.

Monday 2 November 2009

ISU DR MAZA : Mesej daripada Tun Abd Rahman Yaakub | Nizar News

Mesej daripada Tun Abd Rahman Yaakub, bekas Ketua Menteri Sarawak kepada Dr. Mohd Asri berhubung dengan penangkapan JAIS:

Assalamualaikum,



Saya berdoa semoga Allah sentiasa melindungi saudara.



Jelas pada saya bahawa golongan-golongan yang dihasutkan oleh iblis akan melakukan segala-gala yang tidak menyenangkan hati mereka.



Saya yakin kebenaran akhirnya akan menghapuskan segala-gala fitnah dari golongan yang tidak bertanggungjawab.




Saya sudah pernah menghadapi golongan-golongan yang khianat lagi dengki pada perjuangan yang suci. Malangnya yang memusuhi pejuang-pejuang di jalan Allah yang mengaku dirinya di pihak yang benar.



Anehnya pada diri saya, orang bukan Islam dari pegawai-pegawai Inggeris yang membela dan menolong saya sehingga saya berjaya dan berhasil mencapai cita-cita murni.



Semuanya dengan izin Allah.



Wassalam.

Sumber : Minda Tajdid



** JOM SERTAI PROGRAM BANTU MEMBANTU SESASAMA INSAN.. SILA KLIK **





.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist