Tuesday, 17 January 2012

KAJIAN UM : PERSEPSI PENGUNDI DI NEGERI PERAK

NAK TERBARAI DAH!


KAJIAN UM : PERSEPSI PENGUNDI DI NEGERI PERAK 2011


BACA, FAHAM DAN SEBARKAN, TERIMA KASIH


45% daripada rakyat Perak dah tak perca...ya kat BN. Kalau ini diterjemahkan kepada undi, BN akan bungkus. Ini yang tidak mampu diterima oleh BN Perak sebab kalau depa kalah, maka itu membuktikan bahawa rakyat Perak sudah meluat dengan BN, terutamanya apabila BN mendapat kuasa dengan cara tak demokratik.

Jangan ingat dengan RM100.00, RM500.00 yang dijanjikan oleh BN itu dapat menarik minat rakyat Perak untuk mengundi BN. Rakyat Perak dah tak peduli dengan gula-gula pilihan raya. Bagi..ambil. Tak bagi..no hal. /tinta mutiara

8 comments:

  1. entoh le...teman dengor PR akan dapat 38 kerusi DUN kat Perak ni..ini kajian dema sendiri...

    ReplyDelete
  2. teman dengor pun macam tu juga lah....zamri dah panas punggung yop...silap2 pari ni pun akan hilang 2 kerusi DUN...ape sebab nya...rakyat perak ni dah rasa meluat dengan perngai UMNO yang merampas negeri dulu...nak buat apa dirampeh , kata dema...udoh tu pulok bila dah rampeh..wakil rangyat BN nya tak buat apa pun...ada lah datang bertanya habo je...

    ReplyDelete
  3. insyaAllah para pengundi muda akan mengudi PR dlm PRU13 di Perak...PR sdg berusaha gigih mutk merampas semula Perak .....pengundi bukan Melayu khasnya kaum China jadi penentu yg mempastikan BN tewas dlm PRU13 di Perak....

    ReplyDelete
  4. Semoga PR memerintah semula Perak,Semoga PR memerintah semula Perak,Semoga PR memerintah semula Perak,Semoga PR memerintah semula Perak, Aminn...

    ReplyDelete
  5. Semoga menjadi kenyataan. Teruskan usaha hingga hari mengundi nanti. Takbir. nan sg samak

    ReplyDelete
  6. Amin...Insyaallah PR berkuasa di Perak dan PAS akan jadi MB....

    ReplyDelete
  7. anak2 haram tu tabur duit makan tabur jagung kat ayam..apa dia ingat duit2 itu atok dia punya

    ReplyDelete
  8. Teman pun dah meluat dgn Kerajaan Perak la ni. ADUN asyik berlumba2 letak muka diorang kat banner. Merata2 ada je muka2 deme. Baik jadi artis kalo nak popular dengan gambor. Kos banner tu teman rasa dah boleh bantu orang yang perlukan modal nak meniaga. Jangan le hendaknya, ADUN PR (kalo menang) tiru style ni. Perbelanjaan yang sia2. Lebih baik jadi glamor dengan cara yang betul. Mesra rakyat, ikhlas, tanpa rasuah dll... Mcm MB Rakyat Perak (DS Nizar).

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)