Wednesday, 21 March 2012

Awek Mempersendakan Tudung Telekong

Menggeleng kepala bila tengok gambar sebegini yang mana awek ini sengaja mempersendakan tudung telekong. Dengan sengaja menunjukkan tangan serta aksi lucah sebegini dan dengan sengaja juga mengupload gambar sebegini ke facebook mereka:





18 comments:

  1. dia tunjuk nak jual bureet dier buat biler prepaid..biasala anak mlayu umnonok

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka hati tabur fitnah... ko 2x5.. menuduh mengutuk org.. x nmpak pun kebaikan pada kau... nak terbaik jadi lah baik.. bukan jadi setan yg mencetuskan kemarahan... sekian...

      Delete
  2. siot punya betino

    ReplyDelete
  3. budak ni belajar kat SMK Umnonok,Putrajaya

    ReplyDelete
  4. apasal sensor muka plak kite nak tengok dan cam dia si bahlol ni.

    ReplyDelete
  5. budak mcm nie kalo dpt kat mamat bangla.....punggahhhhh n lunyai....

    kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Memang sial betina ni klau nak jual nonok sekalipun jgn la smpai mempersendakan tudung telekung tu ni la dia hasil dari ajaran agama sesat umngok nonok

    ReplyDelete
  7. Dah le muka buruk perangai lagi buruk ini le didikan dari pembelajaran didikan umno porno dato T.

    ReplyDelete
  8. Hello,
    Anda boleh menukar pautan blog saya?
    http://alisharesidence.blogspot.com/ Saya harap anda boleh menghubungkan dan saya akan melakukan perkara yang sama,
    Berterima kasih banyak

    Alisha

    ReplyDelete
  9. Mudah-mudahan budak ini segera sedar dan kembali kealam nyata..!

    ReplyDelete
  10. rasanya org bukan islam tapi buat provokasi hina islam..kdg ramai org kristian muka iras2 melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. asal kelaku buruk je terus tuduh umno konon pas tu semua malaikat, siasat la tengok anak sapa tu? entah2 anak bahalul PAS yg kalut dok ngata org sedngkn anak sendiri mampus sb dadah n sex songsang. Jgn lupa klate merupakan top 3 kdr HIV/AIDS tertinggi. Tahniah sb berjaya mentarbiah anak2 muda pas ke neraka, mak bapak digula2kan dgn ceramah2 tok guru merangkap mat sabu sedng anak siok mampus dgn dadah.

      Delete
  11. perempuan ini akan dicari untuk disoal siasat..

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum semua, gambar yang kit tengok tu sudah pastinya orang Melayu dan Islam. Jadi adalah tanggungjawab kita semua orang Islam dan menjadi kewajipan kita untuk membetulkan atau mentarbiahkan mereka. tidak kira dia anak orang UMNO, Pas, Keadilan atau sekolah UMNO atau sekolah apapun. Mereka ini perlukan bantuan dan bimbingan....
    Wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikummussalam W.B.T. susah nak dipastikan samada remaja itu islam atau bukan. ttp dr uniform biru yg dipakai, dia memakai pinafore yg kebiasaannya dipakai oleh yg bukan Islam. ada kemungkinan besar, remaja ini mmg bukan Islam dan dia tlh menyelongkar beg kwnnya mengambil tudung & telekung utk bergambar dgn niat memalukan atau mencemar Islam.

      Delete
  13. asal buruk dan jahat umno. Yang duk menyumpah seranah ni orang mana ek?

    ReplyDelete
  14. hahahaha... attan tak kessah...
    umno+pas= melayu...
    ape yang nak digaduhkan...
    barisan alternatif bayar income tax, barisan nasional pon bayar income tax...
    same je... takde istimewe pon...

    pasal pempuan ni, hehehe... jangan risau.. sebab sekarang ni balasan Allah tunai... wat jahat dibalas jahat, buat baik dibalas baik..

    nak komen ape lagi.. sebab majoriti dah kate Malaysia is a modern country...

    Klaka la malaysia ni... Ape pon akhir zaman dah semakin hampir.. perbanyakkan la amalan kite... mudah2an amalam kita semua, diRedhoi oleh Allah Azza Wajalla...

    ...buah fikir dr Budak Bukit Cari Simpang...

    ReplyDelete
  15. Sekarang nie Melayu tak semestinya Islam....Islam tak semestinya Melayu...

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)