Wednesday, 9 May 2012

Heboh: Ibu Dera Anak (Video)... Tergamaknya!!!

P/S- Apa komen anda?

90 comments:

  1. Perempuan zalim tu dah menerima pembalasan(Penjara 18 bulan)... padan muka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kah jenis manusia seperti ni... hukuman 18 bulan tu tak mencukupi.. bagi 20 tahun baru padan... menyesak kan dunia je.

      Delete
    2. Yang menghairankan si penyangak sebelah
      cuma menyebuk Ira..Ira.. cubalah ambilkan budak tu... binatang bertopengkan manuasia seperti tu manalah nak dengar dengan kata2. Inilah satu peringatan buat yang mengatal sangat nak beranak... bodohhhhhhh perempuan tu.

      Delete
    3. Kalau boleh sebatkan perempuan bodoh macam binatang tu.. akai tak de keee.

      Delete
    4. GERAM YANG AMBIL GAMBAR TU.

      Delete
    5. Camerawoman maybe nak tgk sakat maner,proof for court.btl tak,baby tu mati ker tak,18bln mcm tak de.ape kate kite buat kat dia cam ner lak rase.sape setuju angkat tgn

      Delete
    6. dgar cite org y rakam ne dulu penah halang betina 2 dari pkul ank dia. Tp aleh2 dia blik y kena pukul. Msd dia rakam betina y dera ank sdiri 2 x thu.. Aku ase ppuan y rakam 2 y g wt repot kt.

      Delete
    7. cukupkah sekadar 18 bulan?

      Delete
    8. yang mendera gila..
      yang rakampun tak ada hati perut..
      setengah manusia setengah binatang !!!
      tak ada usaha hentikan si ibu yang gila,,malahan buat rakaman.

      Delete
  2. awat tukang amik video tak halang??

    ReplyDelete
  3. Patut hukum rogol ppuan tu bergilir ramai2

    ReplyDelete
    Replies
    1. curah air panas kat pepek dia. Lain-kali dia serik xberanak lagi dan xdapat tut..tut dah ngan jantan.

      Delete
  4. Tu yang di rakam yg xrakam xtau mcmane. Haram jadah punye betina

    ReplyDelete
  5. Ya allah, selamatkan lah anak itu dari ibunya yang zalim itu.. Amin

    ReplyDelete
  6. Bodoh punya Babi betina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MELELEH AIR MATA AKU, KAT MANA KEJADIAN TU...NAK MELAWAT BAYI TU..AKU AKAN PELUK DAN BELAI DIA DENGAN PENUH K/SAYANG...
      SEMOGA TUHAN MELINDUNGINYA.

      Delete
  7. Perempuan sakit mental...hilang pertimbangan....dia sakit...
    Orang yang ambil gambar tu yang zalim sebenarnya.
    kenapa x halang iaitu ambil bayi itu dan selamatkanya dari terus dipukul?.
    ini jadi tontonan, apa kata dia pukul dengan objek keras...mati budak tu.
    sikap x perihatin...bayi tu x ada seaiapa nak tolong dia.
    Tolong ambil tindakan sama ya pada yang ambil gambar tu kerana bersubahat.
    jangan lepaskan dia ingat dia cerdik tapi cara itu menunjukkan sikap x endah terhadap kekejaman. Ibu bayi tu meroyan atau pun stress.

    ReplyDelete
    Replies
    1. binatang pun tak reti buat camtu.
      lebih baik kau kasi kat aku baby tu

      Delete
  8. pandai buat anak saja.. jaga anak tak tau..

    ReplyDelete
  9. yg rakam video ni pun sakit jiwa gak nape x dihalang pempuan sial tu.sampai hati tengok jer bdk tu kna dera.xde perasaan ke?

    ReplyDelete
  10. Seorang ibu sepatutnya menyayangi anaknya, bukan dengan sepak terajang.. kalau dia sendiri yang kena terajang ... macam mana rasanyeee bodohhhh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ibu dan yang ambil video tu elok bagi penerajang sekali sampai terperosok kat dinding.

      Delete
    2. btul 2....mmg BODOH....x de otk...bodoh pnye ibu!!!!!

      Delete
  11. andai itu ibunya maka laknat ke atasnya termasuk yang merakam video ni.

    ReplyDelete
  12. andai itu ibunya maka laknat ke atasnya termasuk yang merakam video ni.

    ReplyDelete
  13. memang betina tu bongok...macam umngok..kahkah

    ReplyDelete
  14. Mental. Takde hati dan perasaan. Kalau tanak anak bagi kat org lain. Nak lepas geram g hantuk kepala sndri kat dinding la

    ReplyDelete
  15. mai kita fikir positif...mngkn c perakam sengaja merakam kejadian dgn tidak menolong bayi tu..sbb kali2 dah betina tu pukul bb tu...jadi pada hari kejadian...dia saja x menolong...tapi merakam perbuatan betina tu..coz tu ja cara yg ada bukti...klu dia x rakam..x la kita tau smpai ke harini...ntah2 smpai budak tu matipun kita masih x tau.....mgkn masa dia dah of hp tu..dia p tlg dah bb tu....apapun ni.hanyalah sangkaan baik...sbb kita x tau kejadian sebenar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul juga tue....

      Delete
  16. perempuan tu ibu setan,,, sepatutnya dikenakan denda yang agak berat tapi di malaysia hukuman nya agak kelakar tidak setimpal dgn perbuatan

    ReplyDelete
  17. Anon 21:28, Maaf, cara anda bersangka baik tu adalah cara yg paling bangang pernah saya baca...Nampak baik tapi rasionalnya takda. Maaf..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gerrrrr hangin hangit semua aku ada sampai x terkata nengok perangai betina yg macam binatang ni, kalau aku dapat aku pijak2 muka di tak pun aku sumbat kat lobang jamban.......sial betul

      Delete
    2. Kalau masa rakam video tu si ibu tu pulas leher atau campak bayi kat lantai nak terus rakam video jugak ke?.
      Agaknya kalau terjadi gitu dia x akan tunjukkan video tu kat kita.
      Kesian bayi tu dahlah kecil x boleh berjalan lagi minta tolong, cuba lihat tangan dia nak memegang peha ibunya ditepis2 dgn. kasar.
      Eloklah rakaman video tu simpan untuk bayi itu bila dewasa nnt.
      Anak tu eloklah diberi pada pasangan yg. memerlukan anak.
      Beri dia peluang untuk hidup bahagia dan mendapat k/sayang secukupnya. Rahmat Allah untuk sesiapa yang memelihara bayi teraniaya tu.

      Delete
  18. sedih bkn?..apatah lg bayi yg baru lahir dicampak dari flat kedlm longkang. dibuang kesungai..ke tong sampah dn byk lg...inilh natijah dr sbhagian khdupan manusia yg tdk brpndukn kalam ALLAH..wallahualam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka itu adalah ahli2 syurga.

      Delete
  19. yg tukang rakam tu pun...
    macam kaera tu jugaklah gamaknya..
    takde akal dan tak ada perasaan..

    mcam besi macam batu...

    naper tak d larikan jer budak tu...
    punyalah setia dan bodohnya merakam peristiwa

    ReplyDelete
  20. banyak sebab berlaku peristiwa menyedihkan ini. bila hidup tak berpandu agama, masalah keluarga, ekonomi, moral, dsb. akan melanda lalu berlakulah peristiwa spt ini. jangan kahwin hanya kerana nafsu tapi kerana hendak menunaikan tanggungjawab kepada Allah swt. anak yg dilahir umpama kain putih, ibubapanya lah yang mewarnainya.

    ReplyDelete
  21. bentina yg jd ibu mmg jenis gila..mgkin pesakit mental...yg aku heran mcmana ada juga org yg tergamak ambil video lps tu x cuba halang ibu yg gila tu pukul anaknya...mcm yg ambik video tu suka2 jer buat kerja bodoh...sepatutnya semua mereka yg terlibat dlm video ni kena hukum...ibu kanak2 ni mesti dihantar ke wad gila dulu, yg ambik video patut kena 15 tahun penjara bersama 10 sebatan sbb biar jer perkara ni berlaku...kalau pun nk buat pengajaran, perkara mcm ni xboleh buat main2....

    ReplyDelete
  22. MEMANG MENDAPAT BETINA NI KALAU AKU JUMPA...!!!!

    ReplyDelete
  23. betina nak kena penampar jepun aku agaknya.ya allah geramnya aku...celaka kamu betina....

    ReplyDelete
  24. Betapa kejamnya ibu, anak yg udah henti nangis masih lagi mahu diseksanya, sebak dada bila tengok anak cuba merapatkan diri dgn ibunya, ditolak-tolak & dipulas mulutnya sehingga tersedak2. Ya allah, berilah penyelasan dan balasan kepadanya dan juga orang yg merakam video tersebut... sanggup bertahan tangan mengambil gambar dari memangku anak itu dari menerima siksaan seterusnya.

    ReplyDelete
  25. adegan porno, xadil kalo yg kena tangkap hanya pelakon, yg merakam bebas dan relex.

    tukang ambil video nie sikit pun xda gigil bila aksi si perempuan main pukul2. adakah si tukang video bebas?

    nie la manusia bila tinggalkan iman dan kejar kertas.

    ReplyDelete
  26. doa supaya pompuan ni menyerupai babi betina,amin.

    ReplyDelete
  27. Nak je aku bg penarajang betina ni....budak tu mana tahu apa...kesin kat dia, binatang pun sayang anak.

    ReplyDelete
  28. Saya rasa perempuan tu melakukan perubatan tu sbb stress,jgn asyik salahkan perempuan mungkin sisuami tak jalankan tanggungjawabnya so dia lepaskan kemarahannya kat anaknya bersama silelaki tu

    ReplyDelete
  29. Info yg sy terima, kejadian ni 29 Mei thn lepas,sebelum tu dah byk kali belaku, perakam ni pernah halang tp kena belasah dgn pompuan tu, so dia rakam n buat aduan kat balai polis..dia kena tgkap pd hari yg sama..
    Sama2lah kite doakan mudah2an anak yg malang tu mendapat perlindungan disisi Allah SWT..Sy sebagai seorg ibu pun menitis air mata tgk video tue..tergamak sungguh ibunya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOO..GITU, ANAK TU ADA KAT MANA SEKARANG?. SIAPA YANG MENJAGANYA..ELOKLAH JANGAN BERI IBU TU BELA AKAN BERULANG LAGI.

      Delete
  30. rakam kejap pn da ckp untk jd kan bukti kukuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MUNGKIN YANG RAKAM TU PUN SEORANG PENDERA JUGAK.....

      Delete
  31. Tgk dlm berita semalam anak tu skrg kat Jabatan Kebajikan..mudah2an dia dijaga dgn baik & diberi kasih syg yg dia x pernah dpt sebelum nie..Amin

    ReplyDelete
  32. adoi betina ni,,kawin masa umur hingusan tau nk sedap n gatal merela je buat anak...ko ada masalah n laki ko ke smpai lpaskan kt budak tu?klu de masalah n laki jgnla dera bdk tu..org yg blum beranak pun tau nk jaga n sayang ank.yg rakam gambar tu pun klu nak wat bukti pun xkan stakat ckap ckup2,,cuba la amik n dokong bdk tu...yg tkang rakam pun setengah akal n umur..

    ReplyDelete
  33. KAT JABATAN KEBAJIKAN MANA?.
    BOLEH AKU MELAWAT DAN BERI BANTUAN, TERAMAT KASIH DAN BELASNYA AKU KAT BAYI TU.

    ReplyDelete
  34. Ni betina bangang...bkn mcm haiwan..haiwan tu lebih mulia dr dia......ni dajal....patut hukum bunuh je

    ReplyDelete
  35. ni dh tahap syaitan dh punya org,penjara xckup.hukum tlanjang heret kt jln bbatu spnjag bulan,jgn dkesian org mcmni....

    ReplyDelete
  36. pompuan sakit mental..

    ReplyDelete
  37. Senaknya dada tgk video ni...Ya Allah...lindungi lah ank yg xbrdaya itu...tabahkan hati dia untuk trima hakikat ini. I really want to meet that child...but how?anyone ade details x?.she deserve to be love...

    ReplyDelete
  38. yg amek video tu pn satu....yg dok brcakap tu pn satu.........bole biar sja...dpt owg tu aku tampar..

    ReplyDelete
  39. Kamu semua yang mencaci ni sempurna sangatke..

    http://www.hazrey.com/2012/05/850-video-dera-anak-kesimpulan-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAMU NI SAUDARA BETINA TU KE...
      HEY MINAH ..TUNJUK PHOTO PULAK ..X PAYAHLAH BUKANNYA ELOK PUN.

      Delete
  40. Haram jadah punya betina,geramnya aku tgk hg wat budk x berdosa tu,wt pe bg penjara 18 bulan mau jolok lancau dia bg tembus sampai kuar taik! Patutnya betina tu dikat tgn kaki dia pastu bg org ramai bubuh dia kau2,betina yg ckp x nampk muka tu pun bubuh penyepak,bukanya nk tlg halang anak tu di pukul..sapa sj yg tgk video ni pasti akan marah!

    ReplyDelete
  41. Apa caci apa sempurna,jangan2 hg yg wt patutnya hg sokong bukanya nk bam org yg komen,x nampak ker apa jg kt budak tu bodoh!hg pun patut jena sepak juga bg mampus

    ReplyDelete
  42. Tgk aku marah sampai heja pun x tul..adoila..

    ReplyDelete
    Replies
    1. GABAN....BETINA PHOTO CAM BERUK TU
      NAMPAKNYA X PUAS HATI DGN. PENGOMEN.

      Delete
  43. Betina sial!org yg ambk vdio 2.! Sme je bodohhhh.paloi!cibai!

    ReplyDelete
  44. Kalau marah sekali pun, jangan bertindak melampaui batas kemanusiaan.. jgn kita lupa bila anak itu dewasa nanti, perkara yg sama dia akan lakukan kpd kita balik. Masa itu, siapa yang hendak dipersalahkan, ibu ke anak.

    ReplyDelete
  45. woi norinaomar yang ko mcm sokong pompuan mental 2 knape??ko x kesian ke kt bby 2?mmg ptut pn pompuan mental kne caci maki...mmg kami xsempurna nk caci org tp sekurg2nye kami sume xde prangai mcm pompuan mental nie fhamm!ko pun same bongokk norinaomar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MONYET MANA TUUU....

      Delete
  46. bodoh, woi pompuan hang jaga noo malam ni aku dtg kt jail kau aku pggil kawan aku jolok hang depan belakang. mulut hang kami sumbat dgn lampin anak hang.hahahahahahhaha, jaga2, ni akujanji nih. baik hang tempah cawat besi siap2

    ReplyDelete
  47. apa terjadi pada budak tu sekarang?

    ReplyDelete
  48. ADA DI KEBAJIKAN MASYARAKAT AGAKNYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdiri bulu roma tengok video tu..aku pun lama doh tok main 'MUAY' tp aku rasa penyepak tua aku ni buleh lg stakat nak tanggalkan gigi betina tu..

      Delete
  49. orang tang merakam video ini pun sama terencat mentalnya samadgn ibu yang tahu buat anak tetapi tidak ada nilai seorang ibu cuma yangada hanyalah mausia bertopengkan syaitan jahanam.....moga allah taala menrunkan bala kepadanya di penjara nanti....

    ReplyDelete
  50. Besar kemungkinan yg merakam adalah kakak atau abang budak kecil tersebut. Perempuan yg bersuara di latar rakaman mungkin lumpuh atau tidak berdaya utk menghalang betina yg takde otak itu. Kasihan budak kecil itu! Hukuman yg setimpal yg patut di jalani ialah pabila musim haji, dia di hantar ke mina dn di tmpatkn di jamratul aqabah. Biar smua orang islam sedunia melontar ke arah setan betina itu... Nauzubillah min zalik!

    ReplyDelete
  51. Buat baik Allah akan balas baik..buat jahat tau la nanti bagaimana azabnya Allah akan balas di akhirat kelak....wahai wanita2 yang mendera anak.....ingat lah azab Allah amat lah pedih....berTAUBAT LA SEBELUM TERLAMBAT..anak itu adalah amanah Allah untuk kita menjaganya..........

    ReplyDelete
  52. yg tukang ambik video ni pun patut kena penjara jugak. Bongok. Nak kas mati budak tu baru nak ambik ke?

    ReplyDelete
  53. Apalah salah budak tu.....kalau x nak dia ada didunia nie kenapa ko buat dan lahirkan.....ibu apa ko nie...18 bulan tu hukuman dunia dan tunggu la pulak hukuman tuhan nanti kerani ko tidak amanah atas amanah pemberiannya pada ko........bertaubatla

    ReplyDelete
  54. kat mana anak tu sekarang ni, ada sesapa tahu tak?

    ReplyDelete
  55. woi Mrs Lya yang bongok, kau tu yang bongok sebenarnya.
    Kalau tak tau cerita diam2 sudah lah bongok.

    Ni pengakuan daripada tukang ambil video tu.

    http://www.youtube.com/watch?v=bzrYxXhv7qQ

    Sesiapa yang kata macam2 pada akak yang ambil video ni sebenarnya dia lah yang paling bongok.

    ReplyDelete
  56. ya Allah ko berila kekuatan untuk bayi yg tidak berdosa ini.....sesungguhnye dia masih suci dr dosa....yg x mengerti ape2.....kpd ibunye...mmg ko x d pedoman hdp!hdp ko sntiasa dlm ksshn...sdgkn beranakkan bayi tue ko bertarung nyawa....hkmn yg dikenekan x stimpal....lbh baik trus anta ke tg rambutan...mentality rosak.....owg lain nk bb smpai brhbs duit...ko yg dkurniakan rezeki ko menghukum blik bb 2....mmg hlg waras la ko ni...cameraman ptt hantuk muka pmpuan ni ke dndg....x gune nk mrh2...

    ReplyDelete
  57. SEAPENA ARI IBU NII TOBATLAA KAK OII

    ReplyDelete
  58. adeehh! !!!!...geram dan sebak aku tgk video ibu dera anak tu...klu ikut kan hukuman xsetimpal ngan apa yg di buat kat anak dia. ..mmg sial tul betina tu...yg tkg ambil gmbr tu kenapa tak tel polis jer...xkan dah ambil gmbr baru nk report. ..siottt. ..klu polis ambil baby tu bw ke hosp pun doktor leh bg tau byk lebam2 kat bdn baby tu...dah pasti kena dera...apa daaaa. ..gggggrrrr. ...

    ReplyDelete
  59. sakit mental ke minah 2

    ReplyDelete
  60. ppn ni patut kene hukum letop c4

    ReplyDelete
  61. masuk hantu dah minah ni......rasa nak gi terkam je kat dia. Sedih tgk bdk ni.Tlg selamatkan bdk ni.

    ReplyDelete
  62. Betullah perempuan tu adalah syaitan. Tapi aku juga geram dengan perempuan yg rakam video tu. Hanya sebut....Era...Era.... kau nak bunuh kah budak tu? Prempuan yg merakan video tu juga patut dihukum.... takkan tak boleh halang atau panggil orang lain utk halang dia perlakukan macam anjing syaitan ke atas anak kecil tu. Cubaan membunuh & mencederakan bayi hanya ditegur dg kata2. Aku rasa kalu budak tu dicincangkan, si yg mrakan tu akan hanya kata " Jangan... jangan.. kesian dia....Era..Era... mati dah budak tu ..." Tolol! Tolol! Bodoh!!!!

    ReplyDelete
  63. bodoh punya perempuan..menangis aku bila tengok ko buat mcmtu kt anak ko..ko mmg x ade perasaan seorang ibu....mmg sial...budak tu x berdosa..

    ReplyDelete
  64. tak sanggup tengok nak nangis..saya pun ada baby, teringat kat baby aku..ya Allah jauhkanlah aku dari sikap binatang mcm ni..

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)