Saturday, 2 March 2013

Video Pencerobohan di Lahad Datu Sabah Terkini! [ 5 Video ]

Di sini kami ingin kongsikan beberapa video sepanjang berlaku krisis pencerobohan Lahad Datu Sabah sehingga 1 Mac 2013 yang dimulakan dengan video di bawah ini yang menunjukkan keadaan di Lahad Datu Sabah pada Jumaat 1 Mac 2013 yang berlangsung tegang ketika itu…..

Video Pencerobohan di Lahad Datu Sabah Pada 1 Mac 2013




Video yang satu lagi ini lebih menarik yang dikata menunjukkan aksi tempur tembak menembak yang dipercayai antara tentera malaysia dengan penceroboh di Lahad Datu Sabah (pengikut Sultan Sulu)

 

 

Video Tentera Malaysia VS Penceroboh SULU Filipina di Lahad Datu Sabah!!

 

Manakala yang mana terlepas dan berminat mahu mengetahui kronologi krisis pencerobohan di Lahad Datu Sabah ini daripada mula boleh menonton video di bawah berdasarkan laporan berita terkini TV3

Video Kronologi Pencerobohan Lahad Datu Sabah 2013!! [LENGKAP]

 

Video Berita Terkini FIlipina : Perang Lahad Datu Sabah Malaysia VS SULU 2013

Manakala jika anda mahu mengetahui perkembangan apa yang dilapotkan berita terkini Filipina mengenai krsis pencerobohan Lahad Datu sabah ini, boleh tonton video di atas ini…

Video Berita Terkini TV3 : Kata-Kata Anak Komando Yang Terbunuh di Lahad Datu Sabah

Video terakhir agak menyentuh hati apabila seorang anak kepada komando yang terbunuh alam krisis pencerobohan di Lahad Datu Sabah menentang penceroboh (pengikut Sultan Sulu) iaitu Allahyarham Inspektor Zulkifli Bin Mamat cuba berkata-kata selepas berita kematian bapanya tersebar luas.
Berumur 4 tahun, adik kecil masih mentah untuk mengerti apa sebenarnya yang berlaku sekarang. Tetapi kami yakin, apabila beliau meningkat dewasa kelak, adik kecil ini akan sedar bahawa ayahnya merupakan pejuang dan wira negara…..
Sumber : Harian Kosmo Online
 
 
 
 
-berita semasa 

20 comments:

  1. Dua lagi polis meninggal...

    ReplyDelete
  2. Di mana pulak lagi?

    ReplyDelete
  3. mengikut citer ni belum meninggal, tp cedera di Semporna Sabah.. http://blog-hangit.blogspot.com/2013/03/terkini-sah-berlaku-kejadian-tembak.html

    ReplyDelete
  4. Kumpulan apa pulak yang buat kerja tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kumpulan dadah atau tentera sulu?

      Delete
    2. KUALA LUMPUR – Dua anggota polis cedera dalam kejadian berbalas tembak dengan sekumpulan lelaki di Kampung Seri Jaya, Pulau Siminul, Semporna kira-kira pukul 7.30 malam tadi.

      Ketua Polis Negara menerusi laman twitternya mengesahkan ada kejadian tembak menembak berlaku susulan satu pemeriksaan oleh pihak polis keatas sebuah permis di kampung itu.

      Pemeriksaan atau siasatan polis dilakukan untuk mengesahkan samada mereka ini terlibat dengan kejadian pencerobohan di Lahad Datu.

      Setakat ini jumlah mereka yang disyaki terlibat dalam kejadian terbabit tidak lebih daripada 10 orang.

      Dalam kejadian tembak menembak tersebut ada beberapa orang anggota polis yang cedera, butiran terperinci akan dimaklumkan kemudian.” katanya.

      Delete
    3. Semoga yg mati tu mati syahid

      Delete
  5. jadi apa lagi yg berlaku seterus nya... d tawau sekarang ada 4 org pengikut sultan sulu kena tangkap terdapat ada senjata yg kemungkinan utuk org2 sulu

    ReplyDelete
  6. Dadah dan pencerobohan musuh negara no 1 tidak mungkin dibiarkan....

    ReplyDelete
  7. mudah2an MALINGSIA HANCUR,,,,,, RASIAN KARMA TU MALINGSIA,,, AYU GEMPUR TENTARA MALINGSIA HBISIN SAMPEK KE AKAR2X,,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. INDONISIAL INDONISIAL INDONISIAL BOOOO....BOOOO....BOOOOO....INDON TAK SEKOLAH! INDON TAK SEKOLAH! INDON MAKAN TAIK! INDON MAKAN TAIK! INDON MAKAN ANJING!INDON MAKAN ANJING!

      Delete
  8. anak malaysia..6 March 2013 at 20:06

    oooiiii indognesia cakap biar beradab. nama saja negara islam paling bramai tapi mulut dan hati bususk.

    ReplyDelete
  9. Indonisial mmg terkenal sial....kesialan tahap gaban hingga meraban dalam reban mcm cipan beranak lapan. Memang tak sedar diri merempat mencuri merompak membunuh kat negara orang...kesian tengok indonisial yg malang..duduk terkulup dlm gua sebab tu cangut takde budi bahasa tak ada akal..alahai indonisial..

    ReplyDelete
  10. amender laa haaiiii! hm, ape pun kita doakan mereka yg terkorban tu...

    >> http://perakrawk.blogspot.com/2013/03/listenlistenlisten-manifesto.html

    ReplyDelete
  11. indon bodoh ,bila susah mintak bantuan malaysia ,peminta sedekah.bodoh

    ReplyDelete
  12. ucapan takziah utk smua kluarga anggota kselamatan yg telah tkorban semasa btugas di LD..bg yg masih btugas di LD, smoga Tuhan selalu melindungi anda smua..supaya dpt pulang dgn slmt ke sisi kluarga masing2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya saya setuju, semoga apa mereka laku, Allah lebih tahu! Amin mati syahid?

      Delete
  13. Mari mari... bir betul nak politik benda ni?? Lihat Lihat

    ReplyDelete
  14. kah22233333334455555555

    video MILF dengan filipina tu

    bloger penipu puiiiiii......

    ReplyDelete
  15. Aku rasa insiden ni berlaku dekat nak ngundi tapi Allah lebih tahu, semoga niat murni wira kita dapat ganjaran Dari Allah

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)