Tuesday, 8 May 2012

Panglima Ludah & The Gang Tunjuk Samseng Lagi... Khakh.. Ptuiii... (Gambar + Video)

Armand Azha Abu Hanifah @ panglima kahak hijau @ pembela Islam UMNO





Chegubard Serah Bukti kepada Polis Bukit Aman


[MK] Sekumpulan penyokong BERSIH 3.0 bertembung dengan satu lagi kumpulan anti-perhimpunan itu dalam satu kejadian yang hampir mencetus pergeseran di hadapan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman petang ini.

Insiden pada anggaran jam 2.50 petang itu bermula apabila kumpulan pro-BERSIH, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) disorak oleh kumpulan anti-perhimpunan berkenaan, termasuk anggota NGO Suara Anak Muda 1Malaysia.


NONE
Kumpulan SAMM diketuai pengerusinya Badrul Hisham Shaharin itu mula disorak dengan panggilan "pengkhianat negara" apabila kumpulan itu mula bergerak dari satu kawasan parkir ke kawasan pintu masuk Bukit Aman.

Keadaan kemudiannya menjadi tegang apabila seorang pemimpin Suara Anak Muda 1Malaysia, Armand Azha Abu Hanifah secara tiba-tiba meluru ke arah pemimpin Badrul Hisham.


Beberapa orang anggota polis bagaimanapun berjaya menghalang Armand daripada mendekati Badrul Hisham dan 10 orang yang lain dalam insiden yang berlaku selama kira-kira 10 minit.

 
Bercakap kepada pemberita selepas itu, Badrul Hisham berkata provokasi berkenaan menunjukkan bahawa kumpulan dipimpin Armand itu mengamalkan politik tidak matang.

NONE
"Tahniah dan terima kasih kerana menyerlahkan lagi wajah sebenar mereka. Logiknya, tindakan mereka itu tidak dapat memenangi undi rakyat yang kini semakin matang," katanya.
SAMM hadir ke Bukit Aman hari ini untuk menyerahkan memorandum bagi mendesak supaya pihak polis yang terlibat melakukan kekerasan ke atas peserta perhimpunan 28 April itu menyerah diri.
Badrul Hisham berkata, memorandum itu juga mendesak agar PDRM memberi penjelasan sama ada terdapat anggota polis menyamar sebagai peserta pada himpunan itu.

"Saya mahu, PDRM tampil beri penjelasan berapa ramai anggota polis menyamar sebagai pendemonstran. Nyatakan berapa jumlah dan dedahkan siapa.


"Jika tidak, kita tidak menolak cakap-cakap yang mengatakan polis menghantar anggotanya dikalangan demonstator sebagai ejen provokasi," katanya.


Memorandum berkenaan diserahkan kepada seorang wakil ketua polis negara, ASP Ramli Yusuf dalam suasana tegang ketika berdepan dengan kumpulan penyokong anti-BERSIH bersama Armand.

 
Kumpulan bersama Armand itu dalam perhimpunan terdahulu pula menyerahkan kenyataan ikrar kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM) sebagai sokongan terhadap tindakan pasukan itu dalam menangani perhimpunan 28 April.
Perhimpunan pada kira-kira jam 1.10 petang itu diketuai presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu, Datuk Mohd Ali Baharom yang berkata mereka menyokong PDRM kerana mahu negara yang aman. 
"Kita beramai-ramai berikar hari ini menyatakan bahawa kami sokong PDRM," katanya yang menyifatkan perhimpunan 28 April sebagai "anasir jahat untuk menumbangkan negara."

NONE
Katanya lagi, tindakan yang ditunjukkan peserta perhimpunan berkenaan juga merupakan perbuatan yang "kurang ajar."

"Saya minta agar Datuk Seri Hishammuddin (Hussein) dapat  menahan mereka yang membuat provokasi dan ketua-ketua mereka," katanya kepada pemberita selepas menyerahkan ikrar tersebut kepada ASP Ramli.


Turut hadir dalam perhimpunan selama 15 minit itu ialah wakil NGO Gerakan Memartabatkan Pejuang Negara, Pertubuhan Ikatan Perpaduan Melayu Gombak.


Kumpulan yang berhimpun di hadapan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman itu juga membacakan ikrar berkenaan dan turut melaung slogan "hidup polis", "hancur Ambiga" serta menyanyikan lagu "Barisan kita."

P/s: Kurangnya akhlak puak-puak ni... Berani halang SAMM daripada memasuki balai polis. Mereka ingat balai polis tu bapak dia punya. Menyalak saja yang tahu. Berhujah tak reti... 

Anda sudah lupa panglima ludah ini? Lihatlah video ini... 


-Dipetik dari sini

16 comments:

  1. Panglima haram jadah!

    ReplyDelete
  2. LEMBU-LEMBU YANG SENANG DIBELI TANPA AKAL HANYA TAU SERBU BILA ARAHAN DIBERI, LINGKOPLAH MALAYSIA JIKA RAKYATNYA ADA BANYAK SPESIS INI ! DAN PESATUAN VETERAN TENTERA MELAYU NI PUN MACAM TADAK AKAL KELABU ASAP ! MENGAPA BODOS SANGAT TAK NAMPAK PENYELEWENGAN KERAJAAN MELALUI SPR ? BELAJARLAH MENGENAL KEBENARAN JANGAN TERPEDAYA DENGAN FITNAH UMNO-APCO !

    ReplyDelete
  3. Cikgu Bard ada undur ke? kihkihkih! maknanya takde org takut kat samseng tuu!

    ReplyDelete
  4. apa bersih hah, janggut pon tak cukur bersih apa! hahahaha .. plawok

    ReplyDelete
  5. Ini keturunan SAMSENG LEMBU GILA.
    Ini mesti kes masa mak-bapak dia nak "process" utk hidupkan & jadikan lembu, jenis tak baca "bismillah".
    Sbb tu gila semacam ja.

    ha..ha..ha..

    ReplyDelete
  6. kayu...la..dia..psal janggut..yg dia sentuh heheheh..agaknya suh dia ngaji dulu...pastu sorang 2 jer yg brani...laung..hahaa..klaka2...benda camni..buat lagi keruh keadaaan...nmpak sngat..la.teserlah ketidakmatangan.. - aku org ATAS PAGAR

    ReplyDelete
  7. Tu le nampak sangat tak matangnya politik mereka tu, dasar politik pengampu. Ada ke patut pihak polis tu bagi masuk depa pula nak halang, ingat Balai Polis tu mereka punya. Lepas tu yang aku peliknya bila lah SAMM tu tak caya kat polis, setahu aku mereka bukan tak percaya tapi bantah atas kekasaran polis. Budak sekolah rendah pun faham situasi ni. Mereka yang dah dewasa yang tak faham pula. Eh eh eh sorry bukan tak faham tapi buat2 tak faham je kerana nak jaga politik cari makan.

    ReplyDelete
  8. BAPAK lembu "menyondol" masa MAK lembu dalam haid. Itu sebab yg keluar adalah LEMBU-LEMBU GILA

    ReplyDelete
  9. janggut tak cukur? so what. bodoh nya~

    ReplyDelete
  10. wah.. bagus panglima ni.. panglima pandai cari tetek.. keh keh keh

    ReplyDelete
  11. aku pelik juga kata vateran tentera ,dengan chegubard pun MENGIGIL tak tentu arah...oooii pakcik gigil., pegi balik rumah jaga cucu atau bentang tikar sembahyang kat masjid lagi bagus...ini kerja anak muda...awak tu dah expired...TABIK SPRING KAT CHEGUBARD AND GANG..COOL dan MATANG....

    ReplyDelete
  12. panglima ludah... pastu jilat balik..kah4x

    ReplyDelete
  13. jadad manusia tapi otak LEMBU...UMNO..UNITED MELAYU NO OTAK

    ReplyDelete
  14. panglima perang kepala hotak kau siapa yang tauliahkan ko jadi panglima, tokeh ayam standard le muka ko tu, sebab langsung takde seri atau nur, ko lu masa kecik dibela oleh orang keling ke, pasai tu keje ko meludah jer.

    ReplyDelete
  15. Betoi ka kata2 Panglima Tahi Kuching tu. Dia kata "Kita kena hormat polis, Kita kena ikut kata polis, kalau tak ikut kita sama saja macam mereka"

    kah..kah..kah..


    Adakah Polis2 di Malaysia suruh rakyatnya jadi SAMSENG macam mereka?

    Adakah polis2 di Malaysia mengajar rakyatnya masuk ke kawasan orang dan mengganggu majlis2 orang lain?

    Adakah polis2 di Malaysia menyuruh rakyatnya merosakkan dan mencederakan orang yang berada dalam majlis2 yg didak bersangkutan dgn mereka?

    JAWAPANNYA..... Yaaaaaaaa......!!!! Semua ini POLIS2 yang SAMSENG yg mengajar...

    ReplyDelete
  16. madey dah bagitaukan yang masuk umnoo hanya orang bodoh.kini dah terbukti

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)