.

Tuesday 1 May 2012

"janggut macam bulu **** "


Anak YB Ustaz Maktar Adun Sg Bakap berdarah kepala dipukul 60 polis apco

Oleh: Sharp Shooter

dr Munir anak kepada Adun Sg Bakap YB Ustaz Maktar teruk dibelasah dan dipukul polis apco yang bagaikan anjing sundal gila kelaparan setelah mereka mendapat berita palsu kononnya seorang anggota polis mati dipukul oleh demontran BERSIH.

Beliau ditangkap di stesen LRT berhampiran SOGO ketika mahu pulang jam 6.25 petang. Tiba-tiba kira-kira 60 polis apco meluru bagaikan anjing sundal gila kelaparan terus menangkap dan memukulnya dari SOGO hingga ke Dataran Merdeka.

Beliau dipukul, dibelasah, disepak, ditendang, diterajang bagaikan bola serta dimaki hamun oleh polis apco yang seperti anjing sundal gila kelaparan mengamuk seminggu tak makan.

Antara maki hamun cacian kata-kata kesat polis apco yang masih terngiang-ngiang ditelinganya adalah "kenapa ikut Ambiga?" "Melayu bodoh" malah yang lebih menyedihkan polis apco turut menghina sunnah Nabi iaitu janggut, kata polis apco "janggut macam bulu puki"

Setelah puas memukul dan maki hamun polis menangkap dan akhirnya sdr Munir dibebaskan pada pukul 1.45pagi.

Kemudian beliau menerima rawatan di HUKM sekitar jam 2.30 pagi.

Sdr Munir berkata "Apa yg berlaku pada saya terlalu sedikit jika nak dibandingkan dgn rakan2 lain. Tetapi ianya tidak mampu melunturkan semangat saya untuk menumbangkan kerajaan zalim & korup yg menggunakan polis utk terus berkuasa. Kerana perjuangan ini bukan utk diri sendiri, tetapi utk generasi akan datang" ujarnya dengan penuh semangat melalui BBM.

Katanya lagi "Depa mungkin terlepas di dunia, tapi tidak akan terlepas di akhirat"

Beliau tidak patah semangat malah bertambah semangat untuk terus berjuang membenam rejim zalim umporno dan b-end. Lawan tetap Lawan.

* berita ditulis dari katil wad 407 KPJ - Din Sharpshooter *  

1 comment:

  1. polis apco turut menghina sunnah Nabi iaitu janggut, kata polis apco "janggut macam bulu puki"

    fakta tetap fakta la tapi apa kena mengena dgn sunnah nabi....belambak bukan islam pun berjanggut la.

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Bloglist