.

Friday 2 September 2011

GEMPAR | Agama Baru Telah Muncul !

Agama Baru bernama "Agama J*b*r Saiful"
Di alam Twitter, juak2 UMNO tidak habis-habis menggunakan sumpah Saiful sebagai alasan Saiful berkata benar. Dan, sumpah Saiful itu juga digunakan oleh mereka sebagai alasan menolak serta memperlekehkan hukum Qazaf di dalam Al Quran.

Maka, kalau dahulu TUlang BEsi biasa menggunakan terma "Agama UMNO" sekarang ini Tulang Besi telah menukar kepada terma lain, yakni "Agama J*b*r Saiful".

Hebatnya j*b*r Saiful ini sehingga hukum Qazaf yang terang lagi jelas dalam AlQuran boleh ditendang tepi dan diperlekehkan oleh juak UMNO dan UMNO sendiri.

Misalnya kartun yang disiarkan oleh Utusan di bawah ini. Pendek kata terus menerus hukum Qazaf di tolak dan diperlekeh oleh juak2 dan penyokong2 UMNO. Dan yang terbaru Saiful Al Kazzab diberikan ruang selama 2 hari dalam TV3.

Semuanya adalah bentuk perlekehan hukum Qazaf di dalam Al Quran Al Karim. Dan penghinaan kepada hukum Allah SWT dilakukan oleh UMNO secara terang-terangan di hadapan setiap warga Malaysia dan warga dunia.

Ada pula seorang bernama TunFaisal berkata kita menggunakan hukum Allah untuk melepaskan peliwat dan penzina. Punya taksub mereka ini kepada j*b*r milik Saiful Bukhari.

Maka, layaklah agama mereka ini dinamakan pengikut "Agama J*b*r Saiful". Pengikut agama Islam tidak akan tergamak memperlekeh ajaran agama mereka sendiri seperti yang dilakukan UMNO ini.

Pengikut agama Islam akan tunduk patuh kepada arahan2 dari Allah SWT seperti manaLagi satu yang saya hairan adalah sewaktu Saiful jadi saksi beliau gagal membuktikan beliau hadir di dalam Apt tersebut bersama Anwar pada hari kejadian itu dikatakan berlaku.

Itupun juak2 UMNO masih mempertahankan J*b*r Saiful ini. Tak hairanklah Musa Hassan, Najib dan Rosmah kecut perut nak bertentang mata dengan Anwar Ibrahim




Petikan dari :Tulang Besi



1 comment:

  1. iklantu.. Isk. Speechless..

    http://bulatmata.blogspot.com/

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist