Wednesday, 9 November 2011

Rosmah dengan fesyen baru setelah pulang dari Mekah

SEPANG, 9 Nov -PM, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Rosmah Mansor melambai kearah orang ramai yang menyambut kepulangannya sejurus tiba dari mengerjakan ibadat haji di tanah suci Mekah ketika di Kompleks Bunga Raya Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini, hari ini.

Turut sama TPM, Muhyiddin Yassin (kanan) dan isteri, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman.Najib dan rombongan selamat tiba di tanah air dengan menaiki pesawat khas pada 3.25 petang. -BERNAMA

5 comments:

  1. lepas pergi haji ni makin menjadi kak kite..

    ReplyDelete
  2. Makin cantek bik mama kita ni... tak rimas ke?
    kita tengok berapa lama boleh bertahan pakai tudung..

    ReplyDelete
  3. mari kita renungi maksud ayat ini-juz 6 AL-MAAIDAH,ayat 51- wahai orang2 beriman,janganlahkamu mengangkat yahudi dan nasrani menjadi wali,sebahagian mereka menjadi wali bagi yg lain,dan barangsiapa yg mengangkat mereka diantara kamu,maka sesungguhnya dia termasuk golongan mereka.sesungguhnya ALLAH tidak menunjukan kaum yg zalim... perhatikan apa yg saudara pm kita buat dengan larangan ALLAH..kalau la pi haji guna duit rakyat,maka lagi satu pembaziran telah berlaku...mungkin menteri agama dan ulamak2 gila dunia cakap kt pm bahawa ayat tu bukan untuk orang umno,,cuma utk orang beriman...pm malaysia mana ada yg cerdik,,bab dunia ditipu,bab ALLAH pun kena tipu,sungguh sedih jika demikian rupa,KALAU dah langgaq perintah ALLAH,mai kot mana lagi hampa nak kata pm kita ni lurus..oleh itu,sementara ALLAH bagi balik dengan selamat,,elok2lah pi cari guru agama yg MURSYID,bukan yg ada tauliah,sebab telah terbukti bahawa depa ni semua kaki sorok akan peringatan ALLAH,,bukan apa,,,takut ditarik balik kemewahan dunia yg telah di tamu oleh pemimpin2 yg tak berapa cerdik...aku sangat pasti,bahawa janji ALLAH benar,tentang peyiksaan yg ALLAH janjikan utk spesis2 macam yg tersebut diatas..aku masih berdoa agar ALLAH tidak membutakan matahati spesis2 ini,sebab aku takut akan janji ALLAH,,,

    ReplyDelete
  4. dengar cite dari osman jailu,hjh rosmah pernah merungut kepada haji najib yg beliau tidak boleh berak bermula dari menjejak kaki di Mekah sehingga balik ke tanahair, betui ke?

    Tapi kencingnya tetap bersepah !

    ReplyDelete
  5. kaki kencing memang mcm tu... susah mau berak..

    ReplyDelete

ANDA KOMEN ANDA TANGGUNG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TERIMA KASIH KERANA MENG"KLIK"...

Blog Pro PR (1)