Saturday, 7 April 2012

PERKASA menggangu majlis orang,, Akhirnya dihalau oleh Melayu, Cina dan India... memalukan!!



ALOR SETAR - Majlis perasmian pusat komuniti PKR di Jalan Putra di sini, yang disempurnakan oleh Ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim, dicemari insiden provokasi dan perang mulut membabitkan lebih 100 ahli Perkasa.

Ahli-ahli Perkasa yang berarak dari Masjid Zahir tiba di hadapan Plaza Sentosa, bersebelahan dengan pusat itu pada 5.30 petang walaupun Ketua Pembangkang belum kelihatan ketika itu.

Kekecohan tercetus apabila berlaku adegan tolak-menolak antara dua pihak dan kedengaran kata-kata 'Anwar Yahudi', yang disambut dengan laungan reformasi oleh lebih 200 penyokong PKR.

Penyokong-penyokong Perkasa beredar kira-kira 15 minit kemudian sebelum ketibaan anggota FRU. Anwar pula tiba sekitar 6 petang selepas keadaan reda./SH

26 comments:

  1. berok2 bila tak bolih terima hakikat kekalahan inilah akibatnya kebanyakkan ahli perkosa adala jenih otak udang yg hanya mengikut emoasi

    ReplyDelete
  2. perkasa dgn pekida ni aksn buat bn/umno mati kebih cepat.di tambah dgn double standart polis.lg cepat bn/umno dihumban ke neraka olh rakyat

    ReplyDelete
  3. Upah utk kacau majlis org dapat t-shirt dgn topi je..tuik..dasar makan rasuah

    ReplyDelete
  4. memalukan melayu aje.... di mana aku mahu letak kemaluanku? huhuhu

    ReplyDelete
  5. kalau hangpa perkosa rasa hangpa betui buat la ceramah ajak org mai dengaq..kalau org lain nak buat ceramah buat apa nak kacau..kata negara demokrasi...apa hal perkosa..aku muak tgk geng2 macam sial ni tuihhh

    ReplyDelete
  6. program org lain,depa duk sebok2 tu apa hal...x malu tul.

    ReplyDelete
  7. Sapo gak bos perkasa..nate brahim katok..baso bodo nk mapuh..debe gak buat la majlis sdiri..tgk ore g ko dok..

    ReplyDelete
  8. laknat punya perkasa.. eh silap perkosa

    ReplyDelete
  9. MEMANG PUAK2 UMNO NI TAK TAU MALU, BERTAMBAH2 BENCI AKU KAT UMNO NIH... TAK SABAR DAH NAK MENGUNDI..

    ReplyDelete
  10. polisnya dimana.. kalo PR punya hal, kaki belum melangkah dah kena tangkap

    ReplyDelete
  11. Lepas ni,pada setiap majlis PR,sediakan beberapa tanda pisang dan kacang goreng.jika puak PEKIDA dan PERKASA ni dtg ganggu,bg mereka mkn pisang dan kacang.itu cara terbaik memujuk monyet

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah... tentu monyet2 tu duduk diam2, maklumlah dah dapat habuan..kahkah

      Delete
    2. sediakankan sekali kek taik..steady la bro

      Delete
  12. UMNO mesti ditumbangkan secepat mungkin

    ReplyDelete
  13. Ejaan mengganggu pun kau orang tak betul eja. Kau orang tak ada sekolah ke dulu.....?

    ReplyDelete
  14. Sikit2 yahudi..sikit2 yahudi....oiiii...yahudi walaupun jumlahnya sikit tapi mereka kontrol ekonomi dunia...bukan cam ko org yg hanya tau menjerit je....kalau ada telor pi lah jerit kat depan kedutaan amerika yahudi di jln tun razak tu...lang bu se lang, koi bu se koi....buat bising je...

    ReplyDelete
  15. Pada asalnya saya menyokong BN, tetapi selepas melihat tindak tanduk puak ni membuat saya tawar hati..kacau majlis org buat apa?Ini bukan zaman Shariff Dol..mereka2 ini akan mempercepatkan lagi kejatuhan BN(Itupun klu tak menipu)....

    ReplyDelete
  16. pekasa ko buat lah apa program ko nk buat jangan lah kacau orang... apebenda la korang ni.. dah kuat sangat ke... tunjuk jantan ngan bini najib lagi baik ni je ke yang korang belajar dgn umno

    ReplyDelete
  17. malu lahh jantan apa lah korang ni.. simpan lah jantan koorang.. geli aku...

    ReplyDelete
  18. Tu kerja MELAYU BANGSAT!!!!! pertahankan MELAYU konon, dia nak pertahankan UMNO yg dah nak lingkup je....

    ReplyDelete
  19. agak-agak berapa upah diorang tuu?kahkah.
    keisan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MIsai tebal pun bodoh,badan besak pun bodoh pakai baju Gerak khas pun bodoh pakasa semua nya bodoh.bodoh sombong macam tuan pekasa.

      Delete
  20. Perkasa konon, perangai macam belukang kemarok taik, patut di perkasut kan je, baru padan muka, Memang sah la otak pakai stoken

    ReplyDelete
  21. Yang perempuan pun ada bawak sepanduk tertulis Anuar Anjing Yahudi.Hang sapa nak kata Anuar cam tu. Suluh muka dulu muka hang tu kentut Anuar pun tak ada.Hampa jadi alat alat pekakas yahudi tak sedaq.Ni balik suluh muka tenung dalam2 ada ke keja buat hampa tu betul.Jagan org kata kuman seberang laut nampak gajah depan mata tak nampak...

    ReplyDelete
  22. 1malaysia rakyat diperbodohlembukan dahulu dan pencapaian kroni2ku diutamakan.slogan PDRM TEGAS ADIL BERHEMAH....TEGAS hanya utk pmbngkag
    atas gangguan ketetraman awam.ADIL hanya kjaan tidak perlu permit buatlah apa saja program@ tp
    pbngkng mohon belum tentu dluluskn@dtmbah dgn
    syarat2 BODOHHH BERHEMAH dgn segala samseng dn anjing2 B angkai N GARA

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)