.

Tuesday 1 November 2011

Rosmah boros lagi: Beli mutiara RM387.888, anaknya pula RM193.944 di Perth, Australia..

ISTERI Perdana Menteri, Rosmah Mansor yang diketahui umum sebagai seorang yang boros dan gemar bermewah-mewahan dengan pelbagai barangan mahal, kali ini kantoi lagi.

Sewaktu mengikuti suaminya Najib Razak ke persidangan negara-negara komenwel, CHOGM di Perth Australia, menurut Akhbar The West Australia, Rosmah Mansor dilaporkan telah membeli sejumlah mutiara bernilai $150,000 (RM387,888).

Malah anak perempuannya juga turut berbelanja sakan di David Jones sehingga $60,000 (RM193,944).


Suaminya menyarankan agar rakyat semua berbelanja secara berhemah memandangkan ekonomi berada di dalam keadaan yang tidak menentu. Dalam masa yang sama isteri dan anaknya sendiri berbelanja sakan bagaikan tiada hari esok.



Rosmah Mansor bergaya dengan perhiasan mutiara bersama delegasi asing

Sumber : Milo Suam

3 comments:

  1. oooiiii.... duit dia dok himpun sehari seringgit dari kecik..... biaq pi kat dia laaa.
    dah capai cita2 pun

    ReplyDelete
  2. Yong nak tanya. Anaknya naik kapal terbang khas jugak ke? layakke anaknya naik kapal terbang khas? Hotel tempat anaknya duduk sapa bayor?

    ReplyDelete
  3. Betapa mudahnya menyebar kebohongan , betapa mudahnya mencipta berita , betapa mudahnya mempercayai , si pembohongn yg menipu akalnya sendiri !

    teruskan usaha kamu , sebarkan kebohongan pada segenap manusia , jika benar kamu dapat pahala , jika tak benar kamu tetap dapat dosa !
    anak PM tak ikut serta dalam rombongan ke Perth , mcmana dia boleh shooping disana ?

    ada bukti ? ada saksi ke ?? atau hanyalah berita suratkhabar upahan PKR sebagaimana suratkhabar KOMPAS dari Indonesia dahulu ?

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist