Sunday, 23 October 2011

NAJIB TRY BEER....

Gambar bernama - Najib cuba beer halal.


Ini pula pameran halal hub 2010 -- beer halal


beer halal lagi!!!

Confius aku!!




8 comments:

  1. KAH KAH KAH...
    lepas nih daging babi halal pun ada kot...
    kah kah kah

    ReplyDelete
  2. nak sgt minum beer nape ni..air kosg kan byk

    ReplyDelete
  3. aku pun heran la... kemaruk sgt nk minum beer...
    mcm dh xdak bende lain nk minum...
    lama2 nnt beer halal pun akan jd haram... sapa pun xtau... mcm tu la taktik halus memperdaya org2 Islam ...

    JOESIRAP

    ReplyDelete
  4. Fahaman YAHUDI telah menular dalam UMNO.Sahlah
    puakx ini keturunan UMNOYAHUDI.

    ReplyDelete
  5. minum beer baru ada class....

    ReplyDelete
  6. Siap ada buih lg beer ni mana halalnya.. Dah nama beer suka sangat nak cuba.. Natang

    ReplyDelete
  7. bodoh bin bangang. semua minuman carbonate tentu ada gas dan buih. lu x pernah minum cola ker? erti kata lain cola dan seangkatan dgnnya pun haram la? sape suh duduk kat hutan. hahaha

    ReplyDelete
  8. tu root beer .. A&W. haha.

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)