Tuesday, 1 November 2011

MELAMPAU !!! : Rosmah masih dedah aurat, walaupun ketika naiki pesawat untuk menunaikan haji....

Bukti, gambar yang diperolehi daripada laman web rasmi UMNO Online

Ramai pihak yang terkejut dan mempersoalkan tindakan isteri Perdana Menteri Malaysia, Datin Seri Rosmah Mansor (foto) yang "tidak menutup aurat" biar pun ketika mahu menaiki pesawat untuk menunaikan fardhu haji di Mekah, Arab Saudi. Gambar tersebut telah disiarkan di laman web rasmi UMNO yang dipercayai dirakamkan ketika Rosmah dan Datuk Seri Najib Razaksedang melambai-lambaikan tangannya kepada orang ramai sebelum berlepas ke Tanah Suci Mekah sekitar jam 5.00 petang tadi.

Turut mengiringi mereka berdua ialah bonda Najib iaitu Tun Rahah Tan Sri Mohamad Noah dan adik bongsunya Datuk Mohamed Nazimtermasuk juga Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir. Turut hadir semasa mereka berlepas dari Komplek Bunga Raya, KLIA itu tadi ialah Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isterinya, Puan Sri Norainee Abdul Rahman serta lain-lain menteri kabinet kerajaan Najib./Pahang daily Online

20 comments:

  1. mana ulamak muda umno fatulbari matjaya kenapa tidak nasihat datinsri yg tidak menutup uarat.

    ReplyDelete
  2. lantaklah apa dia nak pakai pun.
    bertudung ke, tidak ke?
    rambut tutup ke, keluar ke.
    pru13 dah dekat ni...
    tuntutan 8.0 pekara sudah ditunai ke, belum.
    kalau belum, bila nak adakan bersih 3.0 da...

    ReplyDelete
  3. skurang kurangnya pakailah tudung..ko tu nak p haji.bik mama oiiii...jgn kurang ajar...
    sayang k nak tutup rambut tu...

    ReplyDelete
  4. big mama buat apapun tak apa.Kerana puak puak UMNO dah buta hati...........

    ReplyDelete
  5. lepas naik haji baru kak ros nak bertudung litup mcm muslimat PAS...

    ReplyDelete
  6. yang sebuk2 pasal rosmah ni, apa pasal.
    laki dia tak bising lu orang bising, kenapa.
    kau orang jaga kubur masing2, kan bagus.

    ReplyDelete
  7. kenalah pakat2 sibuklah...sbb bik mama kan first lady..

    ReplyDelete
  8. juak juak UMNO ..juga pegawai pegawai kerajaan bahagian protokol semua dah kena nasi kangkang...sbb bangang...bodoh...otak dah ke lutut tak boleh tegur hal hal protokol kerana takut kan pada manusia...brengsyek punye pegawai yg kita bayar gaji..haramjadah betul

    ReplyDelete
  9. Anon 20.47,
    Orang sibuk sebab Big Mama tu ISTERI PM.Kalau Makcik dari FELDA orang tak ambil peduli.Faham tak?Isteri ketua negara kenalah tunjuk contoh dan tauladan yang baik.Lagi pun nak keMekkah tu untuk MENGERJAKAN HAJI bukan pergi melancung.Faham tak?Kalau nak mengampu pun biarlah kena tempatnya.Dalam Islam tegur-menegur tu amat digalakkan.Faham tak?

    ReplyDelete
  10. kredit untuk pakatan rakyat ...hihihih teruskan kak mah .....pastu pi shoping lak sampai berjuta juta ..juta ..juta...

    ReplyDelete
  11. baru habis shoping sakan d perth, beli mutiara
    buat tasbih kot ? kih kih kih

    ReplyDelete
  12. Banyak pahala Datin Sri dapat hari ini, mudah mudahan mendapat haji mabrur..Amin

    ReplyDelete
  13. spelling salah tu mat...haji mallborrow tak????

    ReplyDelete
  14. Itu PETANDA SAHIH bahawa tarikh PRU ke 13 akan di umumkan pada bila-bila masa setelah kembalinya beliau dari mengerjakan Haji. AWAS ini adalah Strategi dan Propaganda untuk menipu rakyat turrrrrrrrr, kunun-kununnya dah insap daaa,, kunun-kununnya dah jadi bersih seputih salju daaaa, jadi rakyat yang buta hati pasti akan terus jadi buta daaaaa

    ReplyDelete
  15. bubar parlimen awal Nov, undi pd Disember... musim banjir terutama di pantai timur... kelebihan kpd BN.. jentera kerajaan boleh digunakan sepenuhnya.. Kempunan lagi PR ?

    ReplyDelete
  16. Dunia akhir zaman.. "orang jahil menjadi pemimpin"

    ReplyDelete
  17. kubur masing2? yealah agak2 jenazah tu boleh ke kubur sendiri kot?

    ReplyDelete
  18. dah bertimbun2 kali tegur.
    tapi rosmah tu tak peduli juga.
    nak buat macamno, biarkan aje lah.
    pada anon 21:43, tau pun lu dia tu isteri pm.
    lu ingat dia mau dengar cakap kau orang, ke.
    lagi satu nak bagitau, gua bukan pengampu.
    gua solid sokong pr/pas, tau.

    ReplyDelete
  19. hampa pasti ka dia nak p buat haji..macam laki dia gak la..p hkl buat operation kunun..topeng ja..sekoq pun xdak doktor hkl.semua impot luar negara.pengarah hkl cuma jenguk kot tingkap dewan bedah je..depa tak bagi masuk..tu semua nak tipu rakyat untuk mengundi nanti.

    ReplyDelete
  20. mmg la kubur masing2..
    yg mandikan jenazah org lain..
    yg kafankan jenazah org lain..
    yg solatkan jenazah org lain..
    yg tanamkan jenazah org lain..
    jd salah ke tegur org??
    dlm Islam pon suro amal makruf nahi mungkar..

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)