.

Saturday 4 February 2012

KABINET TRANSFORMASI Vs KABINET GAY?

Oleh : PAPARAZZI SABAHKINI.NET

SEKURANG-KURANGNYA dua Menteri Kabinet Malaysia dan seorang Timbalan Menteri Kabinet dikesan mengamalkan sek songsang ataupun 'Gay'; namun sering menuding jari kepada Anwar Ibrahim.

Seorang menteri Kabinet sudah lama mengamalkan budaya kaumNabi Lut dengan seorang penyanyi lelaki terkenal, manakala seorang menteri Kabinet lagi mempunyai libido yang terlalu tinggi sehingga terpaksa membawa rakannya ke pejabat untuk melaksanakan projek 'Kilang Kunyit'.

Timbalan Menteri Kabinet pula terpaksa membayar sejumlah besar wang pengkeras menutup malu setelah pegawainya membuat laporan polis bahawa dia diliwat, tetapi rahsia ini tetap juga diketahui umum, namun Timbalan Menteri berkenaan masih kekal dalam Kabinet Najib.

Memandangkan tidak ada pembangkang 'berkaliber' di Malaysia, maka kegiatan songsang Menteri Kabinet Najib ini ditutup begitu sahaja, sebaliknya mereka terjerat dengan Saiwar balatentera UMNO dan musuh Pakatan Rakyat melalui Konspirasi Liwat 1 dan Liwat 2 serta Video Seks yang kesemuanya melibatkan Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun sudah ada desas desus, kononnya ada pihak yang sudah mengumpulkan bukti untuk melemparkan 'boomerang' kepada tiga tokoh penting dalam Kabinet Malaysia ini menjelang pilihanraya umum, terutama melalui bluetooth, SMS, MMS, Twitter dan Facebook./sabahkini.net

2 comments:

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist