Monday, 15 April 2013

Video Seks Mustafa Ali Bersama Wanita di Hotel? Buah Tangan Terkini Untuk Rakyat Malaysia!

Video Seks Mustafa Ali : Tidak sampai pun sebulan selepas keluarnya dakwaan akan keluarnya lambakan video seks dan liwat membabitkan pemimpin pembangkang seperti yang dikatakan (DI BERITA INI),

akhirnya video seks Mustafa Ali mengambil tempatnya untuk disebarkan dan dipertontonkan secara meluas dan berleluasa di seluruh pelosok rangkaian Internet dan juga di luar sana lebih kurang  seminggu sebelum hari penamaan calon Pilihanraya Umum ke 13..

Walauapapapun, Berita Semasa mengutuk tindakan sesetengah pihak yang menyebarkan video seperti ini dipertontonkan kepada umum. Untuk apa? Ya…benarkah andaikata perilaku tersebut contohnya perbuatan zina sekalipun atau apa-apa yang anda fikirkan tidak sesuai dilakukan seseorang pemimpin.

Tetapi, dalam kalangan ada pihak yang menyebarkan apa yang didakwa video seks Mustafa Ali bersama seorang wanita di sebuah bilik hotel, sedarkah video apa yang anda sebarkan itu?
“Video seks tuan-tuan & puan-puan! Video seks! Seks!!”

Video mustafa ali

Video Seks Mustafa Ali VS Wanita : Ini Semua Salah UMNO!

 

Terkini, Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali mendakwa Umno sudah terdesak sehingga sanggup melemparkan pelbagai fitnah untuk menjatuhkan beliau dari arena politik tanah air.
video seks anwar ibrahim
Ketika berucap pada satu majlis di markas PAS Kampung Molek di sini malam ini, beliau berkata Umno bertanggungjawab terhadap fitnah melalui media.

“Ini adalah kebiasaan Umno, mereka sanggup guna taktik kotor dengan menyebarkan fitnah (dakwaan video seks Mustafa Ali)… saya adalah mangsa terbaharu fitnah Umno,” katanya.

Mustafa berkata beliau menyerahkan kepada dua peguamnya, iaitu Asmuni Awi dan Hanifah Maidin, untuk membawa isu itu ke muka pengadilan.

Beliau turut menafikan telah meletak jawatan selepas isu penyebaran gambar dan DVD  video lucah yang dikaitkan dengan dirinya.

“Saya malas layan kat media ini sebab pelawok (penipu), ada pula antara blog yang kata bahawa saya letak jawatan sebagai Setiausaha Agung kerana isu video ini.

“Saya hidup lagi ni, (masih) Setiausaha Agung PAS lagi. Tidak jadi kudis gatal pun dengan perkara itu. Saya dah faham surat khabar,” katanya.
Sumber : Bernama

Apa yang boleh Berita Semasa katakan di sini, walaupun sesiapa pun yang melakukan perbuatan yang tidak sepatutnya dilakukan seorang yang bergelar pemimpin politik, salah tetap salah.
  1. Jikalau kita boleh menghentam pihak lawan ketika pemimpin mereka melakukan kesalahan dan kesilapan
  2. Kita juga harus bersedia untuk ditegur jika pemimpin kita sendiri ada melakukan kesilapan

Beranilah tampil ke hadapan menjelaskannya kepada rakyat dan jangan tinggalkan begitu banyak tanda-tanya kepada rakyat sehingga fitnah akan terus berleluasa.

  • Ahli politik pun sama. Mereka tetap adalah kalangan manusia yang tidak lari daripada melakukan kesilapan. Tidak perlulah berlagak suci & pengikut tidak perlu mensucikan mereka umpama malaikat.
  • Ini disebabkan seorang pemimpin kena jadi contoh yang terbaik pada rakyat
  • Janganlah terus meletakkan kesalahan dan beban ke atas orang lain. Tunjukkan contoh supaya dijalankan siasatan tanpa kompromi selaras dengan idelogi yang diperjuangkan selama ini
  • Terus-terang Berita Semasa tidak berminat isu terlalu peribadi yang tiada kaitannya dengan rakyat Malaysia tetapi, tetapi….isu integriti calon perlu diambil kira dan perhatian.

Sepatutnya, bukankah lebih mudah sediakan 4 orang saksi seramai 4 orang dan tangkap ketika diarasakan timbuk kecurigaan semasa mereka berdua-duaan berbanding dakwaan terbitnya video seks Mustafa Ali, mengapa mengambil jalan sukar?

Akhirnya, Berita berharaplah sangat-sangat dan terus menantikan politik negara untuk menjadi bertambah maju yang berpaksikan “substance, critical thinking & argument” tidak hanya bersandarkan lambakan video seks pemimpin politik termasuklah dakwan video seks Mustafa Ali. Apa kata dan pandangan balas anda pula?


28 comments:

  1. Ingat tak lagi pilihanraya umum ke12. Tak beberapa hari sebelum mengundi Harakah dimuka tengahnya menyiarkan gambar2 keluarga Tun Abdullah Badawi dalam keadaan yg memalukan. Tujuannya untuk dapat undi. Kini giliran Pas pula dimalukan dengan pengedaran video klip pemimpinnya. Menjadi pemimpin mewajibkan supaya akhlaknya mestilah sentiasa dijaga. Menyalahkan pihak lawan atas masaalah akhlak pemimpin sendiri sukar diterima. Umno dah.menghukum Tun Abdullah, Pas bila lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar tun tu betul.dah memang fakta.yang ada sekarang ini adalah fitnah.finah melakukan zina..awak tau apa hukum memfitnah orang melakukan zina?kalau orang fitnah awak macam ni,apa awak rasa.sudah tentu bini awak akan paksa awak ceraikannya..

      Delete
    2. Gambar 11 minit lebih sudah mengesahkan itu ialah Dato Mustafa Ali.

      Suara Cikghu Pa cukup jelas.
      Gambar Cikgu Mus pun teramat jelas.

      Bagaimana kita nak nafikan. Semuanya telah disaksikan oleh jutaan saksi, bukan 4 orang saksi.

      Sekadar pandangan
      PAS 4 ALL

      Delete
    3. Terpulang pada lu..

      gua ingat lu kurang faham tentang 4 orang SAKSI.

      Kekadang pandangan bodoh mengambarkan dangkalnya fahaman Islam.

      Delete
  2. sapa agaknya pengarah filem tu yer? pengarah baru agaknya yer sebab pelakon asyik tengok kamera jer la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengarah ke apa ke... seks tetap seks....

      Delete
  3. Boleh hancur industri perlancongan Malaysia. Pelancong takut menginap di hotel dan rumah-rumah tumpangan di Malaysia... sedar-sedar suami isteri jadi pelakon porno di laman web XXX. Yang nak berbulan madu di Malaysia, lupakan sahajalah... pengantin baru Malaysia minta bakal suami berbulan madu di luar negara.

    Salah sapa? Salah UMNO juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang umno memang suka tipu penyokong dia..semua yang dibuat tu yang percaya adalah orang umno sahaja.kalau dah betul bawa je la saksinya.PAS kalau nak repot salah laku orang umno pada orang umno dan hakim pun orang umno nak jatuh hukum pada orang umno..alamat masuk tong sampah la repot tu..

      Delete
    2. Yela. Carila alasan bnyk2 selagi boleh utk membenarkan kerja maksiat bos2 kamu tu. Nanti kamu carila pulak alasan menyokong maksiat di padang mahsyar nanti. Politik mengatasi agama.

      Delete
    3. salam 1 malaysia..

      Anonymous15 April 2013 01:35..dulu kalau ayam berak atas kasut ko,ko marahkan babi,kalau ko tersepak batu ko marahkan babi..pasni kalau depan rumah ko ade tahi ayam ko marahkan UMNO.baguih la..buat la selalu perangai mcm tu..matlamat menghalakan cara..itulah amanat Pashit..

      Delete
  4. Bagi yg mahir dgn dunia 'video editing' dan 'filem production' mereka akan tahu bhw video tu boleh di'palsu'kan. Sbb tu Islam menetapkan 4 org saksi dlm kes2 mcm ni. Dgn teknologi yg ada sekarang, pembikinan 'video palsu' sebegini sangat 'kacang'. Jangankan muka manusia, muka binatang atau tak ada muka pun boleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju....hukum allah amat adil.. ada hikmahnya..cuma manusia tak dapat menilai..

      Delete
    2. saya pun boleh edit video tu. bukannya susah. software video editing berlambak kat pasaran. tak perlu jadi software enginer, dah mampu buat. mau tak mau je.

      Delete
    3. AKU PUN TERINGIN NAK TENGOK GAMBAR BERGERAK YANG KAU EDIT. IAITU GAMBAR NAJIB SEDANG MENUTUH ANTANTUYA.

      JIKA TERBUKTI. ENGKAU MANUSIA TERHEBAT DIALAF INI YANG DAPAT MEMBUAT GAMBAR BERGERAK MENGENAI NAJIB.

      Delete
  5. zaman super filmeditions canggih lani , cuma si bodoh otak bawah tempurung lembab jer yg percaya video2 camtuh...

    ReplyDelete
  6. Tolak parti pembuat/pengedar video lucah!anak muda benci politik mlucah..ABU!

    ReplyDelete
  7. woiii...dalam Islam yang nak 4 orang saksi yt tidak fasik. Yang menyaksikan dengan mata kepala. Bukan dgn 4 juta penonton...BODOH dan BANGANG.

    ReplyDelete
  8. hok bela stopa ali tu lagi bodoh dan dangkal.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Agenda umno sebenarnya cuma satu..akan membuat fitnah supaya dap, pkr dan pas bertelagah dan berpecah semula..maka kekuasaan akn kembali semula pd mereka sprt zaman2 dahulu kala..lihat pd zaman tun mahathir merintah..tiada parti yg setanding umno utk d perjuangkn..sbb tiada parti yg mampu utk mengabung kn hati rakyat menjd satu selain umno(waktu tuh la).. Tp bila bentuk nya pakatan rakyat (dap, pas dan pkr) maka ini adlh lawan mereka..jd fitnah adlh cara yg terbaek utk memecahkn kesatuan yg dah terjalin... Lawan tetap lawan.. Biar pon pakatan rakyat kalah tipis pun x kisah..keuntungan nya akn dpt kt rakyat jugak.. Sbb nya bila pakatan rakyat kalah tipis maka umno pun tkot la..jd dia akn bg la mcm2 lg..seronok kita semua kn.. Lawan..lawan..lawannn..

    ReplyDelete
  11. Cara fitnah ni dah kuno..dulu ramai artis malaysia dh kena.semua di edit.cuma org umno masih ke belakang 20 tahun.dosa dengan ALLAH boleh taubat nasuha selagi nyawa x sampai ke kerongkong tp dosa dengan manusia kena settel kat padang mashar jika orang itu tidak ampunkan penfitnah itu.sebab tu ayah saiful bukhari dah insaf sebab dia dah tua dan takut mati.sesungguhnya azab ALLAH amat pedih.renung2kanlah.

    ReplyDelete
  12. dosa fitnah adalah lebih besar daripada membunuh setiap orang yang percaya fitnah itu orang yang penyebarnya akan duduk dalam neraka selama 50 ribu tahun untuk setiap seorang yang percaya kalau beribu orang percaya macam mana sesiapa yang pandai matematik darabkan lah dengan 50 ribu tahun

    ReplyDelete
  13. macam mana pas tak kata undi umno masuk neraka sebab umno tu memang kaki penfitnah orang pas bukan suka-suka nak cakap undi umno masuk neraka sebab diaorang tahu umno banyak menfitnah fitnah anwar ibrahim dan ramai lagi lah

    ReplyDelete
  14. Memang umno masuk neraka sebab buat fitnah.......benarlah kata nik aziz dan hadi awang bahawa umno masuk neraka dan bagi saya siapa yang undi umno akan masuk neraka kecuali mereka yang sokong umno tetapi mereka tidak tahu umno tu jahat mereka itu tak masuk neraka sebab mereka tak tahu umno tu jahat

    ReplyDelete
  15. umno memang kafir laknatullah.......sebab apa saya cakap umno kafir laknatullah sebab umno tak pernah takut untuk buat fitnah lebih-lebih lagi fitnah terhadap anwar ibrahim umno memang kafir laknatullah umno sudah murtad......umno kafir laknatullah

    ReplyDelete
  16. umno kafir laknatullah

    ReplyDelete
  17. memang betul lah kata nik aziz solat orang umno tak dapat pahala sebab banyak fitnah

    ReplyDelete
  18. wahai umno kafir laknatullah kembali lah ke pangkal jalan sesungguhnya pintu taubat masih terbuka luas buat kau sebelum terlambat

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)