Friday, 30 March 2012

Fouziah Gous Bertudung Tapi Kelihatan "Bertelanjang"

Fouziah Gous dikatakan sedang bercinta dengan Datuk Seri, Benarkah??



Fouziah bertudung tapi menonjolkan aset tubuhnya..

12 comments:

  1. BERTUDUNGLAH DENGAN PENUH KEINSAFAN, BUKAN BERTUDUNG SEKADAR BERFESYEN..

    ReplyDelete
  2. Salam semua...

    Dalam bidang itu, begitu le caranya cari makan... sejarah dah membuktikan...

    ReplyDelete
  3. akak memang suka melihat kejelitaan fouziah ni,pernah melihat wajahnya dari dekat tanpa banyak bermekap.kecantikkanya adalah kecantikkan gadis melayu.siapa kata gadis melayu tak menawan,kalaulah fouziah mengenakan tudung wahduh!!!!tentu lagilah tertawan.

    ReplyDelete
  4. rezeki2..tak nengok rugi..baguslah kau iqram kasi aku nengok awek kau ponya benjol2an sampai terjojol biji mata aku.

    ReplyDelete
  5. xpadan dgn kurus..tp bonjolan dia..na besar giler..buang la tdung wei..tdung pun malu ngn nko

    ReplyDelete
  6. assalam bro. gambar FG tu di ambil dari akhbar M tapi apasal pulak letak hak milik blog U? dah terang terang gambar dari keratan akhbar harian M? tak segan ke...tak tahu le kalau mike juru gambar dan pemilik akhbar ni..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah ... dah menutup aurat ... insyallah dengan rahmat allah akan bertambah baik ...

    semuga Allah akan terus memberi rahmat dan hidayah kepada beliau

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. pasal orang kita sibuk tapi diri sendiri pun tiada bezanya juga..

    ReplyDelete
  10. setiap kata2 adalah doa pada diri sendiri dan tanggung la d akhirat..

    ReplyDelete
  11. aku minat nak jadikan fauziah ni calon org rumah.

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)