Sunday, 29 April 2012

Bersih 3.0: Gambar & Video Kereta Polis Rempuh Peserta


7 comments:

  1. rupanya ramai orang bodoh dekat malaysia nie.... ada pihak dengan senang menggunakan kebodohan orang-orang awam untuk kepentingan mereka tapi sayang orang awam yang tidak tahu apa-apa tak pernah sedar......aper guna buat perhimpunan kalau merugikan diri sendiri dan negara.... ape yang pembangkang pernah beri pada kita...... kerajaan da bagi bantuan seperti batuan rakyat 1 malaysia ... pembangkang ada bagi ker ??? tapi orang tak pernaj bersyukur... kalau berlaku rusuhan hingga menyebabkan nyawa terkorban... nak salahkan siapa.... nak salahkan polis juga ker..... orang tak tahu kereta polis tu pancit ker... cuba la buka mata tu besar-besar.. cermin hadapankan da pecah... itu sebab perusuh bersih yang pecahkan.... kalau aku yang jadi driver macam tu..... tak kan nak biarkan nyawa aq dalam bahaya dengan tingkah laku peserta perhimpunan yang ganas cam tu.... kita kena tengok keadaan juga... cuba la peserta perhimpunan bersih yang dalam kereta polis tu.... kalau aq ... jangankan 3 org.... kalau boleh semua peserta yang mengancam nyawa aq .... aq langgar sampai mati

    ReplyDelete
  2. aku rasa kau lah manusia yang paling bodoh, bangang, bingai, baghal kat malaysia dan atas muka bumi ni.. wey bodoh! apa yang kau tahu pasal BR1M? apa duit tu datang dr account najib? muhyudin?hishamudin? sory la bro bodoh... tu semua duit rakyat kau tau tak? duit dr rakyat... orang bodoh dan bangang mcm kau ni la mudah di jadikan barua dan perkakas dr puak2 umbongok ni..RM500 tu sikit je bro bodoh, kau tak pikir pulak shahrizat seleweng 250juta, rosmah beli sebentuk cincin RM24juta dan menteri2 yang lain dan terbaru kes shafie bedal bg dgn zahida 1.5 juta dlm masa 4 bulan...wey bro bodoh...kenapa kepala hotak kau ni bangang dan baghal sangat, jgn jadi mkan diri kau tu lebih hina dr BINATANG BABI...wey bodoh, kau ni sebenarnya tak layak bercerita tentang himpunan aman BERSIH.. aku rasa kau ni pernah minum air kaki ayah pin!

    ReplyDelete
  3. HANG LAR BODO HANG TAU X!!!!!APA YANG PEMBANGKANG ADA HAAA?????SETAKAT JANJI2 PALSU JAAAA. . .XDA MAKNANYA SOKONG DEPA. .KATA MEMPERJUANGKAN AGAMA TAPI SAMA-SAMA NAK PEDAJAL SESAMA ISLAM JUGA. . .BURUK-BURUK DEPA PON DEPA BAGI JUGA BANTUAN KAT RAKYAK. .TOLONG RAKYAT YANG SUSAH. . .PEMBANGKANG ADA ??HABOKK PON TARAKKK. . .HAKHAK PUUIIHHH LAR PEMBANGKANG. . . .JANJI MACAM HARAM LAGI. .SATU PON TAK TERTUNAI. . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. aku kadir-kadir btn 1tahun 80 puluhan tau sangat umno ni nasib masa tu tutor aruah wahi anuar dia yang tanam semangat menentang dengan otak apa yang melayu ada identiti pun dah tak ada berlagak melayu mana ada dalam satu bangsa dalam dunia ni yang cakap bunyi lain tapi ada huruf hijaiyah tapi umno kasi lingkup tanya utusan hang buat keluar surat khabar jawi kalai tamil tulis tamil nanyang sia pau cina utusan malaysia apa ada poorah

    ReplyDelete
  5. aku kadir-kadir btn 1tahun 80 puluhan tau sangat umno ni nasib masa tu tutor aruah wahi anuar dia yang tanam semangat menentang dengan otak apa yang melayu ada identiti pun dah tak ada berlagak melayu mana ada dalam satu bangsa dalam dunia ni yang cakap bunyi lain tapi ada huruf hijaiyah tapi umno kasi lingkup tanya utusan hang buat keluar surat khabar jawi kalai tamil tulis tamil nanyang sia pau cina utusan malaysia apa ada poorah

    ReplyDelete
  6. Mana org yg kena langgar tu? Nak tengok sangat

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)