Monday, 30 January 2012

[ Mesti Baca ] : CERITA PANAS DARI BEKAS AHLI UMNO


Pemuda Umno: I nak raba U sikit je sayang . . .


Puteri Umno: Tak nak la . . . Kalau terlanjur macam mana ?


Pemuda Umno: Kita kawen la . . . I jumpa ...... parents U . . .


Puteri Umno: Betul ? U nak kawen dengan I ?


Pemuda Umno : Betul sayang . . . Sumpah (siap bersumpah laknat lagi). . . . U diam je k . jangan cakap ape-ape. I pegang sikit-sikit je .......


Setahun selepas itu . . .

Puteri Umno: Sampai hati U . . . Tipu I . . . Dulu U kata nak kahwin dengan I . Tapi bila U dah dapat . U tinggalkan I . . .


Pemuda Umno: I lelaki , U ingat I nak kawen dengan perempuan yang senang-senang boleh dapat ? I nak perempuan yang suci . . . Bukan macam U , yang senang-senang bagi tubuh pada Lelaki yang bukan bergelar suami . U ingat I nak kawen dengan U ?


Puteri Umno: Sampai hati U cakap macam tu , dulu . . . Masa U nak . . . Macam-macam janji manis U bagi .Tapi sekarang U salahkan I ?


Pemuda Umno: I lelaki . . . I cuma uji U je mase tu . . . Tapi U bagi . . . I ambil lah . . . (sambil membetulkan songgkok tinggi)


Puteri Umno: U memang jantan tak guna . . . I menyesal kenal dengan U !


Pemuda Umno: U menyesal ? Tapi I puas . . . Jangan lupa datang kenduri I nanti .


Puteri Umno: U akan dapat balasan dari Allah nanti ! (dh terdesak baru ingat Allah)


Pemuda Umno tersebut kemudiannya mendapat jodoh wanita Umno yang diimpikannya . . .


MALAM PERTAMA kisah diranjang Pemuda Umno DAN WANITA UMNO YANG BARU DINIKAHINYA .


Pemuda Umno: Sayang . . . I love U so much . . . (sambil menanggalkan
songgok tingginya dan meletakkannya di bucu katil)


Wanita Umno: Me too sayang . . . (sambil membuka tudung merah yg pernah dipakainya semasa Perhimpunan Agong Umno baru2 ni)


Pemuda Umno: I bertuah kawen dengan U Sayang.


Wanita Umno : I pun , sayang . . . I ada something nak bagi tahu U ni . . .


Pemuda Umno: Apa dia sayang ? (sambil merebahkan dirinya di katil)


Wanita Umno: Sebenarnya . . . I pernah tidur dengan semua teman lelaki I . . . Untuk suka-suka je . . bukan atas dasar cinta. . Cari kepuasan sebelum kawen . . . Tapi bile nak kawen . . . I cari lelaki yg baik macam U untuk jadi suami . . . U tak kisahkan ?


Pemuda Umno: What ? ? ?! ! ! @#%$#@#$%&&*&%$#@@@


---------------------------------


Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur':26)


Itulah janji Allah S.W.T buat semua manusia. Seandainya kita menginginkan isteri atau suami yang baik, kita haruslah terlebih dahulu menjadi seorang yang baik. Tak mungkin seorang yang baik akan mendapatkan wanita yang tidak baik atau sebaliknya.

By: Kelab Bekas Ahli Umno

kredit: Tinta Mutiara

12 comments:

  1. kesian ni ceta real ka atau ceta real madrid vs bersalona

    ReplyDelete
  2. HAHAHA MEMANG PADANLA DENGAN GEROMBOLAN SERASI & SECUCUK ;)

    ReplyDelete
  3. Hebat betul cerita ni ... ni lah gaya politik baru .

    Macam nilah cara dan gaya politik dari parti yang mendakwa memperjuangkan islam dan ahlinya lebih islam dari orang islam yang lain.

    Tahniah sebab bila tiada kebaikan diri sendiri hendak diceritakan, maka cerita begini akan dibuat sebagai selingan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai ....sakit hati pulak...hang tu kan org suci tak pernh buat dosa...

      Delete
    2. ok la dari DAPig tu, bukan takat kafir, haram jadah lagi

      Delete
  4. wakakak...songkok tinggi vs tudung merah...lawak2

    ReplyDelete
  5. Tp ex-bf aku jahat giler, dia dapat pompuan baik...cmne tu....

    ReplyDelete
  6. I hate PAKATAN RAKYAT

    http://facebook.com/MrIjat

    Kalau sape sape berani kutuk UMNO jom debat dengan aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno tak suka debat kata wak maslan debat tu budaya barat....wahai pencacai umno..

      Delete
    2. Debat kan xsesuai negara maju.. haha ada jgk pencacai umno mau debat.. tanya la pemimpin lu orang bhai... whatever ABU ok..!!

      Delete
  7. memang ada terjadi spt dialog di atas..ketua pemuda dan puteri..isteri org lagi siap tunjuk gambar sebagai bukti perlakuan zina mereka...bertaubatlah

    ReplyDelete
  8. Janganla buat fitnah bro,dosanya amat besar dan balasan nya nanti tak tertanggung diakhirat!!

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)