Tuesday, 24 January 2012

Gambar2 Gangster Jln Kebun.. dah diBOGELkan...kah kah kah

Korang masih ingat budak gemuk yang buat kacau kat ceramah HINDRAF & ABU tu? pada yang agak rabun, yang kurang jelas siapa si gemuk ni, biar aku DEDAHKAN sikit sebanyak gambar dia.. oooooooooo.. Nak jadi samseng yeeeeeee?


Muhamad Razali, mana ko nak lari hah?! Ko ingat kami x dapat kesan ko kat mana?! Tu laaaaa, buat keje bodoh lagi.. Rasakan!!


Dengar cerita lu ANAK BUAH KETUA BAHAGIAN UMNO KOTA RAJA, betul kan Razali?


dicopy dari : era pasca group

45 comments:

  1. Biar paras rupa burok tapi jangan perangai lebeh hina daripada binatang.

    ReplyDelete
  2. tunjuk lagak tak kena tempat...bangang tul...udah le tunjuk hero...kena buku ngan ruas nanti...kan susah...tak de koje le tu..abihkan diut mak bapak je...malu ada melayu macam ni..muhasabah diri dulu biar betul..khak ptui..

    ReplyDelete
  3. ini contoh pemuda melayu wasatiyyah impian najib.....

    ReplyDelete
  4. sudahlah burok..bodoh pulak tu....haaaiiikkk puitthhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akal macam binatang, badan aja besar lebih bodoh dari babi..kalau berani one by one la.

      Delete
  5. woii kongkang, kalau anak jantan..kalau jantanlahh test tengok buat macam tu kat pandamaran....bodoh,sengal..

    ReplyDelete
  6. mesti otakkat lutut punya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka dah la mcm entah apa2 tah.perangai mcm bingai..ni la budak melayu yg tak cukup sifat,tak cukup otak...trjerit2 mcm maknyah.kasi 50hinggit sanggup gadai maruah sampai ke lantai.kalau kat tempat akula buat prangai mcm tu dah lama kepala duk atas lantai.

      Delete
  7. tengok muka topoi ni boleh tahu tahap otak dia bukan takat bangang tapi macam taik babi. Jenis ni sekolah mesti out punya. Kalau tak caya tengok result upsr dan pmr dia. spm tak payah tengok la mesti hancus punya.

    ReplyDelete
  8. Dulu Abang Ipar ku sorang yg.sangat bengis.,asal dari kampung Baru.,kemudian pindah ke Keramat.

    Pada dia .,pukul dulu baru cerita.

    Umur 50+ meninggal., sungguh daif,waktu nazak,x sorang pun dpt bacakan Yasin,sahingga nurse tanya dia x der waris ker? walhal kami di bawah bagunan Hospital Besar KL.,i.e Saudara perempuan smue uzur.,yg.lelaki dlm usaha mencari Surrah Yasin.(x ada)....

    Pada hari kematian itu pula kereta jenazah qaraih x der.,ujan lebat,org masjid x dpt datang..

    Akhirnya di sembahyangkan di rumah olh 5-6 orang.,

    Keaniahan yg.jelas , Kubur nya di luar kawasan kubur biasa.

    Demi Allah cerita ini benar.

    Bukan menghina..tapi sekadar memberi Iktibar.

    Wallahua'lam.

    ReplyDelete
  9. kalo budak PKR, tindakan macam mane ?

    ReplyDelete
  10. eehh..eeehh tak baik hina org tau tapi kalau di tambah bulu sebijik muka baboon kat africa..kat taikpingmali ada sekor baboon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak silap aku dia ni anak luar nikah sebab tu..perangai dia macam anjing bulldog.

      Delete
  11. Boodak ni ada masalah Obesiti Melampau ni...ditambah dgn masalah mental...ish3...

    ReplyDelete
  12. SAH TERLEPAS DARI KONDO FEEDLOT !

    ReplyDelete
  13. Kalau pihak polis tak mampu nak ambik tindakan yang sewajarnya pada mamat ni, mungkin rakyat akan ambik tindakan sendiri nanti. Identiti pun dah diketahui umum dah. Kalau apa-apa yg buruk terjadi kepada samseng gendut tu nanti siapa yang patut dipersalahkan?

    ReplyDelete
  14. dia bukan cari pasal ngan melayu.. tapi ngan india hindraf.... tu lah org kita ni. bertelagah sesama sendiri tak habis2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maksud awak haram kalau gaduh sesama melayu tapi dgn bangsa lain boleh tunjuk samseng dan bersikap mcm babi ke dpn kaum lain....ko ni pun confirm babi

      Delete
    2. Kesian tengok ultra Melayu ni? Hang tau dak, yang dok cari gadoh tu Melayu. Yang kena tu India. Awat Melayu boleh pukul orang ikut dan kah? Kalau tak pandai, tak apa. Ini bodoh macam babi.

      Delete
    3. Sapa ajaq hang boleh pukul kaum lain? yahudi umnoapco?

      Delete
  15. gemok-gemok.. harap badan je gemok otak macam lalat makan taik...

