Sunday, 11 March 2012

Fantasi seks Dr Mashitah



Bau fantasi seks Dr Mashitah hacing

Oleh: Nan Binjai

DR Mashitah bukan sahaja perlu menarik balik tulisan fitnah melulu di Sinar malah beliau perlu meletak jawatan Menteri di Jabatan Perdana Menteri kerana tuduhan beliau itu setaraf JKK kampung. Tulisan fitnah beliau itu tidak setaraf dengan pengajian Phd dan seorang pemimpin bertaraf menteri.

Mashitah hanya melenyapkan tulisan berbau hacing yang penuh dengan dendam busuk di Sinar tetapi tidak pernah meminta maaf diatas ketelanjuran tulisan itu. Amat mudah beliau memalukan orang kemudian mahu menyembunyikan diri dibalik kepala shit.

Bekas Iman Masjid Kampung Pandan dalam meminta maaf kepada hakim dan merayu pun dikenakan hukuman satu tahun penjara. Inikan pula fitnah yang mengaibkan maruah orang dan pemimpin perjuang Islam.

Tidak sama orang Islam dengan ahli Badar. Tidak sama perjuang Islam dengan orang Islam. Menfitnah perjuang Islam yang menolong agama Allah, amat berat padahnya wahai Mashitah.

Bertaubatlah wahai Mashitah dan segera bersama orang yang memperjuangkan Islam bimbang nanti ilmu Islam itu akan menjadi karat yang memakan diri sendiri.

Tulisan Mashitah:

“Penangkapan Ahli Mahlis Pimpinan Tertinggi PKR, Badrolamin Baharon yang dituduh berkhalwat dengan isteri orang di Kuantan minggu lalu adalah kesinambungan krisis moral yang membabitkan ramai pemimpin pakatan pembangkang. Gelaran ustaz dan orang kuat Anwar Ibrahim tidak menjadikan beliau kebal; malah dilaporkan dibelasah sebelum diserah kepada Jabatan Agama Islam Pahang.

“Mengikut laporan, beliau mempertahankan diri dengan beri alasan cuba membantu isteri yang lari daripada suami kerana ingin menyelesaikan krisis rumah tangga. Mungkin benar, mungkin tidak. Beliau kini direhatkan sebulan sementara kesnya disiasat.

“Berlakunya penangkapan ini dalam waktu persiapan pilihan raya umum tidak lama lagi pasti meletakkan pakatan pembangkang dalam keadaan tertekan. Mereka perlu lakukan damage control, apatah dengan pelbagai krisis yang dihadapi di Kedah (pemberontakan ahli Exco Pas terhadap Menteri Besar), Selangor (skandal curi pasir dan longgokan sampah) dan Pulau Pinang (diskriminasi terhadap orang Melayu dan projek kroni). Kewujudan Pas yang berpuak-puak di Kelantan serta perkelahian antara parti komponen Pakatan Rakyat di Sabah, Sarawak, Negeri Sembilan, Johor dan Perak benar-benar menguji persediaan pembangkang menghadapi PRU ke-13 nanti.

“Apa pun, kes Badrul Amin mengingatkan kita kepada Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu yang juga pernah ditangkap berkhalwat dengan isteri kawannya sendiri di Kota Bharu kira-kira 12-13 tahun lalu. Ketika itu beliau Ahli Parlimen Kubang Kerian. Ketika ditangkap, isteri kawannya berada di dalam bilik hotel, manakala Mohamad Sabu hanya memakai tuala. Beliau dibicarakan di mahkamah Kelantan tetapi akhirnya dibebaskan.

“Tidak kurang hebatnya cerita Adun Pas Selising ditumbuk seorang lelaki di stesen keretapi Wakaf Bharu beberapa tahun lalu kerana disyaki berzina dengan isteri orang dalam gerabak keretapi. Khabarnya kes ini terpaksa diselesaikan sendiri oleh Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat.

“Penyokong parti pembangkang diketahui sering menyimpan rahsia keburukan pemimpin-pemimpin mereka, terutama berkaitan skandal seks, projek atau rasuah. Mereka cuba menonjolkan imej baik dan maksum. Namun, adakala bagai menutup bangkai dengan nyiru.
Skandal membabitkan bos Badrolamin – Anwar Ibrahim – berlarutan 20 tahun. Dua kali dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan liwat, beliau dibebaskan atas sebab-sebab teknikal. Namun, majoriti rakyat, terutama mereka yang mengenali beliau secara rapat, tahu latar belakang dan orientasi seksnya.

