Thursday, 3 November 2011

ROSMAH cari haji mabrur atau haji BERJAMBUL ???


Selamat menunaikan ibadah haji kepada Najib dan Rosmah
,

Rosmah berjumpa dengan jemaah haji wanita yang lain

Ayunya Kak Ros dengan fesyen haji terkini... Jemaah wanita yang lain bertudung litup, tapi beliau lebih selesa berjambul sambil menayangkan gelangnya...


ketika mengadakan lawatan ke ibu pejabat Lembaga Tabung Haji di sebuah hotel di Mekah

Menurut khabar yang tersebar di alam siber, Kak Mah kita nie hanya bertudung litup semasa tawaf sahaja... betul ke ?


Bagai di medan perang, dikelilingi hampir 20 anggota Keselamatan Arab Saudi

Khabar dari alam siber juga ada menyatakan Kak Ros dan suami akan melakukan ibadah melontar jumrah dengan menaiki kereta dan tidak melalui jalan rakyat biasa..


mana Kak mah nie?


'Transformasi' Rosmah Mansor.. Beginikah fesyen Kak Ros nanti apabila pulang ke Malaysia ?


10 comments:

  1. APA NAK JADI DGN KO BIK MAMA ?
    ORG PI MEKAH TUNAI IBADAH HAJI..
    KO LAK PI TAYANG GELANG & JAMBUL..
    SYABAS !!!!

    ReplyDelete
  2. Nabi SAW yang dijanjikan syurga oleh ALLAH SWT
    pun tidak mendapat layanan seperti ini.

    ReplyDelete
  3. kwal macam-mana ketat pun, kalau dah Qadha Allah nak sampai... kena jugak... kalau tak didunia tungguuuuu balasan yg berganda2 diAkhirat... "Salah satu dari tiga golongan manusia yg akan disumbat ke Neraka tanpa hisab adalah pemimpin yg zalim" seperti naajeeb...

    ReplyDelete
  4. mengumpat lah korang...nanti kat padang masyar merangkak lah korang gi carik dia minta ampun.berhijab ke tidak itu antara dia dgn tuhan.bila dah bertaubat dia minta ampun dgn tuhan.tapi korang dok umpat dia,pehal..adehhh asyik nmpk salah org je.sabar aje aku!

    ReplyDelete
  5. bkn mengumpat la....nak bagi tau kat org2 yg buta hati tu...dah tau perangai dia mcm tu masih nak sokong dia, pilih dia jadi pemimpin ke? palui.........

    ReplyDelete
  6. cakap pandai laa.kt padang masyar nanti dia ada org escord ko yg dok mengampu ada ka org pandang???? sedar diri la sama.xsalah kita tegur kearah kebaikan.org jenis mengampu nie pi baca hadis,nabi kata apa.

    ReplyDelete
  7. Malaikat tak pilih bulu , orang PAS atau siapa ..dosa tetap dosa ! malaikat tetap catat , jgn lupa dikiri dan kanan anda ada malaikat yg mencatat segala yg diperbuat dan dikatakan !

    Pada manusia kamu boleh berbohong , lidah memang hebat berkata indah , tapi jangan lupa Allah maha mengetahui segala yg ada didalam dada anda !! nak tipu Allah ??

    sebagai penulis blog , kamuboleh lontarkan segala yg terlintas dihati , kalau benar maka kamu dapat satu pahala untuk seorang yg membaca , tapi kalau tidak benar ?? kamu akan dapat dosa pada setiap diri orang yg membacanya !
    bayangkan kalau 100 orang yg membacanya , lalu disampaikan kepada orang lain , sedangkan berita itu tdk betul ! bayangkan berapa dosa yg kamu harus tanggung dan mampukah kamu mencari setiap diri orang yg kamu rosakan itu utk meminta maaf ?

    didunia mungkin kamu boleh ketawa , tapi PERCAYALAH ...esok diakhirat kamu akan terima walau sekecil zarrah daripada apa yg kamu perkatakan !

    teruskan kerosakan yg kamu lakukan , teruskan dengan kesombongan dan keegoan kamu , teruskan perbuatan kamu yang dikuasai emosi itu, semoga kamu mendapat apa yg tidak kamu ketahui !

    banyak lagi perkara lain yg oleh kamu lakukan , buatlah perkara baik lain yg berfaedah kepada diri dan keluarga kamu , keturunan dan agama kamu , buatlah amal baik selagi umur masih bersisa , kerana kamu tidak tahu bila ajal kamu akan datang menjemput !

    saya telah menyampaikan kepada kamu tanggungjawab saya sebagai muslim , terima atau tidak itu hak kamu dan tanggungjawab kamu kepada Allah , saya serahkan kamu kepada Allah !

    ReplyDelete
  8. Bila ke Mekah dan pergi melontar halau Syaitan dan Iblis. Tapi bila sampai ke Malaysia ikut perangai Syaitan dan tolak hukum Allah. Ustaz Azhar kata orang macam ini bila sampai ke Malaysia sebelum turun kapal terbang, sepatut kita melontar kat dia ini........!!!!

    ReplyDelete
  9. ini bukan pasal mengumpat..Ini adalah masalah pemimpin yang kita ada hak untuk tegur. Hukum Asas sudah tidak mampu dilaksanakan jadi bagaimana hendak memimpin Islam. Itu tanggungjawab kita untuk sampaikan kepada orang lain bukan yang berdiam diri.

    Bila kita menjadi Islam wajib kita ikut walaupun kita tak suka. Berjilbab adalah wajib kalau dia tak pakai sepatutnya wajib kita meminta dia pakai terutama bila seorang pemimpin. Sebab untuk jadi ikutan orang lain. Bukan biarkan dan kata kubur lain-lain.

    ReplyDelete
  10. salam..
    inilah yang aku nampak..sama2 melayu sama2 islam duk gaduh selalu..agenda sapa kalau bukan yahudi..la ni arab duk perang tumbang selagi boleh ditumbangkan..sapa belakang dia?
    mungkin negara kita akan berlaku..aku rasa mcm pasti akan berlaku..
    yang PASnya asyik duk dgn Islam dia tapi bila terkena batang idung duk senyap buat bodoh..duk terang2 nak buat seksualiti merdeka senyap tak kata apa..sorang dua ja duk ckp yang lain p mana..yang UMNOnya duk melantak sakan..ingat2lah..
    ingatlah kisah pembunuh 100 manusia yg masyuk syurga disaat kematian dia...jd janganlah dok kutuk saja..benda betul kita ckp betul benda salah kita cakap salah..susah ka!!! memang susah..

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)