Saturday, 24 September 2011

TER 'HOT' !!! :Najib Akan Menceraikan Rosmah? | Uncle Seekers

Ramalan Mimpiku – Part 13
...Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...



Kalau isteri pertama Najib (Tengku Puteri Zainah) diceraikan pada April 1987 (ketika itu najib memegang jawatan Menteri Belia Dan Sukan), dalam mimpi aku pagi tadi juga memberi gambaran yang mirip bahawa Najib juga akan menceraikan Rosmah pada bulan....


Kalau mimpi ini menjadi kenyataan, aku rasa ini adalah yang terbaik untuk Najib. Ramai rakyat Malaysia yang 'menyampah' dengan Rosmah (silent protest) sejak dulu lagi waima selepas menjadi janda isteri Perdana Menteri Malaysia kerana sikapnya yang...

Dato Seri sendiri pernah buat pengakuan dalam rakaman tu kan? kan..kan..kan
''Kalau saya bukan status sebegini dah lama saya ceraikan Rosmah"

Wahai orang-orang yang percaya, di kalangan isteri-isteri kamu dan anak-anak kamu adalah musuh bagi kamu; maka berhati-hatilah terhadap mereka. Tetapi jika kamu memaafkan, dan mengenepikan, dan jika kamu mengampunkan, maka sesungguhnya Allah Pengampun, Pengasih.
Surah AT-TAGHABUN (Tipu Menipu) ayat 14



Kita sudah lihat banyak kes bagaimana nasib seorang wanita di akhir hidupnya yang pernah menduakan suami..

Samada benar atau tidak dakwaan yang mengatakan dirinya sebagai 'vacuum cleaner' menyapu segala projek dari yang gergasi sampailah yang ciput tidak dapat dibuktikan sekarang, tapi bila dah tidak berkuasa lagi nanti, segalanya akan terbongkar satu persatu...(It's Just a Matter of Time).

Firaun yang paling berkuasa dan terhebat kezalimannya pun akhirnya kecundang juga.. Selanjutnya baca sini


p/s - Mimpi adalah mainan tidur, segala perkara yang berlaku tertakluk kepada Qadak dan Qadar Allah... wallahu a'lam..

7 comments:

  1. Awak ni dah melampau! Takkan hal peribadi Najib awak nak siar disini! Tolong berakhlak sikit.

    ReplyDelete
  2. kahkahkah....berakhlak la sangat si awang samiun nih....kisah dalam kain org abeh dorang londeh sampai macam-macam fitnah diorang buat kat pemimpin PR tu...kire berakhlak sangat le tu...???

    Kene kat pemimpin ko tahu plak ko melenting...

    ReplyDelete
  3. RUGI KALO DIA CERAI....

    KITA PATUT BERSYUKUR SEBAB ADANYA ROSMAH..

    KITA JUGAK PATUT BERTERIMA KASIH PADA ROSMAH..

    KITA JUGAK PATUT HARAP NAJIB TAK CERAI ROSMAH..

    MASANYA BELUM SAMPAI...

    SEBAB...

    PERANGAI GILA BABI ROSMAH MEMBANGKITKAN KEBENCIAN RAKYAT...

    RAKYAT YG BENCI AKAN TOLAK UMNO HABIS2AN PADA PRU13...

    INI SESUATU YG BAIK BUAT RAKYAT..

    SEBAB RAKYAT AKN DPT PELUANG BEBAS DRPD SISTEM PEMBODOHAN RAKYAT YG DI AMALKAN OLEH UMNO....

    KAH.. KAHH.. KAHH..

    ReplyDelete
  4. lepas PRU baru boleh cerai ke bro Kandis ??.. KAH..KAH..KAHH...

    ReplyDelete
  5. dia cerai ke tidak itu bab dia. yg penting mcm mana kita nak rampas cincin tu dan dijual utk sama2 kita bahagi2kan kpd rakyat... begitu juga harta rakyat yg mereka dah kebas selama ni...!! Vote PR..

    ReplyDelete
  6. Khabare semua. Wak bukanlah pandai sangat dalam bidang agama. Cuma Wak rasa simpati dengan ramai orang Islam di Malaysia, kita tak seharusnya api-apikan isu dan menggalakkan kepada keruntuhan sesebuah masjid, Islam yang Wak belajar mengajar agar kita mengangkat tangan kepada NYA memohon sesuatu yang kita mahukan. Cubalah kita sama-sama doakan agar mereka-mereka yang kita maksudkan berubah dan bertambah imannya, bukankah itu lebih mulia. Wak tak pernah pula dengar Kyai-kyai yang mengajar kita membuat domba dan mengharapkan agar rumah tangga seseorang itu musnah. Maafkan Wak kalau ada yang tersinggung.

    ReplyDelete
  7. perangai puak umno, pemimpin mereka bersih, berakhlak, tapi bila ada kes mereka nak sorokkan. sorok dalam negeri buat apa, di luar negeri dedah habis, nak tutup dengan apa lagi? cerdiklah sikit.

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)