“Semasa diberi peluang menjawab tuduhan salah laku seks di mesyuarat Majlis Tertinggi Umno pada 2 September 1998, Anwar menzahirkan kemarahan dengan menumbuk meja. Beliau tidak menjawab tuduhan, malah pusing cerita mengatakan bahawa beliau juga boleh berkonspirasi menjatuhkan Presiden parti dengan menghantar wanita kepada Tun (ketika itu Datuk Seri) Mahathir Mohamad. Maksudnya, beliau diperangkap.

“Turut menuduh beliau ketika itu ialah Mohamad Sabu, yang memberinya gelaran Anwar al-Jub***. Namun, bila Mat Sabu sendiri terbabit dengan skandal seks, dia ikut cara Anwar, iaitu menuduh Umno telah memerangkapnya. Tidak mengejutkan Ustaz Badrul Amin juga juga akan menuduh Umno dalang dalam kes khalwatnya.

“Presiden Pas sendiri, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, pernah dikaitkan dengan skandal membabitkan anak dara kira-kira 10 tahun lalu. Beliau dikatakan mengambil gadis itu untuk dijadikan isteri ke-3. Beliau menafikan. Begitu juga dengan bekas Speaker DUN Kelantan, yang dikatakan bernikah dengan wanita lewat 20-an dari Kemboja bernama Haseena sekitar waktu yang sama, tanpa pengetahuan isteri pertamanya.

“Perkahwinan bekas Adun Pas Melor dengan wanita Kemboja yang berakhir dengan perceraian mendapat liputan media secara meluas kerana kesnya berlarutan beberapa tahun di mahkamah. Dilaporkan bekas isterinya menuntut pampasan RM3 juta kerana mengetahui Adun Pas itu mampu serta memiliki harta yang banyak.

“Rakyat jelata tidak seharusnya terpengaruh dengan gelaran ustaz atau lebai hatta tuan guru daripada kalangan pemimpin parti pembangkang. Ataupun terpegun dengan jubah yang labuh, serban yang tinggi atau janggut yang panjang. Hakikatnya mereka adalah ahli politik yang boleh tergoda dengan wanita dan memiliki nafsu seperti orang lain. Mereka juga boleh terpalit dengan dosa walaupun pada waktu yang sama menuduh orang lain kafir.”

P/S- Kat Jat dah letak jawatan, Ustazah Dr. bila lagi??

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. she speak to herself like this.....
    “Rakyat jelata tidak seharusnya terpengaruh dengan gelaran ustazah atau hafizah hatta guru agama daripada kalangan pemimpin parti penyokong. Ataupun terpegun dengan jubah yang labuh, tudung yang labuh atau wajah yg naif. Hakikatnya mereka adalah ahli politik yang boleh tergoda dengan lelaki dan memiliki nafsu seperti orang lain. Mereka juga boleh terpalit dengan dosa walaupun pada waktu yang sama menuduh orang lain kafir.”

    ReplyDelete
  3. ustazah bling-bling yg bercakap dgn bahasa dan suara yg mendayu-dayu tu apa hukumnya.melunakkan suara dan bergurau senda dgn suami secra langsung dikaca TV. Pernah dgr kata Dr SHit>>> pernah campak duit 12 ribu bayaran ceramah kerana tak puas hati sikit sgt,betul ke? nak berdakwah ke nak jual dakwah?

    ReplyDelete
  4. ustazah cukoq kening

    ReplyDelete
  5. dah betul badrolamin berkhalwat dgn isteri orang, nak nafi apa lagi? Dalam Islam kalau lelaki dan perempuan bukan muhrim duduk berdua-duaan, jelas itu khalwat namanya, bukan sesi motivasi atau program pemimpin bersama rakyat. bonggok betul penulis blog dan pengomen-pengomen dalam blog tiga suku ni.

    ReplyDelete
  6. Anon 20 Jun, kau tak ikut perkembangan ke? Badrul amin di tangkap dengan orang ramai di dalam bilik tersebut,bukan khalwat lah. Kes tak kuat... Cari lah cerita lain yg lebih kuat.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)