Wednesday, 25 January 2012

PANAS! : Jatuh Azizan..TukarTiub Dah Mcm Barua Umno.

Petikan dari Blog Bro Kandis

Antara yg aku nampak paling kuat menghentam Ust Azizan ialah blog tukartiub.. Blog tukartiub nih hishamuddin rais mengaku dia punya.. tapi ada 2-3 ekor penulis lain kat blakangnya sebenarnya...

Seronok betul tukartiub bantai Ust Azizan dari isu surau sampai la kes KUIN nih... Budak2 muda ingat hishamudin rais tu kononnya blogger bebas.. KAH KAH KAH...

Sebenarnya dia hardcore PKR... tapi berselindung di sebalik nama blogger bebas... Aku tanak bukak hal peribadi dia kat sini... Cuma kempen yg dia buat nih kempen stail umno... Kempen tikam menikam sesama sendiri tu perangai umno..

Seterusnya baca kupasan hangat di SINI

12 comments:

  1. ya, betui...dah mcm barua UMNO dah,,,haram jadah betui,,,dia bukan tau apa pon.

    ReplyDelete
  2. hahhhahah tulah yang dinamakan parasit . parasit luar PAS akan canang pada parasit dalam PAS . Parasit dalam PAS akan usahakan ostaz dipecat dari PAS. Macam tulah PAS dikudakan .......

    ReplyDelete
  3. pala butuh lah tukaq tiub

    ReplyDelete
  4. lepas ni bukan tuka tiub , suruh dia tuka tayar lak ..mangkok hayun tuka tiub...ko masuk amno lagi baik.... bodo

    ReplyDelete
  5. penganutPAS tu claka! Barua amgok.

    ReplyDelete
  6. kenapa MB kedah tak boleh kena tibai sikit. Tibai sikit pun korang nak melenting ker? Korang ingat dia tu rasul ker?

    pm pun kita tibai, tpm pun kita tibai, karpal pun kita tibai; tetiba azizan tak boleh kena tibai???? Agaknya bila dah jadi PM nanti, nak sebut nama pun tak boleh. Harammm!

    korang ni memang haram jadahhh
    mangkok hayun

    kita orang nak tau kenapa budak kuin tu kena AUKU. Kita nak tau kenapa budak UM, UKM, dll kena auku kita marah, tapi budak KUIN kena auku kita diam macam telorrr? Kita bukan nak baca kehebatan azizan, rumah 2 tingkat azizan, azizan derma rm50 kat 300 org kampung. Kita nak baca sebab apa azizan nak teruskan AUKU sedangkan pas, pr menentang auku. Kita nak dengar kenapa pas/ pr double standard???

    korang nak sangat ke umno/bn memerintah kedah semula? Korang nak dengar ke mahasiswa malaysia kata pas dengan umno 2X5 = 5x2??

    Kita mahasiswa nak tanya lagi sekali, kenapa azizan mengenakan AUKU kepada budak kuin sedangkan pada masa yang sama pas menentang auku pada budak um, ukm dan upsi?

    Jangan tibai orang kalau tak suka kena tibai. Korang nak tibai tukartiub tu, korang punya pasal malah aku sokong!!

    ReplyDelete
  7. umno mcm sial....

    ReplyDelete
  8. barua2 UMNO yg x sedar diri....sanggup jual bontot nk cari makan....alahaiii bodohnya pecacai umno ni....

    ReplyDelete
  9. Mcm la pkr bgu sngat..asal pn umngok gak

    ReplyDelete
  10. jangan jadi pecacai umno-apco ,itu kerja dajjal perosak ! ABU untuk selamatkan negara !

    ReplyDelete
  11. hanya org luar kedah atau pengampu Azizan saja yg akn pertahan Azizan sial ni abis-abisan...dah la dok bg muka kat umno kedah ja,last2 umno kedah tibai dia sampai tersembam. Padan muka dia....

    ReplyDelete
  12. Kenapa anwar kau x tibai...sampai anwar tibai sipol....kau masih pertahan anwar tt. Itulah tandanya tukar tiub ni blog yahudi

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)