.

Monday 4 March 2013

Rakyat Sabah ditimpa musibah, BN anjur program berjoget sakan

KETIKA rakyat Sabah ditimpa musibah, dalam ketakutan menghadapi krisis pencerobohan tentera Sultan Sulu yang telah meragut lebih 6 nyawa anggota keselamatan, BN Pulau Pinang rupanya sedang bersuka ria dan berjoget sakan.

Program Hari Wanita Sedunia anjuran Barisan Nasional di Hotel Equatorial, Pulau Pinang menyaksikan wanita pelbagai bangsa menari sakan atau lebih tepat terkinja-kinja dengan alunan muzik rancak yang didendangkan.

Ramai pengguna facebook di halaman rasmi Barisan Nasional Pulau Pinang mengecam program berbentuk hiburan yang dianjurkan oleh BN ini yang disifatkan tidak sensitif dengan situasi genting yang dihadapi penduduk Sabah. Berikut sebahagian rakaman bagaimana wanita-wanita ini terkinja-kinja menari sambil terjerit-jerit mengikut alunan muzik rancak.

Ramai pengguna facebook di halaman rasmi Barisan Nasional Pulau Pinang mengecam program berbentuk hiburan yang dianjurkan oleh BN ini yang disifatkan tidak sensitif dengan situasi genting yang dihadapi penduduk Sabah.

Berikut sebahagian rakaman bagaimana wanita-wanita ini terkinja-kinja menari sambil terjerit-jerit mengikut alunan muzik rancak.




ReJaM© "Sekali imbas serupa macam beruk... " -Milo Suam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist