.

Sunday 8 April 2012

ADUN UMNO "Kasanova" Di Tangkap Khalwat

'DATUK S' DITANGKAP KHALWAT?


Oleh : PAPARAZZI SABAHKINI.NET

KETIKA tengah sibuk menyiapkan artikel 'MADU TIGA' dalam episod ke empat berhubung Skandal Seks Datuk S dan 'Tiga Datinnya', Paparazzi menerima panggilan telefon daripada beberapa orang kanan politik, termasuk seorang Mantan Menteri Kabinet, Ketua Pemuda dan beberapa orang tokoh politik berhubung perkembangan terbaru Datuk S; kononnya beliau ditangkap khalwat dengan pasangannya di Hyyatt Kinabalu, malam semalam.

Menurut pemanggil, mereka bertanyakan pengesahan berita berkenaan daripada Paparazzi yang kebetulan sedang makan bersama kawan; tetapi tidak menyedari bahawa Hotel Hyyat Kinabalu yang menjadi 'Istana Hinggap' Datuk S telah diserbu oleh Pasukan Pencegah Maksiat.

"Mungkin kerja pengikut beliau sendiri atau musuh politik beliau kerana semua tahu sifat Datuk S. Kali ini baru kena buku dengan ruas kerana selama ini dia dakwa dilindungi orang kenamaan," ujar seorang Ketua Pemuda yang meminta agar namanya dirahsiakan.

Paparazzi telah menjalankan siasatan dan daripada maklumat seorang Pengawal Keselamatan Hyyatt Kinabalu, Paparazzi mendapati berita tersebut benar kerana beliau yang mengiringi Penguatkuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sabah ketika membuat serbuan.

"Pihak JHEAINS dan polis membawa mereka (Datuk S dan pasangan) pergi ikut pintu belakang bersama barang bukti bagi mengelakkan kes tersebut menjadi tumpuan ramai," akui Pengawal Keselamatan tersebut yang menjelaskan beliau hanya menjalankan tugas dan enggan memberikan sebarang komen lanjut.

Bagaimanapun Paparazzi tidak dapat mengenalpasti sama ada pasangannya ketika ditangkap adalah Sofea @ Pia Binti Dahlan atau wanita lain yang sering menjadi teman asmaradananya.

Beberapa orang rakan Paparazzi memberitahu bahawa Toyota Rush SAB599A milik Pia kelihatan di tempat letak kereta di Hadapan Hyyat Kinabalu, tetapi gagal mengenal pasti apakah Pia yang dicekup bersama Datuk S dalam Skandal Seks songsang mereka.

Menurut maklumat yang Paparazzi terima daripada seorang tokoh politik veteran, rakan khalwat Datuk S ialah Sofea yang berasal dari Purto, Puteri Pulau Phalawan, Filipina yang datang ke Sabah 9 tahun lalu dan berjaya mendapat kad pengenalan projeknya dengan bantuan Datuk S yang menjadikannya Gundik Seumur Hidup!

(NOTA: Paparazzi cuba menghubungi Penguatkuasa JHEAINS dan Pesuruhjaya Polis Sabah, tetapi gagal, namun rombongan yang ikut serta mengadakan serbuan mengesahkan Datuk S ditahan untuk siasatan sebelum dibebaskan dengan ikat jamin).

-sabahkini.net

8 comments:

  1. Memang patut sangat UMNO ditumbangkan, dari pemimpin hingga ahli akar umbi, kebanyakkannya rosak akhlak

    ReplyDelete
  2. Dari pemimpin hingga akar umbi, semua nya Belukang Nasional

    ReplyDelete
  3. ahli umno tak boleh dipisahkan.....dgn perkara mungkar....mcm irama dan lagu.

    ReplyDelete
  4. After going over a handful of the blog articles on
    your web page, I seriously appreciate your technique of
    blogging. I book marked it to my bookmark webpage list and will
    be checking back soon. Take a look at my website as well and tell me
    what you think.

    Feel free to visit my web blog ... mint cosmetics review

    ReplyDelete
  5. I'd like to find out more? I'd care to find out
    some additional information.

    my homepage; mltek forum

    ReplyDelete
  6. Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you
    have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Cheers

    Here is my web site - Bristol airport car hire budget

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist