.

Thursday 20 April 2017

Tugas- Tugas Khas Hishammuddin

PM DIMINTA SEGERA UMUM SENARAI TUGAS-TUGAS KHAS HISHAMUDDIN KEPADA RAKYAT.

Kenyataan Media.
1. Pentadbiran Najib perlu untuk mengumumkan kepada rakyat apakah keperluan melantik sepupunya Datuk Seri Hishamuddin Tun Husein sebagai Menteri Tugas-Tugas Khas (MTTK) yang pastinya melibatkan dana awam.

2. PM juga perlu untuk melaporkan secara telus kepada rakyat tentang prestasi kerja Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Zahid Hamidi yang secara rasminya bertanggungjawab penuh untuk membantu tugas-tugas yang diarahkan oleh PM pada bila-bila masa dan ketika. Adakah Zahid  Hamidi gagal mencapai KPI sebagai TPM?

3. Pengumuman Hishamuddin mengenai antara tugas-tugas khas beliau ialah untuk memantau isu keselamatan di Sabah adalah tidak munasabah dan melucukan. Adakah tidak cukup kedudukan sebagai Menteri Pertahanan bagi menjamin keselamatan di Sabah atau satu sindiran sinis terhadap Zahid Hamid sebagai Menteri Dalam Negeri yang tidak cekap menjalankan tugasnya

4. Sekiranya beginilah cara PM Najib mengurustadbir negara ini, adalah sangat malang bagi rakyat negara ini memiliki PM yang sangat lemah kewibawaannya. Dengan kewujudan 8 Menteri di JPM, Najib masih memerlukan seorang lagi Menteri untuk menjalankan tugas-tugas khas? Ternyata ini adalah merupakan satu lagi pembaziran tenaga dan wang rakyat.

5. Adakah  kemungkinan tugas-tugas khas yang Najib pertanggungjawabkan itu adalah tugas-tugas "rahsia dan kotor" untuk membersihkan golongan tertentu dalam beberapa isu dan skandal mega seperti 1MDB, MO1, Felda, Tabung Haji dan lain-lain?

6. PM mesti menjelaskan segera kepada rakyat tentang isu tugas-tugas khas Hishamudin yang menjadi misteri sekarang ini. Rakyat menuntut ketelusan dan kebertanggungjawaban dalam masalah yang sangat melucukan ini.

*#AmanahDemiNegara*
*SALAHUDDIN HAJI AYUB*
Timbalan Presiden
Parti Amanah Negara (Amanah)
19 April 2017

3 comments:

  1. Halo,
    Perkenalkan, Nama saya Wenny
    Saya adalah development dari ForexMart, Kami melihat website anda dan kami ingin mendiskusikan kerjasama kemitraan dengan Anda. 
    Boleh saya minta kontaknya untuk menjelaskan lebih lanjut atau anda bisa langsung menghubungi saya ke wenny@forexmart.com, terimakasih

    ReplyDelete
  2. Halo,
    Perkenalkan, Nama saya Wenny
    Saya adalah development dari ForexMart, Kami melihat website anda dan kami ingin mendiskusikan kerjasama kemitraan dengan Anda. 
    Boleh saya minta kontaknya untuk menjelaskan lebih lanjut atau anda bisa langsung menghubungi saya ke wenny@forexmart.com, terimakasih

    ReplyDelete
  3. e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
    Telephone..Number:[+60]1123759663
    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia
    [[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist