Sunday, 14 April 2013

Video lucah!!! : Calon PAS Rembau - Aisyah

 

Artis Aishah Gagal di Skodeng Puak Syaitan Lucah 

 

Oleh: Tulang besi 

 

Peristiwa ini diceritakan kepada saya oleh seorang yang rapat dengan Aisyah (nama sebenar Wan Aishah bt Wan Ariffin).

Maka, oleh kerana saya kenal sumbernya dan kalau saya sebut nama sumber saya ini nescaya tuan2 dan puan2 pembaca kenal siapa sumber saya ini.
Pada satu hari Aisyah telah menelfon sumber saya ini.

Beliau berkata tiba-tiba dengan tidak semena-mena bumbung rumah beliau telah bocor. Kebetulan hari itu hari hujan yang sangat lebat.

Air hujan telah masuk ke dalam rumah Aisyah melalui bumbung. Lantas, sumber saya ini meminta bantuan beberapa orang unit Amal di sebelah Ampang sana untuk menengok-nengok apa yang telah berlaku kepada bumbung rumah Aisyah itu.

Manalah tahu, mungkin bumbung rumah Aisyah itu telah rosak akibat hujan yang sangat lebat itu.

Apabila beberapa orang Unit Amal Ampang memeriksa bumbung rumah Aisyah, didapati kebocoran itu berpunca dari lubang yang ditebuk di bumbung rumah Aisyah.

Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain.

Tujuannya supaya gambar2 yang tidak elok itu boleh digunakan bagi memalukan atau meengugut Aisyah.

Cumanya belum sempat kamera dipasang, tiba-tiba hujan dan air masuk melalui lubang2 yang ditebuk itu. Allah SWT menyelamatkan hamba Nya.

Kejadian ini membuktikan bahawa ada skuad khas yang ditubuhkan UMNO untuk mengintip serta merekod tindakan2 pemimpin pembangkang bagi tujuan menguntungkan UMNO dan BArisan Nasional.

Usaha2 sebegini sudah tentulah memakan wang yang banyak serta sumber yang besar dan tidak mungkin dijalankan oleh parti2 politik yang bukan memerintah seperti PAS, PKR dan DAP.

Usaha2 ini juga membuktikan UMNO telah bangkrap idea dan terpaksa bergantung kepada mendedahkan aib dan keburukan orang hatta gambar2 bogel dalam bilik mamdi dan bilik tidur pun mereka mahu gunakan.


Tidak hairanlah ada gambar PApagomo (seorang felon) bersama Ketua Polis Negara dan tidak hairanlah blogger2 UMNO ini kaya sumber bahan lucah mereka.

Bukanlah mereka itu hebat pun tapi mereka mendapat sumber dari kumpulan2 pengintip ini yang mengintip untuk tujuan yang sangat jahat.

Saya telah meminta sumber saya itu memujuk Aisyah untuk membuat PC berkenaan perkara ini supaya satu dunia tahu apa yang telah berlaku Dan supaya satu dunia sedar bahawa UMNO ini adalah parti lucah dan parti porno. 

UMNO sekarang bergantung harap kepada fitnah dan lucah untuk survival hidup mereka yang semakin habis itu. - TULANG BESI

 

16 comments:

  1. elk set klau tgh skodeng tu kena panah petir. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. muzium padi gunung kheyang14 April 2013 at 08:46

      puak ni tak kenal akhirat

      Delete
  2. pas harus diselamatkan. mcm tak logik. tak kan dok rumah setinggan pulak tak ada siling. tebuk bumbung leh terus nampak xxx. kalo nak ketengahkan sesuatu tu agak2 la. pada aku mestilah musuh dalaman yg buat. kalo musuh luar tak akan tau pergerakan. pas pun sekarang byk musuh dlm selimut. tak mcm zaman arwah fadzil nor. lepas ni siapa pulak akn jadi mangsa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul 2...memang x logik langsung...entah2 rekaan saja...jangan suka buat fitnah..nanti bila mati tuhan akan tunjukkan...berdoa le kita agar ALLAH selamatkan kita dari semua kemungkaran..jangan suka menuduh orang tanpa bukti sahih..ada bukti sahih pun orang dok menidakkannya...biarkan le manusia tidak mengetahui tapi ALLAH s.w.t lebih mengetahui akan maksud yang tersirat dihati...