    ReplyDelete
  16. mana mamat tunjuk lagak nak tumbuk serta yg nak
    ludah aa dulu.kalau nie bukan suku-sakat kamu kenapa x pergi geyeh gemuk ni.nak tujuk jantan n pahlawan konon tercabar brndera muka najib turun.mana pergi polis jadi anjing cepat bau dn nampak kesalahan pembangkang.ingat rasullulah tidak benarkan wajahnya pd bendera semasa hantar utusan berdamai dan berperang.insaflah semuanya adalah milik ALLAH kehebatan/kekuasaan

    ReplyDelete
  17. bangkai punya mamat sial.

    ReplyDelete
  18. Samseng konon piiiraaahhh. Semseng taik kucing ...

    ReplyDelete
  19. pemimpin yg upah kamu,,elok je dok kt umah ngan anak bini(bagi yg xdak girlfriend)yg jadi masalah sekarang ialah kamuuuu.anakn india dah tau kamu siapa dan jangan nanti kamu nak bangkitkan semangat kaum plak,,,sorry bro..aku bukan melayu bodoooohhhh..polis boleh tolong kamu sebab umno bayaq gaji polis...pi buat cover report,,,senang depa escort hang nak pi buat hruhara....murahnya maruah hang,seluaq dalam rosmah lagi mahal pada maruah hang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sokong kata kamu bro..saya juga tidak akan bantu jika budak hindraf pijak kamu depan saya..sebab meraka tak salah...kamu yg lakukan jenayahh samseng dan memalukan kaum dan bangsa

      Delete
    2. Terbaek aku sokong! Samseng bahlul tu ingat org2 melayu bangga laaaa dgn 'aksi' dia? Khaqqq ptuikkk...ngaji pun tah2 tak khatam lagi (sebab sibuk belajar 'buah'). Kalau aku nampak budak india pijak pijak muka dia, nescaya aku gelak sambil light surya sebatang..

      Delete
    3. Sigemuk kalau berani, lawan dengan India satu sama satu. Ini berani kerana bawa geng dan dilindungi pihak berkuasa. Kalau dia dok depan, Aku terajang kat muka dia. Buat malu bangsa Aku saja.

      Delete
  20. Dia ni memang nak mampos......bebal tahp gaban.....

    ReplyDelete
  21. Pak Muda Pasir Puteh24 January 2012 at 20:08

    Kalulah di Kelantan, samseng macam muka di atas tentu dah lama kepalanya dimakan KAPAK BUNGKUS.

    Di sini masing-masing ada oRE GEDEBE.baik Pas atau Umno. masing-masing saling menghormati. Mana ada kecoh dan huru hara di tempat ceramah Pas.

    Ambo harap puak Pas di Kl mesti berani. Kena lawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya orang Sabah. Kalau di sabah kami gaduh juga sebab politik, tapi rata rata kami hormat orang lebih tua. Kalau ini jadi di Sabah..kena hantam kepala satu hal, tiap2 pagi dia bangun mau kencing pun tidak boleh sebab anu sudah di dahi! Bangkai punya budak buntal!

      Delete
    2. Ini mesti budak2 pukimak Jalan kebun yang dok Isap candu, tinggok muka pun macam muka babi sial gedempol, puki anjing.

      Delete
  22. minta tolong sebar gambar dia kat budak india hindraf.....biar mereka senyap2 lenyapkan syaitan ni

    ReplyDelete
  23. kesian la kat dia. budak melayu yg pelajaran tak tinggi mmg pantang di api api kan...dia akan automatis rasa macam dia tiba2 jadi orang penting. mesti budak ni tengah berani2 takut nak kuar rumah kan....orang sudah cham dia punya muka...

    ReplyDelete
  24. Gua sokong lu brader....dont worry...kalau setakat mamat mamat janggut kat sini...kita jentik jer...kecut la teloq depa....mcm depa kecut dgn bangsat DAP dan PKR...cool la bro...gua caya sama lu....bro razali....

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah di ini mesti perahankan budak gemuk ini. sebab dia pun bodoh dan gemuk macam babi. dia pun tokey candu jalan kebun juga tu. sama-sama bodoh dan bahalul/

      Delete
  25. ko pertahankanlah mamat sekor mamat mcm sial tu.

    ReplyDelete
  26. hampir 98% apa yg korang komen di atas aku setuju....aku baca semua komen...kalau nak tambah pun, aku cuma nak kata....aku tengok hindraf malam tu lebih berhemah berbanding mamat ni...kalau hindraf pun main api perkauman dah selimut putih & dah talkin dah adik beradik dia....mungkin hindaf malu alah kat chegubard & mat sabu malam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamat ni duduk kat lorong hj taib jalan kebun,naik satria buruk hitam ,slalu lepak kat simpang lrg abdullah,tak de kerja pun...dulu jual ayam, pas tu tipu orang jadi broker, pastu jbuat taik kat kg sendiri pow tokeh2 skrang menyorok takut kena cekup.inilah bob ayam yang montel mcm ayam daging.

      Delete
  27. woi gendut...ini rupenya ko ekk...muka dh la hodoh, perangai pun mcm sial...elok la tu pakej..samseng taik babi

    ReplyDelete
  28. mari kita berpantun...

    gemuk, gendut, rupa hodoh
    marah orang berapi-api
    budak umngok memang bodoh
    suka ikut perangai babi

    ReplyDelete
  29. ingatkan badan gemuk otak cerdik
    rupanya bebal

    standard lembu aje turrrr

    ReplyDelete
  30. adakah ini yg dikatakan hebatnya bangsa melayu tu..... inilah wajah sebenar melayu/umno/apco macam s#al... phuihhhh...

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)