.

Tuesday 27 March 2012

Pengiraan bayaran gaji kakitangan awam untuk April ini..



Berikut merupakan anggaran gaji yang bakal diterima oleh penjawat awam bagi yang menjawat berada di Gred DG41. Gaji di atas adalah berdasarkan kiraan sebelum dan selepas kenaikan gaji 13% yang diumumkan PM Haji Najib baru-baru ini.

Bukan itu sahaja malah, perkiraan yang dibuat juga berdasarkan kepada Kenaikan Gaji Tahunan. Harus diingat tidak semua penjawat awam akan menerima Kenaikan Gaji Tahunan yang sama. Jika sekiranya KGT anda pada bulan April (jika ada) maka gaji yang anda akan terima pada bulan April 2012 termasuk kenaikan Gaji 13% adalah seperti pada ruangan yang berwarna UNGU. Jika tidak (tidak ada KGT) maka gaji yang anda akan dapat pada April adalah pada ruangan KUNING!

Kredit

4 comments:

  1. Soal gaji ni kalau boleh tak payahlah diperbesarkan. Ada juga kakitangan awam yang menyokong PR dan merasa sensitif dengan berita yang diperbesarkan ini seolah gaji kakitangan awam dah terlalu banyak. Padahal tak banyak perubahan pun. Harga barangan di pasaran dah naik dulu. Harap ambil perhatian. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. ya betul. senyap-senyap aje sudah lah. tau-tau dah dapat.

    ReplyDelete
  3. Bagi naik gaji ambik....Undi tetap PR sebab kami nak kerjaan yang telus dan tak rasuah.....dan paling penting tak mempermain2kan rakyat...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist