Monday, 30 November 2009

ANTARA PENGGANTI NIK AZIZ, RASUAH UMNO, DAN KEMELUT MCA | Nizar News

da pihak yang dengan sengaja membesar-besarkan isu pengganti Tuan Guru Nik Aziz (TGNA). Memanglah menjadi satu perkara yang pelik apabila pemimpin PAS sendiri yang gatal mulut melaung-laungkannya. Yang sebenarnya, tidak ada faedah apa-apa pun dengan riuh rendahnya isu itu. Hentikanlah!!!

Bank Negara Malaysia (BNM)telah membatalkan syarikat pengurup wang yang terlibat dengan pemindahan wang oleh MB Negeri Sembilan. Hakikatnya, tiada sesiapa pun yang membantah dengan tindakan BNM itu. Yang dikisahkan sekarang adalah dari mana MB NS dapat wang dipindahkan itu. Nampaknya semakin bertambahkan kes salah guna kuasa dan rasuah dalam kalangan pemimpin UMNO. Dengan sebab itu, usaha UMNO hendak menghapuskan rasuah hanyalah retorik.

Kemelut MCA tambah kalut. Apa Muhyiddin buat? Nampaknya CC MCA yang menyokong Tiong Lai lebih berani mengugut Muhyiddin. Memang benarlah kata beberapa penganalisis politik bahawa orang Cina lebih pandai berpolitik jika dibandingkan dengan UMNO. Nampaknya UMNO terkena untuk kesekian kalinya. Kasihan!!! _ Tinta Mutiara
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)