Thursday, 8 March 2012

Klip video terbaru akan gugat Pakatan Rakyat.., Habislah Kali nie !




Sekarang Tun cuba nak alih perhatian rakyat dengan membawa propaganda basi bahawasanya Malaysia akan berada di bawah telunjuk kuasa asing sekira tidak bersatu dan memberi sokongan kepada Umno dan Barisan Nasional. Apatah lagi jika rakyat mengangkat Dato' Seri Anwar sebagai Perdana Menteri Malaysia yang ke-6 secara sah....

Tun tahu tapi Tun saja buat2 lupa.....Propaganda busuk ni baru lagi digunakan oleh rejim di Tunissia, Libya dan Mesir tapi terbukti tidak berhasil.

Secerodek2 buah pelio Tun, skrotum dah tak tertampung melendut tersepit serta melekat celah zip.....moga Tun terus dilanjutkan lagi usianya,Insyallah.

-sheikhottomann

10 comments:

  1. Tok guru Madey ulamak tersohor masa kini..

    ReplyDelete
  2. " kita minum dulu! San Miguel segelas please, buih tak mau haaaaa ha ha ha ha ha ". Kata tok ketua kampung merangkap org kuat umno

    ReplyDelete
  3. kah kah kah... satu guru dengan pak haji jib

    ReplyDelete
  4. nih intisari video klip tersebut.. bagi mrk yg line ternet mcm siput babi...

    "Kenyataan mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mengenai Hukum Hudud yang cuba dilaksanakan oleh Pas di beberapa negeri yang pernah ditadbirnya dianggap sebagai kenyataan dari seorang yang jahil tentang agama. Menurut Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekretariat Ulama Muda Umno (ILMU), Ustaz Fathul Bari dalam satu ceramah yang dimuatnaik di laman sosial you tube baru-baru ini berkata sekiranya orang yang mengeluarkan kenyataan tersebut merupakan orang yang mempunyai ilmu, maka ia boleh mengakibatkan kekufuran.

    “Kenyataan saya sangat jelas, di mana kalau ia keluar daripada lisan orang-orang yang mengetahui, yang ada ilmu, ia boleh membawa kepada kekufuran.

    “Ini adalah kenyataan yang bahaya sebab ia bukan ciptaan ahli fiqah, ia adalah ciptaan Allah,” menurut Fathul Bari.

    Kata Fathul Bari, Hudud dalam Al-Quran banyak kali disebut secara umum dan perkataan Hudud itu adalah satu terminilogi bagi hukum Allah.

    “Perkataan Hudud ini adalah satu terminilogi yang diguna pakai oleh ulama-ulama fiqh dalam memberikan takrifan, nak berikan perkataan sebab nak bagi mudah.

    “Hakikatnya sama saja, hukum zina, hukum atas pencuri dan lain-lain, ianya adalah hudud.

    “Mungkin benda-benda ni berlaku, satu, dari sudut kejahilan atau kedua berlaku disebabkan tekanan-tekanan politik yang berlaku,” kata beliau lagi.

    Beliau turut menegur pihak yang bertanyakan soalan berkenaan Hudud kepada pihak yang dianggap tidak mengetahui pengetahuan mendalam dalam isu yang disoal.

    “Satu lagi, kalau kita nak tanya tanyalah pada orang yang tahu.

    “Kalau kita nak tanya orang yang pakar ugama, yang alim ulamak tentang enjin motor, ‘jammedlah’ dia.

    “Jangan tanya ustaz dalam carburator motor tu ada berapa skru? Mampuslah dia nak jawab,” beritahunya lagi.

    ReplyDelete
  5. setiap muslim diwajibkan menuntut ilmu inikan pula seorang bekas pemimpin negara, hairan kita bagaimana orang yg jahil sebegini boleh diangkat jadi pemimpin kalau pemimpin jahil dah tentu yg menyokong bertambah2 jahil dan sekiranya dibiarkan mereka yg jahil terus merintah negara alamat harubirulah jadinya rakyat negara ini.

    ReplyDelete
  6. mmg seblm lhir lgi aku dh dpt info ttg tun madey yg kuat auta

    ReplyDelete
  7. memang auta kuat bercerita habok pun tada,main pliaq lagi baguih noo

    ReplyDelete
  8. HEBATTT. memang hebat ustaz Fathul Bari ni. Aku cadangkan supaya ustaz ni jadi lawyer, jadi peguambela kepada pengedar dadah yg kena tangkap tu. dalam mahkamah, bagitau hakim yg pengedar tu tak tau adalah menjadi kesalahan kalau orang bawak masuk dadah ke malaysia, kalau lebih 12 gram heroin, boleh kene hukuman gantung mandatori. bila tak tau, tak boleh le hukum gantung kot??

    hahahhaha.. duit punye pasal, spin abisss...

    sama le dulu pun ada jugak orang kata, dia tak jumpa larangan berjudi dalam Al Quran.

    tapi TGNA dan kerajaan Kelantan bukan bertanya tapi mintak kelulusan dan persetujuan Tun M. ada beza ke tu wahai ustaz fathul bari??

    ReplyDelete
  9. ostad ada pestol beri

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)