.

Friday 21 October 2011

LIHAT BETAPA BANGANGNYA UMNO !!!

Dr. M mendakwa Aziz Bari kurang ajar kerana ulasannya terhadap titah Sultan Selangor berkenaan dengan pemeriksaan terhadap Gereja Kristian di Damansara. Media, pemimpin UMNO/APCO-BN, dan pencacai mereka turut menghentam Aziz atas fakta yang diputarbelit oleh Utusan Meloya. Walau bagaimanapun, Aziz akan memfailkan saman terhadap akhbar tersebut dan bersedia untuk berdebat dengan Zulkifli Nordin dan Ezam Senatak. Kita lihat sahajalah bagaimana isu ini berakhir.

Namun demikian, rakyat Malaysia tersentak dengan kenyataan Dr. M itu. Dia sudah lupa peristiwa dia menghina Raja-Raja Melayu ke hulu ke hilir dan menyeru rakyat Malaysia bersamanya pada tahun 1988 dan 1999. Dialah yang menghapuskan kekebalan raja. Dialah yang menarik kuasa Yang di-Pertuan Agong untuk mengisytiharkan darurat. Tidakkah tindakan itu kurang ajar dan derhaka?

Kini, UMNO/APCO-BN mencetuskan isu baru terhadap Aziz. Mereka mengharapkan isu ini akan jadi hangat seperti isu Mat Indera yang dicetuskan oleh Mat Sabu. Nampaknya puak-puak ini tidak serik dengan bahana keterlanjuran yang telah banyak kali dilakukan. Mereka marahkan nyamuk dengan membakar kelambu. Buat juga kerja bodoh itu walaupun telah berkali-kali dihukum oleh mahkamah.

Dalam isu hudud pula, Presiden Pas telah pernah mengemukakannya di parlimen. Tiada seorang pun menteri dari UMNO/APCO yang menyokong bagi membolehkan perkara itu dibahaskan. Alih-alih Fuad Zarkashi cabar PAS kemukakan isu itu di parlimen sekarang ini. Tidakkah cabaran ini aneh? Siapakah yang bangang dalam kes ini? /tinta mutiara

2 comments:

  1. BANGANG CAMPUR BUTA PERUT UMPORNO JUARA FITNAH !

    ReplyDelete
  2. mamak sekor tu mmg da nyanyok+bangang

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist