Saturday, 21 April 2012

DEMO MAHASISWA : Seksinya Muslimat PAS?


Kenali siapa perempuan botak yang umno tuduh tu adalah muslimah PAS dan juga Mahasiswa


Oleh: King Jason

Haloww!!! meh gua nak cerita sikit akan fitnah fitnah cai cai umno untuk memburuk burukkan Mahasiswa kat dataran.ok..korang kenal tak minah Botak nih???


Mari berkenalan dengan minah ni dengan lebih dekat..


Nama : Mislina Mustafa
Umur : 41 pada tahun 2012
Kerjaya : Aktivis [ocuppy global]
Agama : Tidak diketahui [Freethinker / anarki] ??? --->> Hasan Ali tolonggggg...ni kerja ko..


Rujuk sini: [sini]


Mislina Mustafa
Mislina Mustafa merupakan seorang aktivis masyarakat yang tak berumah dan bergelandangan dimana sahaja tempat persingahan yang dilaluinya.Secara kebetulan dia berada di Kuala Lumpur.Beliau adalah watak kelahiran didikan UMNO yang meletakkan agama sebagai perkara ampuh dan ringan.Namun sokongan politik dan hala tujunya lebih kearah menumbangkan Najib Razak dan gerombolah BN.
Akibat kealpaan kerajaan focus tentang agama dan nilai nilai murni
Maka lahirlah masyarakat yang akidahnya rosak seperti yang Hasan Ali sebut sebutkan selalu,


Walaupun gua bukan penyokong Hasan Ali,namun gua merayu Hasan akidah bertandang ke dataran dan jumpa beliau dan kenali beliau.apa kena dengannya sehingga beliau menjadi seperti sami hindu?kehkehkeh soryy....adakalanya perjuangan kita sama iaitu memperjuangkan PR dan mahukan PTPTN dihapuskan,namun ibarat membasuh pingan dengan air kencing,pinggan nampak bersih,namun ianya tetap kotor.maksud mudah difahami,Mislina sokong perjuangan memansuhkan PTPTN namun keadaan dirinya menyebabkan pandangan masyarakat menjadi serong!!! faham right?



Sekadar teguran untuk Cik/Puan. Mislina Mustafa,sekiranya cik tidak beragama..kembalilah kepada agama Islam.jadilah muslimah sejati sebagai penghuni syurga.
Wokeh...apa kaitannya dengan DEMO khemah di dataran?Untuk pengetahuan korang,cik lina ni bukan diundang menjoin demo tersebut.dia datang sendiri dengan kumpulannya.bukan atas jemputan mahasiswa.dia berada atas tiket occupy dataran.
Dapat kat cai UMNO,dituduhnya pompuan
ni sami hinddu pulak kang!!
Mcm pelakon kan? sapa kenal?


Fitnah cai cai UMNO terhadap Mahasiswa






Cai umno dah cek ker keahlian dia dengan PAS?
ntah ntah puteri UMNU..wakaka!

So rasanya cai cai umno usahkaitkan lagi mislina ni dengan PAS/PR mahasiswa sebab beliau jadi "rosak akidahnya" disebabkan pemerintahan BN yang leka dan meletakkan agama paling belakang.Inilah contoh kerosakan akidah rakyat yang perlu diperbetulkan,bukannya meyalahkan PAS dan PR sebagai punca seperti yang Hasan Ali sering tuduh sampai lebam lebam mata menangis meratap dengan lakonan palsunya.....


Petikan dari King Of Goblok

7 comments:

  1. dia ni pernah berlakon la..selalu gak nampak dalam drama tv..tajuk x ingat..

    ReplyDelete
  2. Macam mana hasan ali nak pegi tarbiyah kat dataran , unit amal PAS dok jaga . Jangan pulak unit amal PAS tumpang sekaki ikut sesat macam minah ni

    ReplyDelete
  3. PenganutPAS?Atau PenganutLEMBU?

    ReplyDelete
  4. die belakon yg ganti zaiton sameon tu kan?aku da agak da..tgok dalam sinar harian semalam pon macm kenal..

    ReplyDelete
  5. Occupy dataran, bersih, Seksualiti merdeka, LBGT, ABU, mahasewel nak free, ambiga, anti-Lynas, free-anwar, NDI, KAF, Soros, Bar Council, semua satu kapal dengan Pakatan PAS, DAP & PKR

    ReplyDelete
  6. dia blakon bersama imuda tp lupa tajuk ape tu..

    ReplyDelete
  7. Of course la pompuan ni bukan muslimat PAS. Pandai tulis blog tapi tak paham sarcasm... ha ha ha. Dah kena perli pun tak perasan...bengap betul

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)