. UMNO/BN DAH SAMPAI TARIKH LUPUT HUJUNG BULAN MAC INI...MENGIKUT AHLIFALAK KATA..INSALLAH...MUDAH-MUDAHAN..DIIZINKAH ALLAH.

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)