Wednesday, 15 August 2012

Nasaruddin Mat Isa Akan Umum Masuk UMNO?

Ternyata gambar ini walaupun ‘simple’ tetapi ternyata ia mengandungi sejuta makna yang tersirat.

Bekas Timbalan Presiden PAS, Nasaruddin Mat Isa hari ini dilihat bersama-sama dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengadakan pertemuan dengan tokoh ulama terkenal di Arab Saudi iaitu Sheikh Dr Abdullah Hamad Jalaly, Mufti Masjidil Haram Makkah Sheikh Dr Sulaiman Al Salumi dan Ketua Hakim Mahkamah Makkah Dr Saleh Darwish.

Ketiga-tiga ulama itu mengunjungi Najib yang mengetuai delegasi Malaysia pada Sidang Kemuncak Luar Biasa Pertubuhan Kerjasama Islam (OIC) yang berlangsung di kota suci Makkah mulai hari ini.

Mungkin adalah terlalu awal untuk mengaitkannya dengan ‘penghijrahan’ Nasaruddin ke dalam UMNO kerana yang pasti beliau masih seorang ahli Pas.

Tetapi berdasarkan ‘gerak tubuh’ Nasaruddin sebelum ini, adalah tidak mustahil beliau akan menyertai UMNO seperti mana khabar angin yang bertiup kencang sejak akhir-akhir ini.

Sama-sama kita tunggu....

15 comments:

  1. Org mkn gaji..mmg cmtu..kt mna bg gji lebey..lommppaatttt..hehe.. Na'uzubillah...

    ReplyDelete
  2. orang yang lari dari perjuangan Islam faham sendiri

    ReplyDelete
  3. ulama fulus elok lak join dgn ulama umno pas tak ada duit kalau had baki baki ulama pas fulus elok lompat segera sebelum kami tendang keluar

    ReplyDelete
  4. ulama fulus dan ulama kejar jawatan memang mcm tu lah walau pun dia seorang ustaz krn ini bukan jaminan bahawa keimanan nya mantap sama jugak dgn hassan beras jati...

    ReplyDelete
  5. Sama-sama kita tunggu TGHH dan TGNA ulas itu yang lebih baik!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. penyokong/pengundi PAS melihat semakin hari semakin tersasar perjuangan PAS setelah bertaat-setia kepada DAP. Kembalilah kepada perjuangan asal tanpa cengkaman DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar bro, apa macam kita buat dg saudara2 Islam kita ini.

      Delete
  8. inilah strategi politik wahai tungkaran....jgn kata pas kn cengkam..umno tu mmg kn cengkam mca adalah..us nasa ni cr mkn beb...org bachok dh x mahu dia..bb tu nk lari msk umno lgpun pas xkan calonksnnya lg..eloklah belah jer dr pas ada pun mcm xde jgk

    ReplyDelete
  9. Org. mcm Nasa boleh panjat ke keduduken kedua tertinggi dlm Pas. si Hasan Ali boleh pulak jadi Pesuruhjaya????????

    ReplyDelete
  10. ya ke? org lain kadang2 nak jadi ahli biasa pun susah, depa dalam status parasit dan penyamar pun senang2 boleh naik ke tahap tu. hebat sunggoh lakonan dan longgar sunggoh kawalan....

    ReplyDelete
  11. bukan semua mampu bertahan dgn jerih perih perjuangan...mungkinkah ini adalah salah seorang yg kecundang?

    ReplyDelete
  12. Kau org mengata Nasha, lebih jijik kerana bersetongkol dg DAP yg memang nyata memusuhi agama Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi apa citenye diam je bila mca kutuk hudud?mca kutuk boleh pulak.

      Delete
  13. x lama lg najib rekomen pd dia... dia bakal pdenerima anugerah Dato.....tunggulah 2 bulan dr sekarang...melalaklah dia mcm zul kulim barua tu..

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)