Wednesday, 11 January 2012

Ada hati Ibrahim Ali nak jadi PM.. Tonton video lawak Mat PERKASA nih !

Kah Kah Kah.. Tonton dan nilaikan..

10 comments:

  1. Yg ramai nya dekat mahkamah jalan duta baru2 ini adalah perkasa berpuluh ribu ramainya berbanding dengan penyokong DSAI yg seramai 50 org saja yg hadhir...ueeeeek..nak muntah aku dengor, naik loya dengar ucapan brahim katak!

    ReplyDelete
  2. wakakak katak oh katak... cakap besar, perasan jer lebih

    ReplyDelete
  3. Anak ali sorang ni pun kena pecat juga dari umno. Eloklah tu... dua dua kena pecat.

    ReplyDelete
  4. dia ingat dia bagus kot... Boleh jalan lah Ibrahim lari..

    ReplyDelete
  5. boleh masuk Maharaja Lawak Mega musim kedua ni. Bolehlah bertahan seminggu sebelum penyingkiran. hahaha

    ReplyDelete
  6. dia ni ngigau ke memang dah gila

    ReplyDelete
  7. kahakkkk...ptuiihh...

    ReplyDelete
  8. kwkwkwkwkw....cakap boleh laaa ini hanya kepentingan peribadinya..hok lain tuh org2 kecewa.

    ReplyDelete
  9. Siberuk nasihat pada kera, siamang turut bersama oooohh ooohhh. Mereka tidak sedar bahawa bergelarnya mereka sebagai YB adalah kerana menumpang SIMPATI RAKYAT pada DS Anwar Ibrajim.
    Eloklah Siberuk, Kera dan Siamang berpakat memperjuangkan agenda perut masing2 tapi bersembunyi dibelakang label ISLAM, MELAYU DAN RAJA2 MELAYU.
    Andaikata spesies monyet ini menganggap umat Malaysia hari ini khususnya yang beragama Islam masih boleh diperbodohkan mereka telah membuat suatu kesilapan besar. Yang bodoh sebenarnya ada bersama mereka. Rejected spesies terkumpul dalam pertubuhan mereka memudahkan umat mengenal pasti perosak dan penjahat negara yang masih lagi bernafsu membuat kerosakan.

    ReplyDelete
  10. aku tgk video puak yg bela hassan ali rasa cam nak termuntah...nak suruh brapa kali bagi peluang pd mat hassan ali ni? 100x lg ker? selama ni hassan ali terlalu ego...kalu betul kita dah minta maaf bg tau la betul2 tp kerana malu sggup x ngaku lak...sbgai ahli Pas aku stuju sgt hassan ali di buang terus malah x payah bg peluang merayu lg...biar dia masuk perkosa atau umeno...kita tgk perjuangan Islam dia, btul2 ikhlas ke tak...

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)