.

Saturday 21 July 2012

AL1M : Agenda Liwat 1Malaysia, Projek Terbaru Najib?

AL1M: Projek Terbaru 1BN dan 1UMNO

 

Satu lagi Projek Kerajaan 1Malaysia.


BR1M, KR1M, BT1M, Kedai 1Malaysia adalah sebuah projek 1BN Janji Ditepati dalam menstransformasikan negara ini menjadi 1Malaysia. Sekrang ada 1M4U yang memperuntukkan 32 juta ringgit untuk projek yang ada tarian poco-poco dan pemberian helmet bersticker 1M secara percuma. Hebatkan projek mega anjuran 1Najib dan 1Rosmah ini. Lagipun tanpa mereka 1BN dan 1UMNO tidak mungkin jadi sehebat begini dimata 1Rakyat. 1Najib juga menggunakan teknik 3K untuk menambat hati 1Rakyat iaitu Kami Kuat Kencing (3K).

Setelah semua diberi dan kini 1UMNO dan 1BN telah memperkenalkan projek terbaru mereka yang tak berapa nak baru jugalah yang diberi nama AL1M. Apa itu? Bunyi seperti alim-alim gitu. Adakah ia satu projek menunaikan jemaah haji secara berjemaah bersama 1 Najib dan 1Rosmah anjuran 1UMNO. Sebenarnya AL1M lebih hebat dari itu.
Season 2 Saifool kalah. Ni dah nak mula season 3. Sinetron terbitan 1UMNO yang cukup shitbrix.


AL1M adalah Agenda Liwat 1Malaysia. Ya, aku serius bukan main-main. Sekarang Saifool pun sudah join ini projek dan terus memperjuangkan punggungnya demi ketuanan 1Melayu. Perjuangannya kini tidak lagi forever alone  kerana ada beberapa mahasiswa yang aku dengar cerita sekarang telah berani mengeluarkan statement bahawa mereka juga telah diliwat oleh DSAI. Hahahahaha. Ada tak lagi sesiapa yang nak join program AL1M?

Sekiranya anda malas nak bayar hutang PTPTN anda dan mahu menconvert PTPTN anda ke biasiswa sepenuhnya tetapi CGPA anda tahap bangang nauzubillah, jangan risau. Sertai AL1M sekarang dan pasti 1Najib Janji Ditepati akan membantu anda.
Seriously bila aku baca tajuk astikel akhbar tu aku membayangkan Saifool pergi mahkamah dalam keadaan macam ni. Eeeeew, geli mak.

P/s: Debat bukan budaya kita mereka kata. Budaya kita adalah liwat.

Assalamualaikum wbt,
Selamat Sejahtera,
-Bro Ery-

 

1 comment:

  1. umno-apco ingat ini kes-kes liwat amat berkesan nak bagi malu & jatuhkan seseorang yang mengancam kelenongan & penyelewengan mereka ! ABU !

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist