Monday, 2 January 2012

Khalifah Akan Muncul Pada 2014 - Sheikh Yassin Al_'Ajlouni


Seorang Ulama Jordan hari ini mendakwa bahawa Khalifah akan muncul pada tahun 2014 bagi membebaskan bumi Palestine dan membina semula Masjidil Aqsa dengan lebih indah. Beliau yang dimaksudkan sebagai bakal menjadi Khalifah umat Islam adalah anak kepada Raja Jordan sekarang iaitu King Abdullah.


Mungkin Anwar Ibrahim bukan Al-Mehdi yang dinantikan tetapi sebaliknya merupakan pemuda dari Khurasan yang bakal menjadi tentera Al-Mehdi menewaskan Yahudi di Bumi Palestine. Walaubagaimanapun Anwar perlu melepaskan dirinya dahulu daripada dipenjarakan pada 9 januari 2012 nanti dan seterusnya memimpin Pakatan Rakyat menakhluki Malaysia daripada cengkaman Dajjal. Selepas itu barulah boleh menyertai tentera Al-Mehdi di Palestin. kalau tidak tak payah mimpilah.

Tengok kenyataan Ulama Jordan tersebut di sini.



" I bring glad tidings to the Islamic nation: The days of the establishment of the Caliphate are near – the Caliphate that will reside in Jerusalem, and the Caliph who will conquer Palestine. “So when the second warning came to pass, we permitted your enemies to disfigure your faces, and to enter your Temple, as they had entered it before, and to destroy all that fell into their power.” This is the Caliph to whom allegiance will be pledged in Palestine, after he conquers the Arab Peninsula and Persia. I think – although Allah knows best – that the [Caliph] is among us. We see him with our own eyes. He is Abdullah, who reigns over Jordan at present. The man will be guided by Allah to this great conquest, and Allah willing, in 1446 AH [2024 CE], we will witness the rebuilding of the Al-Aqsa of the Al-Aqsa Mosque in the most beautiful manner. The armies that will conquer Palestine will all agree to have Abdullah as their Caliph. This will be a Hashemite Caliphate, but not the way we want it – it will not be in keeping with the path of the Prophet. Such a Caliphate will be established, Allah willing, by Muhammad, whom we believe to be the son of Abdullah II, the current king of Jordan – but Allah knows best. Allah willing, I will fill you in with more details on this matter...."



Warta Shubhi

5 comments:

  1. Anak Raja Jordan? Berlaku dalam masyarakat kecenderungan ulama untuk menjadi pembodek.

    ReplyDelete
  2. huhu...isterinya pun tak boleh jaga(hijab), inikan pulak jadi khalifah. Betul anon 00:10 kata- ulamak bodek ni ramai.

    ReplyDelete
  3. c'mon la... janganlah disambung-sambungkan berita arab mengarut tu... hal imam mahdi hal ghaib... janganlah kita bersekongkol dgn mereka2 yg sebenarnya ada kepentingan peribadi tu...

    tak yah kecoh2 bal imam mahdi... tiba masa nanti dia muncul laaa...

    aku ni bukan penyokong umno/bn... tapi aku naik geli la kalau korang sangkut aut kan anwar dgn imam mahdi atau pemuda dari khurasan... oiii, politik cara biasa tak boleh ke?

    biarlah pr berjuang dgn normal... jangan merepek bukan2...

    ikhlas dari pa'chik kordi

    ReplyDelete
  4. You pasti bukannya Hasan Ali? http://alhusseyn51.blogspot.com/2012/01/hasan-ali-pejuang-islam-abad-ini.html

    ReplyDelete
  5. YUP politik mcm biasa...yg ptg BN tumbang...pyhlah nk cerita pekara mengarut

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)