.

Friday 11 April 2014

Berita Terkini: Pesawat MH370 Dirampas Bukannya Terhempas -Badan Perisikan Rusia

Berita Terkini Pesawat MH370 Dirampas Bukannya Terhempas Di Lautan Hindi : Berdasarkan sumber perisikan tertinggi Rusia, mereka mendakwa pesawat MH370 dirampas bukannya kapal terbang MH370 terhempas di Lautan Hindi (SEPERTI DIDAKWA DI SINI).

Malah bertambah teruk lagi apabila sumber perisikan tertinggi Rusia mengatakan..pesawat MH370 telah dilarikan ke Afghanistan berhampiran sempadan tertinggi.

Laporan Badan Perisikan Rusia : Berita Terkini Pesawat MH370 Dirampas?

 

Sumber laporan risikan tertinggi Rusia (badan perisikan Rusia) yang dilaporkan oleh portal berita The Sun mengatakan :
  1. Semua penumpang pesawat MH370 masih hidup
  2. Penumpang MH370 telah dibahagikan kepada 7 kumpulan dan hidup dalam pondok tanah dengan hampir tiada makanan
  3. 20 penumpang Asia yang merupakan ” kumpulan pakar” telah diseludup ke kubu di Pakistan.
  4. Laporan rasmi akan menyusul…
  5. Kehilangan MH370 sejak 8 Mac bulan lalu adalah misteri terbesar dunia

Sumber : The Daily Star
Berapa ramai di sini yang masih lagi di sini yang percaya kapal terbang MH370 dirampas oleh satu konspirasi terbesar dalam sejarah penerbangan dunia? Dan berapa ramai yang senada dengan Perdana Menteri Malaysia, Perdana Australia dan lain-lain mengatakan pesawat MH370 telah terhempas di lautan Hindi? Mengapa?

- berita semasa

14 comments:

  1. Mustahil, bukan mustahil depa masih hidup tapi mustahil agensi perisikan nak dedah maklumat pada awam.

    Guna akai sebelum tulis.

    ReplyDelete
  2. jika anda bersependapat dgn hasil risikan Russia maknanya anda lebih hebat dripd perisik Russia itu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan lebih hebat..tapi sama hebat...sekurangnya pergi buat siasatan...ni kerajaan malaysia pergi pun tak...tterus stop pencarian di koridor utara..apa salahnya kalau cari d dua tampat.ni amerika kata kompomlautan hindi yerus taknk p cari kat utara .nampak sgt..bahlolnya..

      Delete
  3. Sy percaya ia dirampas cia dan dilarikan.ke kem cia di afghanistan.cia akan buat seolah olah taleban atau pakistan terlibat dan.pesawat pendua di israel akan melakukan serangan false flag di new york.(jika anda memusingkan titik pencarian dilaut hindi pada globe.ia adalah tepat di new york)
    Amerika munkin.sedang mengadakan alasan utk.menyerang pakistan

    ReplyDelete
  4. Sy percaya ia dirampas cia dan dilarikan.ke kem cia di afghanistan.cia akan buat seolah olah taleban atau pakistan terlibat dan.pesawat pendua di israel akan melakukan serangan false flag di new york.(jika anda memusingkan titik pencarian dilaut hindi pada globe.ia adalah tepat di new york)
    Amerika munkin.sedang mengadakan alasan utk.menyerang pakistan

    ReplyDelete
  5. Whatever it is..dont know what to believe anymore,if there is still no strong evidence about it yet,there is still hopes that all of them(passengers n crew) is alive..may god answer our questions n prayers..

    ReplyDelete
  6. senang je...memang kapal tu p sana pun..tgk masa perjalanan sudah la..dapat kesan las sekali kat utara malaysia jam 8lebih..dia terbang jam 12 lebih..ikut kira mas..kapal terbang tu leh terbang dalam 8jam..adalah mustahil utk patah balik ke lautan hindi yg jaraknya jauh..adakah minyak cukup..?pk la..otak ada..jgn pk pakai lutut..landing d diego garcia..n d terbangkan ke pakistan..cuba pk..bila kerajaan minta anggota ke sebelah utara..cepat je amarika kata kapal tu jatuh kat laut hindi utk tak bg kita buat perncarian di sebelah koridor utara..kalau tak...amerika akan kantoi...

    ReplyDelete
  7. pape pun kita sama2,teroskan berdoa pada ALLAH s.w.t...

    ReplyDelete
  8. Saye bukan nak komen cume nak tanye sikit..betulkah sebotol joy mampu mencuci beribu pinggan sehingga merentasi malaysia ke singapura..mohon pencerahan

    ReplyDelete
  9. ALLAH lebih mengetahui. Ia akan bongkarkan semua rencana manusia2 durjana ni nanti kpd dunia supaya kita boleh menilai jahat buruk seseorang.. insyallah tunggulah masanya akan tiba..

    ReplyDelete
  10. Saya percaya bahawa MH370 telah dirampas,tapi
    ayah saye kate MH370 dirampas oleh Amerika Syarikat,tapi mcm mane pesawat itu boleh patah balik ha?

    ReplyDelete
  11. Setuju sgt2,masa dpt duit laju jea nk perabih..suh byr jea mcm2 alasan..

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist