Tuesday, 13 September 2011

PANAS BERAPI DARI PARPUKARI !!! KETUA PEMUDA UMNO BAHAGIAN AMPANG LOMPAT MASUK DAP!!!

Ini berita yang aku baru terima.

Ketua Pemuda UMNO Ampang yang sangat lantang tetapi seringkali dilabelkan oleh orang UMNO sendiri sebagai TIDAK LAYAK kerana berbini tiga, dikhabarkan sudah DITEMPAH dan DISIRIHPINANGKAN oleh DAP Ampang. Lamaran tersebut dibuat apabila nama Safarizul tercicir atau sengaja dicicirkan oleh UMNO Ampang daripada pencalonan untuk PRU13 akan datang.

Alasan berbini tiga menyebabkan Safarizul dikatakan tidak berkelayakan, merupakan antara alasan PALING BODOH yang mampu diberikan oleh musuh-musuh Safarizul, padahal isu beristeri tiga bukannya isu menyebat peruntukan atau terlibat dalam masalah tanah, reserved sungai, tanah kubur, tanah sekolah agama, projek kontraktor dan sebagainya.

Aku pelik dengan UMNO ni... bila ada orang yang berkelayakan dan bekerja untuk UMNO, harami-harami yang sentiasa jadi babi makan taik akan menjadi sangat kreatif untuk mencantas, menikam dan membunuh individu yang lebih berkelayakan daripada mereka.

Apa yang berlaku di Kedah dan Kelantan, sebenarnya adalah cerminan sebenar apa yang berlaku dalam UMNO. Kerana itulah, kebanyakan pemimpin UMNO terdiri daripada makhluk-makhluk yang kurang berkemampuan, tetapi sangat kreatif dan hebat dalam menyamun, menyonglap dan mencuri. Contoh paling ketara adalah SI KITOL KIMAK!!!

Kalaulah betul bagai yang aku dengar tentang Safarizul Mustafa yang setahu aku telah membalun Ketua Pemuda UMNO Negeri Selangor secara berhadap-hadapan kerana KELEMAHAN KPN itu, ia merupakan satu kerugian besar kepada UMNO Ampang dan Selangor secara keseluruhannya.

DAP sedang berusaha bukan sahaja mencari pemimpin-pemimpin Melayu untuk bersama-sama DAP, terutama sekali di Perak dan di Selangor, tetapi juga di beberapa negeri lain yang Melayu adalah kuasa utama yang termaktub dalam Undang-Undang Tubuh Negeri.

Apa yang berlaku di Perak sudah cukup menyedarkan DAP yang mereka tidak boleh lagi menjadi atau kelihatan seperti chauvinist. Umpanan, pancingan mahupun lamaran akan dibuat dengan giat oleh DAP, terutama dari kalangan pemimpin-pemimpin generasi muda yang lebih hebat dan berkeupayaan tetapi dicantas dan dibunuh oleh pimpinan tua UMNO yang tidak pernah pandai-pandai.

Sebab itu, aku percaya, Safarizul menarik minat DAP Ampang kalau tidak pun DAP Selangor. Yalah, kalau dia yang lebih berkelayakan berbanding Ku Salleh pun boleh dicantas, tidak mungkin dia akan mendapat tempat di Ampang walaupun menjadi Ketua Pemuda yang semakin tamat tempoh.

Artikel dari sini


5 comments:

  1. Puakx UMNO ini sebenarnya masih lagi DIJAJAH
    oleh pemimpinx mereka sendiri.Ayuh! MERDEKAkan
    diri kalian semua dari parti penjajah ini!!!!

    ReplyDelete
  2. tunggulah PRU 13 nanti...BN pasti tumbang

    ReplyDelete
  3. bini 3 dia punya sukalah... tak kena mengena dengan parti... sekurang kurangnya bini bini tu boleh tolong buat skrip

    ReplyDelete
  4. Watching online movie free  hbo,spot ,cinemax,max hd.,Tnt movie,nasional geopgrafi.
    ,espn.,spot megamix ,star movie ,disney channel,history channel ,animal planet ,
    al jazeerz,patagon channel ,axn channel,max hd,bloomberg tv,tvu music,hbo plus,cartoon network,nicktoon,nickoledoan discovery channel .zee channel.b4u. and more channel
     free CLICK >> LINK WATCHING
    NAK DENGAR RADIO,ada thr,manisfm,erafm,hotfm,sinarfm,hotfm,klfm,
    muzikfm dan palbagai lagi  MALAYSIA ONLINE FULL LIST RADIO
    VISIT LINK >>> TO LISTEN
    TO WATCHING TV3,TV2,TV1,pas tv, selangor tv TVi,JAKIM TV ,MOB TV ,1HUJAU
     TV CLICK CLICK >>LINK TO WATCHING
    Listen Indonesia radio online CLICK >> LISTEN

    ReplyDelete
  5. gi mampus lah umngok....ko pilih saper pun ko tak kan menang....rakyat dah jemu dgn penyelewengan ko selama ko memerintah....SETANNNNNNNNNNNNN.

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)