Friday, 25 May 2012

[Rugi kalau tak tengok] Samhuri Maharaja Lawak Terkini : Hidup Umno Hidup Dap... kah kah kah!

Video paling lawak yang pernah aku tengok... lawak habis, kah kah kah....


16 comments:

  1. kahkahkah...sakit perot aku ketawa, orang macam ni memang ramai dalam umno.,kahkah..

    ReplyDelete
  2. hehhehe... memang lawak..
    zizan pun tak boleh cari makan..

    ReplyDelete
  3. dimana nak sorok muka zambry kadiaq

    ReplyDelete
  4. tolooong..tolong...ada serigala...upin dan ipin pun ada..kahh..kahh..nk carik makan join dgn serigala..

    ReplyDelete
  5. Palui orang UMNOTAK ani,hahaha lawak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini kali lah..
      tolak geng2 palui

      Delete
  6. Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...lawak betoi..

    ReplyDelete
  7. Babi betoi mampos tak mau..keh.keh.keh

    ReplyDelete
  8. hehehe....adoi pecah perut guaa....

    ReplyDelete
  9. dengar citer esok ada video baru, sanhuri masuk dap balik.... tungguuuu!

    ReplyDelete
  10. He...he..he..ha...ha..ha... kalau video clip dihantar kemana2 festival atau pertandingan
    gerenti menang punya. Tahniah kepada pengadun dan editor menghasilkan suatu video paling kelakar tahun 2012.
    Yang paling bestnya part suara dan muka dengan tangan dah layu sempat lagi kata "Hidup UMNO"
    tapi dalam keadaan dah nak gol.

    ReplyDelete
  11. Inilah Maharaja Lawak yang paling top lagi mantop

    ReplyDelete
  12. Inilah manusia didikan UMNO. PENDUSTA. PEMITNAH. PEMBULI. Manusia syaitan. Nama saja ISlam. Ini baru pemimpin bawah, apa lagi pemimpin yang atas. Baru sethun mentadbir rumah dah harga berjuta, kereta mewah berbaris. Tiada guna dikuatkuasakan pengistiharan harga. Kalau pemimpin pun sembunyi harga, rakyat juga jadi mangsa. YB Nik Aziz lama memerintah, rumah dia masih juga rumah kampung. Ini contoh pemimpin Islam dan contoh. Sabah kaya dengan sumber asli dan penyumbang kekayaan negara.TAPI, negeri TERMISIKIN di Malaysia. Apa barang!. Semoga kesedaraan rakyat pada masa ini, akan memberi perubaan besar kepada Malaysia tercinta. Cukuplah UMNO memerintah 66 tahun. Orang kata sudah pencen 60 dah cukup tua untuk penjawat awam. UMNO kena sedar, semakin tua patut makin insaf, tapi ini tidak (..NO)dia nak lahap harta rakyat habis2. Fenomena kejatuhan kerajaan yang zalim diseluruh dunia tanda-tanda yang berlaku di Malaysia. Kita mahu kerajaan Malaysia yang BERSIH, sebersihnya. Semoga Allah merestui niat rakyat yang mahu menumbangkan kerjaan Barisan Nastional. Insyallah.

    ReplyDelete
  13. Akhir-akhir ini penyokong umNO, suka menganggu ceramah PAkatan Rakyat. Seolah oleh mereka tiada keyakinan lagi akan bernaung di bawah Barisan Nasional, umNO..NO..NO..NO. pada tahun 2013. Ini tanda yang nyata sekali di mana-mana jua. Teruta ma protes mereka yang semakin GANAS, SAMSENG, LUCAH, dan jauh dari peribadi seorang yang beriman. Sepatutnya kalau kerajaan ini masih kuat apa mahu sebok buat kerja gila. Relaks lah bro. Tapi mungkin mereka ini kena upah, bukan rela, atau nak balas jasa sebab dah kena bagi projek dan sebagainya, nanti apa kata bos (tak kenang jasa) tapi bagus juga tu. Buatlah kerja bodoh tu. Itu semua adalah cerminan UMNO yang seBENAR. Selamat bersara En. UMNO persaraan wajib 66 tahun lebih 6 tahun tak apa. Mereka masih boleh bercakap tapi agak merepek sebab dah nyanyok. Sayuang tak boleh berfikir secara rasional. JASA MU YANG BAIK DI KENANG umNO!. Bye

    ReplyDelete
  14. Tak dapat projek...terus mengamuk
    Dapat projek....terus membodek..

    Inilah rahsia pemimpin2 umno.

    Nak jadi pemimpin utk dapatkan projek dan kayakan diri....TERBUKTI BEB.....!!!!

    ReplyDelete
  15. Adoi adoi di jamin menang raja lawak adoi adoi he he he

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)