Wednesday, 8 February 2012

Isteri DiRaja Penguasa Tanah Suci Mekah "BERTELANJANG" ( Gambar dan video )


Isteri Talal yang tidak menutup aurat...

Lihatlah pakaian isteri keluarga Diraja Mekah yang tidak menutup aurat…
Semoga kecantikan yang dimiliki tidak menjadi habuan api neraka.
Semoga Allah SWT memberi Hidayah kepada mereka disuatu masa nanti.





Allah berfirman: "Katakanlah kepada wanita yang beriman: "Hendaklah mereka menahan pandangannya, dan memelihara kemaluannya, dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak daripadanya. Dan hendaklah mereka menutupkan kain tudung ke dadanya, dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya kecuali kepada suami mereka, atau ayah mereka. ~ ( An-Nuur:31)
Sesungguhnya termasuk ahli neraka, iaitu perempuan-perempuan yang berpakaian tetapi telanjang, yang condong kepada maksiat dan menarik orang lain untuk membuat maksiat.mereka ini tidak akan masuk syurga dan tidak akan mencium baunya...(Muslim)..
Sumber : Sini

Kat bawah plak isteri penguasa Tanah Melayu... Kak Hajjah...



Layan dulu video Ustaz Azhar Idrus...
ISU Perempuan Balik HAJI Tak Pakai TUDUNG

20 comments:

  1. sedarlah sijanda katek....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Semua....

      Walau!!! tajam ayat tu....


      Alias Bin Hasan

      Delete
  2. Hajjah Semah masih lagi feeling feeling berada di awal 70-an, ketika beliau belum bergelar (dan kelihatan seperti) nenek.

    serious aku rasa tiap kali rosmah jengah blog2 politik mesti tiap kali tu jugak lah dia nervous breakdown. nak harap blog2 pro humno menghina dia takkan punya..tapi memuji rosmah pun mereka tak..nak mampus jadi bahan lawak nasional? hahh hahhhaa

    ReplyDelete
  3. inilah dikatakan bangsa arab mereka ni bercakap dalam bahasa al Quran tapi mereka degil macam yahudi laknatullah

    ReplyDelete
  4. sUDAH KE KORANG SUMER PASTIKAN anak isteri adik kakak mokcik2 & sedara mara sumenye menutuf aurat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabi bersabda,sampaikan dariku walaupun satu ayat. Kalau nak tunggu saudara mara,anak pinak berubah memang tak berkembangLAH iSLAM. Masa Nabi berdakwah di Kota Mekah, saudaranya Hanya saidina Ali dan Saidina Hamzah saja yang menerima Islam. saudara mara yg lain semua menolak. Dalam dakwah semua orang kena bertanggungjawab, bahkan kalau ada sahabat kita orang kafir ingatkan kita suruh sembahyang bila dah masuk waktu kita kena terima dengan positif,itulah nilai dalam berdakwah dalam Islam

      Delete
  5. jahat ngat muka rosmah,patutlah najib takut

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan najib jer takut, hantu pun tak berani dekat...wakaka

      Delete
  6. Orang tak pakai tudung labuh, janganla herdek sangat..... Doakan supaya esuk lebih baik. Atau doa orang baik2 hanya untuk Anwar saja.... atau Guan Eng...

    ReplyDelete
  7. ana heranlah kenapa kawang-kawang dok sibuk-sibuk dok jaga orang yang tak bertudung. Ana nak tanya kepada kawang-kawang kat Malaysia ni yang kononnya alim dalam selok belok agama yang dok jaga tepi kain orang - apakah dosa yang orang tak bertudung ni kepada kawang-kawang? Mengapa ke hulu ke hilir,di kedai kopi,di pub, di pejabat dok bercakap pasal isteri si anu atau si polan tak bertudung. Apa dosa orang tak bertudung ini telah lakukan kepada kawang-kawang? Ana harap kita jangan dok sibuk sangat, orang yang tak bertudung ni tahu akan hukumnya tidak bertudung atau menutup aurat. Mereka tahu akan dosanya tidak bertutup kepala. Yang kita dok sibuk-sibuk ni kenapa? adakah kita turut sama memikul dosa yang mereka buat. Diluar sana ramai lagi yang tak bertudung,yang buat maksiat,yang minum arak,yang berzina,yang buang bayi dan lain-lain,mengapa kita dok sibuk pasal isteri pemimpin yang tak bertudung? Tak payah kita memikul dosanya, dosa yang kita sendiri ada pun tak tertanggung,ini pula dok mikir dosa isteri pemimpin. Dalam Islam ada menyuruh hambanya supaya menasihati saudara seagama menerusi lisan,kalau tidak berjaya,cuba pula menerusi memohon kepada Allah supaya buka pintu hati si polan-sipolan agar menurut perintah agama. Itu lebih baik daripada kita mencaci,menghina,menghukum kerana secara tidak langsung kita berkongsi sama dosa yang mereka lakukan. Ingat dosa mereka adalah dosa mereka dan dosa kita adalah dosa kita...Wallahualam bisawab. Bukan nak menunjuk Alim tetapi sama-sama memperingati.
    Surat Al-as - "Sesungguhnya manusia itu sentiasa di dalam kerugian......." Berhati-hatilah menjalani kehidupan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Bukan nak menunjuk Alim tetapi sama-sama memperingati"..apa yg ko merepek ni labuuu..ko ni jahil first degree..
      Aku harap ko jumpalah mana2 ustaz n belajar balik hukum hakam dalam islam..maaf ye..

      Delete
    2. setuju2 ngan ko man black...
      "ko ni jahil first degree.."
      maaf diterima...kahkahkah

      Delete
    3. betul la apa dia cakap...mereka tak menutup aurat itu hak mereka dengan tuhan..jaga diri dulu, hati kena sentiasa bersih..kita tak tahu nanti apa di akhirat kelak..

      Delete
  8. Gambar bawah kat bawah sekali tu dah macam rupa jembalang tanah... kih kih kih. Tak ada seri langsung

    ReplyDelete
  9. Jangan jadi jenis kubur masing2 bila buat dosa. Amar makruf nahi mungkar ialah tanggungjawab setiap org yg mengaku beriman kecuali mereka yg Allah telah katamkan hati mereka.

    Berkatalah benar dihadapan pemerintah yg zalim walaupun engkau akan dihukum.

    Betullah anon 05:35 am ni jahil first degree.... Semoga Allah berikan hidayahnya.

    ReplyDelete
  10. AnonymousFeb 7, 2012 05:35 AM, aku sokong pndpt hang. nak nasihat, pi depan2. jgn maki, umpat belakang. 2x5 sajalah.

    tak maki bukan maksud benda tu betul. biasalah. geng yg ngaku alim ni nampak yg tk elok pd musuh saja. pd geng takpe.

    ustazah koir 901 tu tak mau komen ka? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih elok nasihatkan secara peribadi drpd menjaja keburukkan orang lain keseluruh dunia. Benar menutup aurad wajib, baik aurad zahir maupun aurad bathin. Antara keduanya aurad bathin itu lebih penting. Jgn terlalu maksa diri utk mengubah sesuatu sehingga kita sendiri pon melakukan dosa dlm proses itu. Allah lebih berkuasa mengubah dan memberi hidayah kpd sesiapa yg dia kehendaki.

      Delete
  11. Hidayah tak datang begitu saja.....kalau zahir tak boleh buat macam mana yang batin...rasanya kamu belajar dulu lah. Sebab kalau kamu lagi bercakap nanti lagi besar dosanya. Kalau tak tahu jangan pandai-pandai nak cakap. Jangan pertahankan yang bathil. Jangan cenderong (menyokong) pada yang tidak baik kelak disambar api neraka. Kalau orang islam tak tahu hukum hakam...macam nilah jadinya...pada yang ngutuk tu...fikir-fikirlah sikit sebab ada yang jahil ni pun susah jugak...mereka-mereka ni benak! itu sebab mereka-mereka dayus!

    ReplyDelete
  12. Apa kata tok-tok guru dan ustaz2 Wahhabi dalam bab raja Wahhabi ini?

    ReplyDelete
  13. Ameera al-Taweel tu princess of saudi arabi, dia banyak memperjuangkan islam bagi pihak perempuan di saudi arabia yang di tindas tak boleh drive la dan etc...jgn la pakai tembak sampai bertelanjang jika tidak tahu hati budi beliau...women di saudi arabi sgt menyangi dia sebab dia jaga hak2 kaum wanita ...

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)