      Delete
  3. alah bodohnya ko rekacipta cerita yg x masuk akal.....mmg bodoh taik lembu semua penyokong PR(PANTAT RABAK)...

    ReplyDelete
  4. Semalam 13.4.13 Ceramah UMPORNO dekat Uptown Sg Petani, diedarkan CERPEN memburukan Anwar, tanpa nama penulis, penerbit dan kebenaran dari KDN. Awas ini satu lagi cara memfitnah didahulukan.

    ReplyDelete
  5. Semalam 13 April 2013 dekat Uptown Sg Petani selepas ceramah UMPORNO diedrkan CERPEN memburukan peribadi Anwar, satulagi memfitnah didahulukan sebelum pilihanraya. Awas !

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai nama samaran lepas tu hentam orang.jgn2 Anonymous ni yg hantu, samseng dan byk lagilah yg suka laga2kan org2 melayu kita

      Delete
  6. Abdul Halim Deraman14 April 2013 at 17:23

    Tuan, Saya bukanlah nak menyalahkan atau menyokong sesiapa tetapi ada sedikit kemusykilan dalam berita ni. Jadi saya mohon sedikit penjelasan sekiranya tidak keberatan:

    1) Menurut berita tuan, Air hujan masuk ke rumah dan Aisyah menalipon sumber tuan, bermakna Aisyah berada dirumah ketika itu jadi mohon tuan cerita sikit macam mana bumbung itu di drill tanpa di dengari oleh Aisyah?

    2) Adakah sebarang laporan polis dibuat berkenaan perkara ini? Bukan apa takut-takut bukannya orang nak pasang kamera tetapi mungkin cubaan pecah rumah.

    3) Selalunya Modus Operandi bagi melakukan kerja-kerja terkutuk ini akan hanya dilakukan setelah pantauan rapi dibuat. Mengenal pasti jadual perjalanan & pergerakkan mangsa. Setelah dikenal pasti bahawa mangsa tiada dirumah barulah operasi akan dijalankan. Selalunya pada sebelah malam menjelang jam 3-4 pagi bagi mengelakkan dari kelihatan oleh jiran tetangga serta orang lalu lalang. Tambahan pula menurut artikel tuan, rumah Aisyah terletak di Ampang yakni kawasan tumpuan orang ramai. Jadi disini saya rasa dari menebuk lubang di bumbung bukankah lebih selamat bagi pelaku untuk memasuki rumah Aisyah dari bawah dan meletakkan kamera tersembunyi itu seperti mana dilakukan dilokasi-lokasi hotel yang memerangkap Anwar & Mustapha?

    Saya agak confuse dengan cerita tuan ini jadi sekali lagi sekiranya tuan tidak keberatan saya ingin memohon penjelasan.

    Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah nak jelaskan pon, yg merepekan tu pon jawapan nye, bangang sampai ke usus kau ni ye lah mcm umno

      Delete
    2. pas bodoh.akai takda

      Delete
    3. memang confuse... jgn mudah percaya citer2 mcm ni. kene gunakan akal utk menilai

      Delete
  7. wakakakaka...cite lawak siri Maharaja Lawak ke berapa ni?? wakakakka

    Tak logik dril atas bumbung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tak logik pun..org bodoh je yg pecaya crita ni

      Delete
  8. sesiapa yang menyebar video lucah senang je balun dulu silap haribulan dapat balun polis pakai pereman bila lagi dapat pukul polis time dia menyamak lah kalau pakai crown ambil gambar dan sebarkan bir mahkamah sapu pencen dia

    ReplyDelete
  9. Nak Tanya Tuan Blogger Tulang Sup ni dapat cerita bodoh ni dari mana

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)